15.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Barceló demana un esforç comú per a evitar la tercera ona de Covid-19

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat que la postura del seu departament és que «no es produïsca una tercera ona» de la pandèmia del coronavirus i ha demanat una «alineació i que siguem responsables amb les mesures sanitàries i les complim». D’esta manera es conseguirà «que entrem en el 2021 amb una situació millor i més alleujada», ha assenyalat Barceló en l’Hospital General de Castelló.

 

Preguntada sobre la postura de la Conselleria de Sanitat davant de la possible arribada d’una tercera ona, Barceló ha indicat que esta és que «no es produïsca i per a això hem d’estar alineats i responsables en les mesures que s’adopte per la Conselleria i el Consell Interterritorial i que les complim». Per a Barceló, «podem tindre més o menys mesures, però depén de la responsabilitat de com actuem».

 

«El que no volem que passe -ha dit- és que hi haja una tercera ona, que tornem a tindre ingressos hospitalaris i persones en l’UCI», i la qüestió que ha de plantejar-se cada ciutadà és «què volem després de Nadal», i la resposta és «que no hi haja tercera ona, que entrem en el 2021 amb una situació millor i més alleujada».

 

A preguntes sobre les mesures que planteja la Conselleria sobre les celebracions nadalenques, Barceló ha indicat que el territori valencià ja va traslladar al Ministeri la seua proposta i que el seu desig és que les festes siguen el més homogènies possible en totes les comunitats autònomes, i ha indicat que este dimecres, en el Consell Interterritorial, «vorem si avancem alguna cosa».

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.