Barceló demana un esforç comú per a evitar la tercera ona de Covid-19

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat que la postura del seu departament és que «no es produïsca una tercera ona» de la pandèmia del coronavirus i ha demanat una «alineació i que siguem responsables amb les mesures sanitàries i les complim». D’esta manera es conseguirà «que entrem en el 2021 amb una situació millor i més alleujada», ha assenyalat Barceló en l’Hospital General de Castelló.

 

Preguntada sobre la postura de la Conselleria de Sanitat davant de la possible arribada d’una tercera ona, Barceló ha indicat que esta és que «no es produïsca i per a això hem d’estar alineats i responsables en les mesures que s’adopte per la Conselleria i el Consell Interterritorial i que les complim». Per a Barceló, «podem tindre més o menys mesures, però depén de la responsabilitat de com actuem».

 

«El que no volem que passe -ha dit- és que hi haja una tercera ona, que tornem a tindre ingressos hospitalaris i persones en l’UCI», i la qüestió que ha de plantejar-se cada ciutadà és «què volem després de Nadal», i la resposta és «que no hi haja tercera ona, que entrem en el 2021 amb una situació millor i més alleujada».

 

A preguntes sobre les mesures que planteja la Conselleria sobre les celebracions nadalenques, Barceló ha indicat que el territori valencià ja va traslladar al Ministeri la seua proposta i que el seu desig és que les festes siguen el més homogènies possible en totes les comunitats autònomes, i ha indicat que este dimecres, en el Consell Interterritorial, «vorem si avancem alguna cosa».

Últimes notícies

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.