Barceló demana un esforç comú per a evitar la tercera ona de Covid-19

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat que la postura del seu departament és que «no es produïsca una tercera ona» de la pandèmia del coronavirus i ha demanat una «alineació i que siguem responsables amb les mesures sanitàries i les complim». D’esta manera es conseguirà «que entrem en el 2021 amb una situació millor i més alleujada», ha assenyalat Barceló en l’Hospital General de Castelló.

 

Preguntada sobre la postura de la Conselleria de Sanitat davant de la possible arribada d’una tercera ona, Barceló ha indicat que esta és que «no es produïsca i per a això hem d’estar alineats i responsables en les mesures que s’adopte per la Conselleria i el Consell Interterritorial i que les complim». Per a Barceló, «podem tindre més o menys mesures, però depén de la responsabilitat de com actuem».

 

«El que no volem que passe -ha dit- és que hi haja una tercera ona, que tornem a tindre ingressos hospitalaris i persones en l’UCI», i la qüestió que ha de plantejar-se cada ciutadà és «què volem després de Nadal», i la resposta és «que no hi haja tercera ona, que entrem en el 2021 amb una situació millor i més alleujada».

 

A preguntes sobre les mesures que planteja la Conselleria sobre les celebracions nadalenques, Barceló ha indicat que el territori valencià ja va traslladar al Ministeri la seua proposta i que el seu desig és que les festes siguen el més homogènies possible en totes les comunitats autònomes, i ha indicat que este dimecres, en el Consell Interterritorial, «vorem si avancem alguna cosa».

Últimes notícies

Sanitat manté l’estatut marc malgrat el xoc amb autonomies i metges

El Ministeri de Sanitat ha defensat que no renunciarà a la reforma de l’estatut marc del personal del SNS, malgrat l’oposició de la majoria de comunitats autònomes i el malestar dels sindicats mèdics.

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.

La Diputació d’Alacant ix lliure d’irregularitats en els bons comerç, però l’oposició manté els dubtes

La comissió d’investigació de la Diputació d’Alacant ha conclòs, amb els vots del PP, que no hi hagué irregularitats en els bons comerç de 2022 i 2023. El PSPV i Compromís qüestionen la falta de documentació i anuncien que continuaran exigint responsabilitats.

Rodas continuarà al capdavant de la direcció esportiva del Llevant fins a 2028

El Llevant ha renovat fins a 2028 els contractes del director esportiu, Héctor Rodas, i del secretari tecnic, Jose Gila, després de l ascens a Primera i de garantir la permanencia el darrer curs.

L’advocat de Mazón demana prudència abans de lliurar els missatges requerits pel jutjat de la DANA

L’advocat de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, Ignacio Gally, ha explicat als jutjats de Catarroja que necessita estudiar tota la causa de la DANA abans de decidir si lliura els missatges del seu client o recorre alguna de les diligències acordades.

Nou govern a la vista a Callosa de Segura: PP, Vox i un edil trencat impulsen una moció de censura

PP, Vox i l’edil no adscrit José Antonio Illán han registrat una moció de censura a Callosa de Segura per desallotjar l’actual govern en minoria del PSOE i EUPV-Unidas Podemos i situar com a alcalde el popular Juan Antonio Franco.