Barceló demana un esforç comú per a evitar la tercera ona de Covid-19

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat que la postura del seu departament és que «no es produïsca una tercera ona» de la pandèmia del coronavirus i ha demanat una «alineació i que siguem responsables amb les mesures sanitàries i les complim». D’esta manera es conseguirà «que entrem en el 2021 amb una situació millor i més alleujada», ha assenyalat Barceló en l’Hospital General de Castelló.

 

Preguntada sobre la postura de la Conselleria de Sanitat davant de la possible arribada d’una tercera ona, Barceló ha indicat que esta és que «no es produïsca i per a això hem d’estar alineats i responsables en les mesures que s’adopte per la Conselleria i el Consell Interterritorial i que les complim». Per a Barceló, «podem tindre més o menys mesures, però depén de la responsabilitat de com actuem».

 

«El que no volem que passe -ha dit- és que hi haja una tercera ona, que tornem a tindre ingressos hospitalaris i persones en l’UCI», i la qüestió que ha de plantejar-se cada ciutadà és «què volem després de Nadal», i la resposta és «que no hi haja tercera ona, que entrem en el 2021 amb una situació millor i més alleujada».

 

A preguntes sobre les mesures que planteja la Conselleria sobre les celebracions nadalenques, Barceló ha indicat que el territori valencià ja va traslladar al Ministeri la seua proposta i que el seu desig és que les festes siguen el més homogènies possible en totes les comunitats autònomes, i ha indicat que este dimecres, en el Consell Interterritorial, «vorem si avancem alguna cosa».

Últimes notícies

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.

Mompó carrega contra Morant i la titla de lameculos de Sánchez per la gestió de la DANA

Vicent Mompó ha atacat durament Diana Morant en xarxes socials i l'ha anomenada lameculos de Sánchez després que ella criticara la gestió de la Diputació de València durant la DANA de 2024.

Detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un pròfug reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un home de 57 anys, reclamat per Països Baixos per un intent d’homicidi comés en 2023 a la localitat de Best.

Alerta per calor extrema dissabte al litoral de València i l’interior de Castelló

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís groc per calor al litoral de València i a l’interior de Castelló, on es poden assolir 36 graus entre les 13.00 i les 21.00 hores.

Rovira anuncia el seu no al nou model de finançament autonòmic pactat amb Catalunya

El conseller José Antonio Rovira ha avançat que votarà en contra del nou model de finançament autonòmic, que considera pactat amb Catalunya, i ha criticat el ministre d’Hisenda Arcadi España per no defensar ara un fons transitori de nivellació. Assegura que la majoria de comunitats també s’oposaran al text en el Consell de Política Fiscal i Financera.

Un jove de 27 anys acaba ferit en una agressió amb arma blanca a Patraix

Un home de 27 anys ha resultat ferit en un braç després de ser apunyalat este dijous a la nit al barri de Patraix, a València. La Policia Nacional investiga els fets i busca l autor, que ha fugit després de l agressió.

31 municipis de la Comunitat tindran primàries del PSPV per a triar alcaldables en 2027

El PSPV-PSOE ha obert el termini per a presentar candidatures a les primàries locals en 31 grans municipis de la Comunitat Valenciana per a les eleccions municipals de 2027, amb votació prevista el 26 de setembre on hi haja més d’una opció. El partit preveu tindre abans de novembre més del 80 % de les candidatures municipals i ja compta amb Diana Morant com a candidata a la Generalitat.