Benidorm serà la seu de la plataforma intel·ligent de destinacions turístiques

Benidorm serà la seu de la nova plataforma intel·ligent de destinacions turístiques d’Espanya. El president del Govern, Pedro Sánchez, ha aprofitat la seua visita a la localitat alacantina on tanca el XIV Congrés del PSPV per a anunciar que la ciutat serà l’encarregada d’albergar el futur Data Space en les instal·lacions de Invatur, propietat de la Generalitat en la capital de la Marina Baixa.

El projecte representarà una inversió de més de 130 milions d’euros que serviran per a desenvolupar programes de turisme intel·ligent per a tot el sector espanyol, convertint Benidorm en un referent per a tota Espanya en l’aplicació de les noves tecnologies turístiques.

Esta nova plataforma intel·ligent, segons han assenyalat, permetrà a la Comunitat Valenciana rebre dades de tota Espanya sobre turisme per a incloure-ho a este dins de la transformació cap a la digitalització i la sostenibilitat del sector..

El Data Space, situat a Benidorm, rebrà dades de tota Espanya i serà un referent de la nova política basada en la digitalització, la transparència i la sostenibilitat.

La seu per a l’equip tècnic seran les instal·lacions d’Invat·tur. A més, ja està prevista la creació d’un nou centre de turisme (Cdt), al costat d’Invat·tur, de manera que Benidorm esdevindrà un campus d’innovació turística.

El president de la Generalitat, Ximo Puig, havia sol·licitat al govern estatal que este organisme tinguera seu en la principal ciutat turística d’Espanya, Benidorm, dins del marc de descentralització de l’administració de l’Estat.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.