Benidorm serà la seu de la plataforma intel·ligent de destinacions turístiques

Benidorm serà la seu de la nova plataforma intel·ligent de destinacions turístiques d’Espanya. El president del Govern, Pedro Sánchez, ha aprofitat la seua visita a la localitat alacantina on tanca el XIV Congrés del PSPV per a anunciar que la ciutat serà l’encarregada d’albergar el futur Data Space en les instal·lacions de Invatur, propietat de la Generalitat en la capital de la Marina Baixa.

El projecte representarà una inversió de més de 130 milions d’euros que serviran per a desenvolupar programes de turisme intel·ligent per a tot el sector espanyol, convertint Benidorm en un referent per a tota Espanya en l’aplicació de les noves tecnologies turístiques.

Esta nova plataforma intel·ligent, segons han assenyalat, permetrà a la Comunitat Valenciana rebre dades de tota Espanya sobre turisme per a incloure-ho a este dins de la transformació cap a la digitalització i la sostenibilitat del sector..

El Data Space, situat a Benidorm, rebrà dades de tota Espanya i serà un referent de la nova política basada en la digitalització, la transparència i la sostenibilitat.

La seu per a l’equip tècnic seran les instal·lacions d’Invat·tur. A més, ja està prevista la creació d’un nou centre de turisme (Cdt), al costat d’Invat·tur, de manera que Benidorm esdevindrà un campus d’innovació turística.

El president de la Generalitat, Ximo Puig, havia sol·licitat al govern estatal que este organisme tinguera seu en la principal ciutat turística d’Espanya, Benidorm, dins del marc de descentralització de l’administració de l’Estat.

Últimes notícies

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.