Anuncios

Benidorm serà la seu de la plataforma intel·ligent de destinacions turístiques

Benidorm serà la seu de la nova plataforma intel·ligent de destinacions turístiques d’Espanya. El president del Govern, Pedro Sánchez, ha aprofitat la seua visita a la localitat alacantina on tanca el XIV Congrés del PSPV per a anunciar que la ciutat serà l’encarregada d’albergar el futur Data Space en les instal·lacions de Invatur, propietat de la Generalitat en la capital de la Marina Baixa.

El projecte representarà una inversió de més de 130 milions d’euros que serviran per a desenvolupar programes de turisme intel·ligent per a tot el sector espanyol, convertint Benidorm en un referent per a tota Espanya en l’aplicació de les noves tecnologies turístiques.

Anuncios

Esta nova plataforma intel·ligent, segons han assenyalat, permetrà a la Comunitat Valenciana rebre dades de tota Espanya sobre turisme per a incloure-ho a este dins de la transformació cap a la digitalització i la sostenibilitat del sector..

El Data Space, situat a Benidorm, rebrà dades de tota Espanya i serà un referent de la nova política basada en la digitalització, la transparència i la sostenibilitat.

La seu per a l’equip tècnic seran les instal·lacions d’Invat·tur. A més, ja està prevista la creació d’un nou centre de turisme (Cdt), al costat d’Invat·tur, de manera que Benidorm esdevindrà un campus d’innovació turística.

El president de la Generalitat, Ximo Puig, havia sol·licitat al govern estatal que este organisme tinguera seu en la principal ciutat turística d’Espanya, Benidorm, dins del marc de descentralització de l’administració de l’Estat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios