Benjamí Mompó presenta els avals per a presidir els Joves Socialistes

El precandidat a la Secretaria General de JSPV, Benjamí Mompó, ha entregat aquesta vesprada els avals necessaris per a continuar amb el procés de renovació del principal òrgan de govern de l’organització juvenil. Serà ara quan el Comité de Garanties valide i verifique les signatures i confirme a Mompó com a nou secretari general de Joves Socialistes. Aquest nomenament serà ratificat en el XIII Congrés de Nacional que se celebrarà durant els dies 25, 26 i 27 de febrer a Gandia.

L’equip de ‘Generacció’ ha presentat un total de 586 avals, la qual cosa representa un 60% de la militància de Joves Socialistes. Mompó ha destacat el treball realitzat per a fer arribar aquest projecte a cada militant i on s’ha comptat amb totes i tots. «Una mostra de la transversalitat d’aquest projecte, en el qual comptem amb cada comarca i cada agrupació per a construir una organització més unida, capaç d’afrontar els reptes del futur», ha expressat el precandidat.

La documentació ha sigut entregada en la seu de València per Benjamí Mompó, qui ha sigut abrigallat per companys de la candidatura i representants de totes les comarques del País Valencià.

El jove de Sueca ha reivindicat la seua intenció de buscar el consens i la unitat per a afrontar els reptes de la joventut valenciana. «Hem de treballar totes i tots junts per a reivindicar el valor de la nostra generació i posar els nostres problemes en el centre del debat públic per a millorar la vida de la joventut», ha afirmat. En aquest sentit, Mompó ha fet una crida per a continuar en la mateixa línia, potenciant l’acció de Joves Socialistes en tot el territori valencià i fomentant el debat d’idees entre la militància «per a fer de la nostra una organització més inclusiva, feminista i referent».

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.