Benjamí Mompó presenta els avals per a presidir els Joves Socialistes

El precandidat a la Secretaria General de JSPV, Benjamí Mompó, ha entregat aquesta vesprada els avals necessaris per a continuar amb el procés de renovació del principal òrgan de govern de l’organització juvenil. Serà ara quan el Comité de Garanties valide i verifique les signatures i confirme a Mompó com a nou secretari general de Joves Socialistes. Aquest nomenament serà ratificat en el XIII Congrés de Nacional que se celebrarà durant els dies 25, 26 i 27 de febrer a Gandia.

L’equip de ‘Generacció’ ha presentat un total de 586 avals, la qual cosa representa un 60% de la militància de Joves Socialistes. Mompó ha destacat el treball realitzat per a fer arribar aquest projecte a cada militant i on s’ha comptat amb totes i tots. “Una mostra de la transversalitat d’aquest projecte, en el qual comptem amb cada comarca i cada agrupació per a construir una organització més unida, capaç d’afrontar els reptes del futur”, ha expressat el precandidat.

La documentació ha sigut entregada en la seu de València per Benjamí Mompó, qui ha sigut abrigallat per companys de la candidatura i representants de totes les comarques del País Valencià.

El jove de Sueca ha reivindicat la seua intenció de buscar el consens i la unitat per a afrontar els reptes de la joventut valenciana. “Hem de treballar totes i tots junts per a reivindicar el valor de la nostra generació i posar els nostres problemes en el centre del debat públic per a millorar la vida de la joventut”, ha afirmat. En aquest sentit, Mompó ha fet una crida per a continuar en la mateixa línia, potenciant l’acció de Joves Socialistes en tot el territori valencià i fomentant el debat d’idees entre la militància “per a fer de la nostra una organització més inclusiva, feminista i referent”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.