Benjamí Mompó presenta els avals per a presidir els Joves Socialistes

El precandidat a la Secretaria General de JSPV, Benjamí Mompó, ha entregat aquesta vesprada els avals necessaris per a continuar amb el procés de renovació del principal òrgan de govern de l’organització juvenil. Serà ara quan el Comité de Garanties valide i verifique les signatures i confirme a Mompó com a nou secretari general de Joves Socialistes. Aquest nomenament serà ratificat en el XIII Congrés de Nacional que se celebrarà durant els dies 25, 26 i 27 de febrer a Gandia.

L’equip de ‘Generacció’ ha presentat un total de 586 avals, la qual cosa representa un 60% de la militància de Joves Socialistes. Mompó ha destacat el treball realitzat per a fer arribar aquest projecte a cada militant i on s’ha comptat amb totes i tots. «Una mostra de la transversalitat d’aquest projecte, en el qual comptem amb cada comarca i cada agrupació per a construir una organització més unida, capaç d’afrontar els reptes del futur», ha expressat el precandidat.

La documentació ha sigut entregada en la seu de València per Benjamí Mompó, qui ha sigut abrigallat per companys de la candidatura i representants de totes les comarques del País Valencià.

El jove de Sueca ha reivindicat la seua intenció de buscar el consens i la unitat per a afrontar els reptes de la joventut valenciana. «Hem de treballar totes i tots junts per a reivindicar el valor de la nostra generació i posar els nostres problemes en el centre del debat públic per a millorar la vida de la joventut», ha afirmat. En aquest sentit, Mompó ha fet una crida per a continuar en la mateixa línia, potenciant l’acció de Joves Socialistes en tot el territori valencià i fomentant el debat d’idees entre la militància «per a fer de la nostra una organització més inclusiva, feminista i referent».

Últimes notícies

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.

Enrique Riquelme repta a Florentino Pérez a un debat per a contrastar els seus projectes per al Reial Madrid

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, reclama un debat públic amb Florentino Pérez perquè els socis puguen comparar els seus projectes i anuncia la imminent presentació del seu pla transformador per al club.

Pérez Llorca urgix a tancar un acord per a acabar amb la vaga de professors en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca afirma que és hora de tancar un acord amb els sindicats per a posar fi a la vaga de professors en la Comunitat Valenciana i es mostra optimista si s'aparquen les discrepàncies polítiques.

Grimaldo i Ferran Torres, únics valencians en la llista d’Espanya per al Mundial

Luis de la Font confirma una llista de 26 jugadors per al Mundial dels Estats Units, Mèxic i el Canadà amb Grimaldo i Ferran Torres com a representants valencians i el suport de Javi Guerra en els entrenaments.

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.

La família valenciana del naufragi a Indonèsia denuncia la falta de seguretat en el vaixell turístic

Els familiars dels quatre valencians morts en el naufragi d'un vaixell turístic a Indonèsia insistixen que el juí ha evidenciat greus carències de seguretat abans, durant i després de l'accident.

Pérez Llorca recolza l’ampliació i transició energètica del port d’Alacant

Pérez Llorca reafirma el suport del Consell a l'ampliació, modernització i transició energètica del port d'Alacant per a guanyar competitivitat i atraure més trànsit i creuers.