11.9 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Benjamí Mompó presenta els avals per a presidir els Joves Socialistes

El precandidat a la Secretaria General de JSPV, Benjamí Mompó, ha entregat aquesta vesprada els avals necessaris per a continuar amb el procés de renovació del principal òrgan de govern de l’organització juvenil. Serà ara quan el Comité de Garanties valide i verifique les signatures i confirme a Mompó com a nou secretari general de Joves Socialistes. Aquest nomenament serà ratificat en el XIII Congrés de Nacional que se celebrarà durant els dies 25, 26 i 27 de febrer a Gandia.

L’equip de ‘Generacció’ ha presentat un total de 586 avals, la qual cosa representa un 60% de la militància de Joves Socialistes. Mompó ha destacat el treball realitzat per a fer arribar aquest projecte a cada militant i on s’ha comptat amb totes i tots. “Una mostra de la transversalitat d’aquest projecte, en el qual comptem amb cada comarca i cada agrupació per a construir una organització més unida, capaç d’afrontar els reptes del futur”, ha expressat el precandidat.

La documentació ha sigut entregada en la seu de València per Benjamí Mompó, qui ha sigut abrigallat per companys de la candidatura i representants de totes les comarques del País Valencià.

El jove de Sueca ha reivindicat la seua intenció de buscar el consens i la unitat per a afrontar els reptes de la joventut valenciana. “Hem de treballar totes i tots junts per a reivindicar el valor de la nostra generació i posar els nostres problemes en el centre del debat públic per a millorar la vida de la joventut”, ha afirmat. En aquest sentit, Mompó ha fet una crida per a continuar en la mateixa línia, potenciant l’acció de Joves Socialistes en tot el territori valencià i fomentant el debat d’idees entre la militància “per a fer de la nostra una organització més inclusiva, feminista i referent”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Qui era qui el 23F: guia per a entendre els papers desclassificats del colp d’estat

Abans que isquen a la llum els papers del 23F, esta guia repassa als protagonistes del 23 de febrer de 1981 i el paper de cada un en el fracàs del colp.

El Govern desclassifica este dimecres els papers del 23F: 153 documents disponibles en Moncloa

Quaranta-cinc anys després del 23F, l'Executiu difon 153 unitats documentals de Defensa, Interior i Exteriors, consultables lliurement en la web de Moncloa. La decisió arriba després de la seua aprovació en Consell de Ministres en considerar que ja no existix un risc real i present.

Tres menors de 14 i 15 anys detinguts per la presumpta violació d’una menor de 16 a València

La Policia ha detingut a tres menors de 14 i 15 anys per la presumpta violació d'una jove de 16 a València. Queden en llibertat vigilada i s'investiga la difusió d'imatges.

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d’una altra menor a València

Tres adolescents de 14 i 15 anys han sigut detinguts a València per la presumpta violació d'una menor de 16 anys. També han sigut investigats per difondre imatges de l'atac, i en els fets figura un altre menor de 13 anys, inimputable.

Cel buidat i descens de les màximes este dimecres en la Comunitat Valenciana

Este dimecres s'espera cel buidat o amb pocs núvols en la Comunitat Valenciana, amb mínimes quasi sense canvis i màximes en descens. El vent rolará a este al migdia i el dijous es mantindrà l'estabilitat, amb boira i maror en trams del litoral.

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.