56 brots de coronavirus registrats en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este dilluns, 28 de desembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 56 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 11 brots en la província de Castelló; 15 en la d’Alacant i 30 en la de València.

 

A continuació, els 56 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, que ha registrat 17 brots de diferents àmbits. De tots els brots, en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), s’han detectat 4 brots de diferents àmbits. 

 

A continuació, pots consultar si en la teua població n’hi ha algun:

  • Agullent: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Alcoi: 7 casos. Àmbit educatiu
  • Alginet: 4 casos. Origen social
  • Alacant: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Alacant: 9 casos. Àmbit educatiu
  • Almassora: 13 casos. Origen laboral
  • Almoradí: 3 casos. Origen laboral
  • Altea: 3 casos. Origen laboral
  • Benicarló: 3 casos. Origen social
  • Benicarló: 8 casos. Origen laboral
  • Benidorm: 10 casos. Origen social
  • Benidorm: 5 casos. Origen laboral
  • Benidorm: 5 casos. Origen social
  • Benidorm: 8 casos. Origen laboral
  • Benissa: 3 casos. Origen laboral
  • Borriana: 5 casos. Origen laboral
  • Castelló de la Plana: 6 casos. Origen laboral
  • Catí: 6 casos. Origen social
  • Chiva: 5 casos. Origen laboral
  • Dénia: 10 casos. Àmbit educatiu
  • Forcall: 5 casos. Origen social
  • La Vila Joiosa: 4 casos. Origen social
  • La Vila Joiosa: 4 casos. Origen social
  • Llíria: 7 casos. Origen social
  • Montserrat: 10 casos. Origen laboral
  • Quart De Poblet: 10 casos. Origen laboral
  • Real De Gandia: 8 casos. Origen social
  • Riba-Roja de Túria: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Sagra: 6 casos. Origen social
  • Sagunt: 3 casos. Origen laboral
  • Sagunt: 3 casos. Origen social
  • Sant Joan D’Alacant: 4 casos. Origen laboral
  • Sinarcas: 5 casos. Origen social
  • Sinarcas: 6 casos. Origen social
  • Sueca: 6 casos. Origen social
  • València: 12 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen laboral
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen laboral
  • València: 7 casos. Origen laboral
  • València: 9 casos. Origen social
  • Vila-real: 3 casos. Origen laboral
  • Vila-real: 3 casos. Origen laboral
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 5 casos. Origen social

Últimes notícies

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.