Burjassot notifica el pagament de les ajudes econòmiques al comerç local

 

L’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha començat a enviar als sol·licitants de la seua línia d’ajudes de concessió directa per a la reactivació econòmica de les empreses del municipi, a les que destinarà fins a 100.000 euros, les notificacions per al pagament. La quantitat màxima a subvencionar és, IVA exclòs del projecte d’inversió i/o despesa presentada, de 400 euros per local.

 

És important que totes les persones que ho hagen sol·licitat, estiguen pendents de les seues notificacions a on s’especifica, en cada cas, la quantitat subvencionada per al negoci del que és titular. Les ajudes s’han concedit pel règim de concessió directa per a ajudar, en la mesura que siga possible, a la reactivació econòmica dels autònoms i microempreses de Burjassot.

 

L’ajuda té caràcter finalista pel que l’import de la subvenció concedida no podrà ser emprat per a altres finalitats que no siguen despeses i inversions que es facen en mesures de seguretat i sanitàries la finalitat de les que siga proporcionar les adequades condicions per a clients i treballadors davant de la crisi sanitària del Covid-19.

 

Són subvencionables a càrrec d’estes ajudes les despeses i inversions que s’han fet en mesures de seguretat i sanitàries la finalitat de les que siga proporcionar les adequades condicions per a clients i treballadors davant de la crisi sanitària, i fins a un 40% en despeses de funcionament de l’import màxim de la subvenció aigua, llum, telèfon, lloguer, neteja, material fungible d’oficina, despeses de transport (que tinguen relació directa amb l’activitat subvencionada) i altres anàlegs.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.