13.5 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Burjassot notifica el pagament de les ajudes econòmiques al comerç local

 

L’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha començat a enviar als sol·licitants de la seua línia d’ajudes de concessió directa per a la reactivació econòmica de les empreses del municipi, a les que destinarà fins a 100.000 euros, les notificacions per al pagament. La quantitat màxima a subvencionar és, IVA exclòs del projecte d’inversió i/o despesa presentada, de 400 euros per local.

 

És important que totes les persones que ho hagen sol·licitat, estiguen pendents de les seues notificacions a on s’especifica, en cada cas, la quantitat subvencionada per al negoci del que és titular. Les ajudes s’han concedit pel règim de concessió directa per a ajudar, en la mesura que siga possible, a la reactivació econòmica dels autònoms i microempreses de Burjassot.

 

L’ajuda té caràcter finalista pel que l’import de la subvenció concedida no podrà ser emprat per a altres finalitats que no siguen despeses i inversions que es facen en mesures de seguretat i sanitàries la finalitat de les que siga proporcionar les adequades condicions per a clients i treballadors davant de la crisi sanitària del Covid-19.

 

Són subvencionables a càrrec d’estes ajudes les despeses i inversions que s’han fet en mesures de seguretat i sanitàries la finalitat de les que siga proporcionar les adequades condicions per a clients i treballadors davant de la crisi sanitària, i fins a un 40% en despeses de funcionament de l’import màxim de la subvenció aigua, llum, telèfon, lloguer, neteja, material fungible d’oficina, despeses de transport (que tinguen relació directa amb l’activitat subvencionada) i altres anàlegs.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.