Burjassot notifica el pagament de les ajudes econòmiques al comerç local

 

L’Ajuntament de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha començat a enviar als sol·licitants de la seua línia d’ajudes de concessió directa per a la reactivació econòmica de les empreses del municipi, a les que destinarà fins a 100.000 euros, les notificacions per al pagament. La quantitat màxima a subvencionar és, IVA exclòs del projecte d’inversió i/o despesa presentada, de 400 euros per local.

 

És important que totes les persones que ho hagen sol·licitat, estiguen pendents de les seues notificacions a on s’especifica, en cada cas, la quantitat subvencionada per al negoci del que és titular. Les ajudes s’han concedit pel règim de concessió directa per a ajudar, en la mesura que siga possible, a la reactivació econòmica dels autònoms i microempreses de Burjassot.

 

L’ajuda té caràcter finalista pel que l’import de la subvenció concedida no podrà ser emprat per a altres finalitats que no siguen despeses i inversions que es facen en mesures de seguretat i sanitàries la finalitat de les que siga proporcionar les adequades condicions per a clients i treballadors davant de la crisi sanitària del Covid-19.

 

Són subvencionables a càrrec d’estes ajudes les despeses i inversions que s’han fet en mesures de seguretat i sanitàries la finalitat de les que siga proporcionar les adequades condicions per a clients i treballadors davant de la crisi sanitària, i fins a un 40% en despeses de funcionament de l’import màxim de la subvenció aigua, llum, telèfon, lloguer, neteja, material fungible d’oficina, despeses de transport (que tinguen relació directa amb l’activitat subvencionada) i altres anàlegs.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.