12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

La Diputació de València llança la seua campanya de Nadal amb la carta als Reis Mags com a protagonista

 

La Diputació de València ha presentat la campanya de Nadal, amb un missatge que, baix el lema ‘Ja has escrit la teua carta?’, vol arribar als 266 pobles de València i que apel·la a la il·lusió de xiquets de 0 a 100 anys, segons el president de la corporació provincial, Toni Gaspar.

 

Les 266 localitats de la província de València podran usar durant estes festes els continguts gràfics i sobretot audiovisuals generats per la corporació amb producció, artistes i dissenys valencians.

 

En un any marcat per la pandèmia que impedix la programació habitual d’actes nadalencs, Toni Gaspar ha explicat l’aposta de la corporació per «continguts gràfics i audiovisuals que ens aporten esperança, al mateix temps que ens arranquen un somriure».

 

L’actor Raúl Navarro, dóna vida a l’emissari real

La Diputació ha informat a través d’un comunicat que, la campanya té un reclam que convida tant a les xiquetes i xiquets com als adults a escriure la seua carta als Reis Mags, l’arribada dels quals als pobles valencians està garantida per l’emissari real d’Orient que estos dies ha visitat la corporació provincial.

 

L’actor valencià Raúl Navarro, premi ‘Un futur de Cinema‘ 2020 en Cinema Jove, d´óna vida a l’emissari real en un vídeo de Duke Produktions que, al costat del cartell dissenyat per Ramón Pla, valencià com la productora i l’actor, recorreran els municipis de València acompanyant la programació nadalenca que els ajuntaments puguen tancar seguint protocols de prevenció per la pandèmia.

 

 

 

Toni Gaspar: «Necessitem més que mai missatges positius»

Gaspar ha destacat «el talent valencià que emana d’estes produccions que la Diputació posarà al servici de tots els nostres pobles i ciutats, en un context complicat per a tots en el que necessitem més que mai missatges positius, esperança i una bona dosi d’il·lusió, alguna cosa que ha d’acompanyar-nos sempre siga com siga l’obstacle que apareix en el camí».

 

La campanya presentada este dimarts pel president de la Diputació i l’emissari real, que comptarà també amb la participació de rostres coneguts de la societat valenciana, es prolongarà durant els pròxims dies amb noves píndoles audiovisuals.

 

Últimes notícies

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.

PSPV acudirà a la reunió amb Pérez Llorca i Compromís la supedita a l’eixida de Mazón

Pérez Llorca ha citat als síndics el 27 de gener per a una ronda de treball amb voluntat de 'arribar a acords'. El PSPV acudirà; Compromís condiciona la trobada al fet que Mazón deixe la seua acta i a reactivar l'activitat en Les Corts.

Ángeles Solanes formalitza la seua candidatura i es convertix en la tercera aspirant al Rectorat de la UV

La catedràtica ha registrat davant la Junta Electoral la seua candidatura a rectora de la Universitat de València, tercera a fer-ho. El procés fixa proclamacions el 23 i 30 de gener i la votació el 3 de març.

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.

Copete, absent per molèsties; Cömert i Raba van completar només part de l’entrenament

El València va completar el segon entrenament de la setmana amb Copete absent per molèsties. Cömert i Raba van treballar amb el grup però no van acabar la sessió.

Martínez demana al València Basket recuperar-se en poques hores abans de visitar al Bayern

Pedro Martínez admet que l'equip arriba amb poc marge i quasi sense entrenar pels viatges abans del Bayern. Pradilla destaca la millora del rival a casa.