La Diputació de València llança la seua campanya de Nadal amb la carta als Reis Mags com a protagonista

 

La Diputació de València ha presentat la campanya de Nadal, amb un missatge que, baix el lema ‘Ja has escrit la teua carta?’, vol arribar als 266 pobles de València i que apel·la a la il·lusió de xiquets de 0 a 100 anys, segons el president de la corporació provincial, Toni Gaspar.

 

Les 266 localitats de la província de València podran usar durant estes festes els continguts gràfics i sobretot audiovisuals generats per la corporació amb producció, artistes i dissenys valencians.

 

En un any marcat per la pandèmia que impedix la programació habitual d’actes nadalencs, Toni Gaspar ha explicat l’aposta de la corporació per «continguts gràfics i audiovisuals que ens aporten esperança, al mateix temps que ens arranquen un somriure».

 

L’actor Raúl Navarro, dóna vida a l’emissari real

La Diputació ha informat a través d’un comunicat que, la campanya té un reclam que convida tant a les xiquetes i xiquets com als adults a escriure la seua carta als Reis Mags, l’arribada dels quals als pobles valencians està garantida per l’emissari real d’Orient que estos dies ha visitat la corporació provincial.

 

L’actor valencià Raúl Navarro, premi ‘Un futur de Cinema‘ 2020 en Cinema Jove, d´óna vida a l’emissari real en un vídeo de Duke Produktions que, al costat del cartell dissenyat per Ramón Pla, valencià com la productora i l’actor, recorreran els municipis de València acompanyant la programació nadalenca que els ajuntaments puguen tancar seguint protocols de prevenció per la pandèmia.

 

 

 

Toni Gaspar: «Necessitem més que mai missatges positius»

Gaspar ha destacat «el talent valencià que emana d’estes produccions que la Diputació posarà al servici de tots els nostres pobles i ciutats, en un context complicat per a tots en el que necessitem més que mai missatges positius, esperança i una bona dosi d’il·lusió, alguna cosa que ha d’acompanyar-nos sempre siga com siga l’obstacle que apareix en el camí».

 

La campanya presentada este dimarts pel president de la Diputació i l’emissari real, que comptarà també amb la participació de rostres coneguts de la societat valenciana, es prolongarà durant els pròxims dies amb noves píndoles audiovisuals.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.