11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

La Diputació de València llança la seua campanya de Nadal amb la carta als Reis Mags com a protagonista

 

La Diputació de València ha presentat la campanya de Nadal, amb un missatge que, baix el lema ‘Ja has escrit la teua carta?’, vol arribar als 266 pobles de València i que apel·la a la il·lusió de xiquets de 0 a 100 anys, segons el president de la corporació provincial, Toni Gaspar.

 

Les 266 localitats de la província de València podran usar durant estes festes els continguts gràfics i sobretot audiovisuals generats per la corporació amb producció, artistes i dissenys valencians.

 

En un any marcat per la pandèmia que impedix la programació habitual d’actes nadalencs, Toni Gaspar ha explicat l’aposta de la corporació per «continguts gràfics i audiovisuals que ens aporten esperança, al mateix temps que ens arranquen un somriure».

 

L’actor Raúl Navarro, dóna vida a l’emissari real

La Diputació ha informat a través d’un comunicat que, la campanya té un reclam que convida tant a les xiquetes i xiquets com als adults a escriure la seua carta als Reis Mags, l’arribada dels quals als pobles valencians està garantida per l’emissari real d’Orient que estos dies ha visitat la corporació provincial.

 

L’actor valencià Raúl Navarro, premi ‘Un futur de Cinema‘ 2020 en Cinema Jove, d´óna vida a l’emissari real en un vídeo de Duke Produktions que, al costat del cartell dissenyat per Ramón Pla, valencià com la productora i l’actor, recorreran els municipis de València acompanyant la programació nadalenca que els ajuntaments puguen tancar seguint protocols de prevenció per la pandèmia.

 

 

 

Toni Gaspar: «Necessitem més que mai missatges positius»

Gaspar ha destacat «el talent valencià que emana d’estes produccions que la Diputació posarà al servici de tots els nostres pobles i ciutats, en un context complicat per a tots en el que necessitem més que mai missatges positius, esperança i una bona dosi d’il·lusió, alguna cosa que ha d’acompanyar-nos sempre siga com siga l’obstacle que apareix en el camí».

 

La campanya presentada este dimarts pel president de la Diputació i l’emissari real, que comptarà també amb la participació de rostres coneguts de la societat valenciana, es prolongarà durant els pròxims dies amb noves píndoles audiovisuals.

 

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.