La Diputació de València llança la seua campanya de Nadal amb la carta als Reis Mags com a protagonista

 

La Diputació de València ha presentat la campanya de Nadal, amb un missatge que, baix el lema ‘Ja has escrit la teua carta?’, vol arribar als 266 pobles de València i que apel·la a la il·lusió de xiquets de 0 a 100 anys, segons el president de la corporació provincial, Toni Gaspar.

 

Les 266 localitats de la província de València podran usar durant estes festes els continguts gràfics i sobretot audiovisuals generats per la corporació amb producció, artistes i dissenys valencians.

 

En un any marcat per la pandèmia que impedix la programació habitual d’actes nadalencs, Toni Gaspar ha explicat l’aposta de la corporació per «continguts gràfics i audiovisuals que ens aporten esperança, al mateix temps que ens arranquen un somriure».

 

L’actor Raúl Navarro, dóna vida a l’emissari real

La Diputació ha informat a través d’un comunicat que, la campanya té un reclam que convida tant a les xiquetes i xiquets com als adults a escriure la seua carta als Reis Mags, l’arribada dels quals als pobles valencians està garantida per l’emissari real d’Orient que estos dies ha visitat la corporació provincial.

 

L’actor valencià Raúl Navarro, premi ‘Un futur de Cinema‘ 2020 en Cinema Jove, d´óna vida a l’emissari real en un vídeo de Duke Produktions que, al costat del cartell dissenyat per Ramón Pla, valencià com la productora i l’actor, recorreran els municipis de València acompanyant la programació nadalenca que els ajuntaments puguen tancar seguint protocols de prevenció per la pandèmia.

 

 

 

Toni Gaspar: «Necessitem més que mai missatges positius»

Gaspar ha destacat «el talent valencià que emana d’estes produccions que la Diputació posarà al servici de tots els nostres pobles i ciutats, en un context complicat per a tots en el que necessitem més que mai missatges positius, esperança i una bona dosi d’il·lusió, alguna cosa que ha d’acompanyar-nos sempre siga com siga l’obstacle que apareix en el camí».

 

La campanya presentada este dimarts pel president de la Diputació i l’emissari real, que comptarà també amb la participació de rostres coneguts de la societat valenciana, es prolongarà durant els pròxims dies amb noves píndoles audiovisuals.

 

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU