11.2 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

La Diputació de València llança la seua campanya de Nadal amb la carta als Reis Mags com a protagonista

 

La Diputació de València ha presentat la campanya de Nadal, amb un missatge que, baix el lema ‘Ja has escrit la teua carta?’, vol arribar als 266 pobles de València i que apel·la a la il·lusió de xiquets de 0 a 100 anys, segons el president de la corporació provincial, Toni Gaspar.

 

Les 266 localitats de la província de València podran usar durant estes festes els continguts gràfics i sobretot audiovisuals generats per la corporació amb producció, artistes i dissenys valencians.

 

En un any marcat per la pandèmia que impedix la programació habitual d’actes nadalencs, Toni Gaspar ha explicat l’aposta de la corporació per «continguts gràfics i audiovisuals que ens aporten esperança, al mateix temps que ens arranquen un somriure».

 

L’actor Raúl Navarro, dóna vida a l’emissari real

La Diputació ha informat a través d’un comunicat que, la campanya té un reclam que convida tant a les xiquetes i xiquets com als adults a escriure la seua carta als Reis Mags, l’arribada dels quals als pobles valencians està garantida per l’emissari real d’Orient que estos dies ha visitat la corporació provincial.

 

L’actor valencià Raúl Navarro, premi ‘Un futur de Cinema‘ 2020 en Cinema Jove, d´óna vida a l’emissari real en un vídeo de Duke Produktions que, al costat del cartell dissenyat per Ramón Pla, valencià com la productora i l’actor, recorreran els municipis de València acompanyant la programació nadalenca que els ajuntaments puguen tancar seguint protocols de prevenció per la pandèmia.

 

 

 

Toni Gaspar: «Necessitem més que mai missatges positius»

Gaspar ha destacat «el talent valencià que emana d’estes produccions que la Diputació posarà al servici de tots els nostres pobles i ciutats, en un context complicat per a tots en el que necessitem més que mai missatges positius, esperança i una bona dosi d’il·lusió, alguna cosa que ha d’acompanyar-nos sempre siga com siga l’obstacle que apareix en el camí».

 

La campanya presentada este dimarts pel president de la Diputació i l’emissari real, que comptarà també amb la participació de rostres coneguts de la societat valenciana, es prolongarà durant els pròxims dies amb noves píndoles audiovisuals.

 

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.