El campus de Vinaròs tancat per un cas de coronavirus reprén l’activitat este dimecres i tornarà les quotes

 

El Campus d’Estiu l’Illa de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), reprendrà esta setmana les seues activitats després de què el passat dissabte, 25 de juliol, Salut Pública confirmara que totes les proves PCR fetes han donat negatiu en coronavirus.

 

El campus d’estiu va tancar després de què el 22 de juliol es confirmara un cas positiu de Covid-19 entre un dels treballadors-monitors d’esta escola d’estiu.

 

L’Ajuntament de la localitat ha informat en un comunicat que les activitats es reprendran demà, dimecres 29 de juliol, en tots els seus nivells, centres i grups, i també ho farà l’escola d’estiu d’AFANIAD «amb la normalitat, seguretat i protocols que la normativa actual marca».

 

El consistori assegura que ha fet un treball de desinfecció en tots els centres escolars per a assegurar la salut i higiene de les instal·lacions educatives a on se celebra el Campus d’Estiu l’Illa 2020.

 

Per part de l’empresa concessionària, s’està fent una contractació urgent de nou personal de monitoratge per a substituir al personal laboral que, tot i haver donat negatiu en les proves, han de guardar la quarantena preceptiva tal com marca el protocol de Salut Pública. Esta contractació té com a finalitat reprendre el servici que la setmana passada es va suspendre de manera cautelar.

 

Es tornaran les quotes proporcionals als dies que no hi ha hagut activitat

L’Ajuntament de Vinaròs també ha informat que es tornaran les quotes proporcionals als dies que l’Escola d’Estiu l’Illa ha estat tancada. Esta devolució s’haurà de demanar per registre d’entrada indicant les dades de l’usuari matriculat i del familiar/tutor a càrrec. Este tràmit es pot fer de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Vinaròs (www.vinaros.es) o de forma presencial sol·licitant cita prèvia en l’OIAC, a través del telèfon 964 40 21 69.

 

Des del consistori recorden que no s’ha d’abaixar «la guàrdia davant d’esta pandèmia», pel que recorden l’obligatorietat de l’ús de mascareta, gel hidroalcohòlic i distància de seguretat en els supòsits marcats. Les autoritats municipals també han apel·lat «a la corresponsabilitat de la ciutadania en esta situació actual evitant les conductes de risc mencionades per les autoritats sanitàries».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.