El campus de Vinaròs tancat per un cas de coronavirus reprén l’activitat este dimecres i tornarà les quotes

 

El Campus d’Estiu l’Illa de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), reprendrà esta setmana les seues activitats després de què el passat dissabte, 25 de juliol, Salut Pública confirmara que totes les proves PCR fetes han donat negatiu en coronavirus.

 

El campus d’estiu va tancar després de què el 22 de juliol es confirmara un cas positiu de Covid-19 entre un dels treballadors-monitors d’esta escola d’estiu.

 

L’Ajuntament de la localitat ha informat en un comunicat que les activitats es reprendran demà, dimecres 29 de juliol, en tots els seus nivells, centres i grups, i també ho farà l’escola d’estiu d’AFANIAD «amb la normalitat, seguretat i protocols que la normativa actual marca».

 

El consistori assegura que ha fet un treball de desinfecció en tots els centres escolars per a assegurar la salut i higiene de les instal·lacions educatives a on se celebra el Campus d’Estiu l’Illa 2020.

 

Per part de l’empresa concessionària, s’està fent una contractació urgent de nou personal de monitoratge per a substituir al personal laboral que, tot i haver donat negatiu en les proves, han de guardar la quarantena preceptiva tal com marca el protocol de Salut Pública. Esta contractació té com a finalitat reprendre el servici que la setmana passada es va suspendre de manera cautelar.

 

Es tornaran les quotes proporcionals als dies que no hi ha hagut activitat

L’Ajuntament de Vinaròs també ha informat que es tornaran les quotes proporcionals als dies que l’Escola d’Estiu l’Illa ha estat tancada. Esta devolució s’haurà de demanar per registre d’entrada indicant les dades de l’usuari matriculat i del familiar/tutor a càrrec. Este tràmit es pot fer de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Vinaròs (www.vinaros.es) o de forma presencial sol·licitant cita prèvia en l’OIAC, a través del telèfon 964 40 21 69.

 

Des del consistori recorden que no s’ha d’abaixar «la guàrdia davant d’esta pandèmia», pel que recorden l’obligatorietat de l’ús de mascareta, gel hidroalcohòlic i distància de seguretat en els supòsits marcats. Les autoritats municipals també han apel·lat «a la corresponsabilitat de la ciutadania en esta situació actual evitant les conductes de risc mencionades per les autoritats sanitàries».

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.