El campus de Vinaròs tancat per un cas de coronavirus reprén l’activitat este dimecres i tornarà les quotes

 

El Campus d’Estiu l’Illa de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), reprendrà esta setmana les seues activitats després de què el passat dissabte, 25 de juliol, Salut Pública confirmara que totes les proves PCR fetes han donat negatiu en coronavirus.

 

El campus d’estiu va tancar després de què el 22 de juliol es confirmara un cas positiu de Covid-19 entre un dels treballadors-monitors d’esta escola d’estiu.

 

L’Ajuntament de la localitat ha informat en un comunicat que les activitats es reprendran demà, dimecres 29 de juliol, en tots els seus nivells, centres i grups, i també ho farà l’escola d’estiu d’AFANIAD «amb la normalitat, seguretat i protocols que la normativa actual marca».

 

El consistori assegura que ha fet un treball de desinfecció en tots els centres escolars per a assegurar la salut i higiene de les instal·lacions educatives a on se celebra el Campus d’Estiu l’Illa 2020.

 

Per part de l’empresa concessionària, s’està fent una contractació urgent de nou personal de monitoratge per a substituir al personal laboral que, tot i haver donat negatiu en les proves, han de guardar la quarantena preceptiva tal com marca el protocol de Salut Pública. Esta contractació té com a finalitat reprendre el servici que la setmana passada es va suspendre de manera cautelar.

 

Es tornaran les quotes proporcionals als dies que no hi ha hagut activitat

L’Ajuntament de Vinaròs també ha informat que es tornaran les quotes proporcionals als dies que l’Escola d’Estiu l’Illa ha estat tancada. Esta devolució s’haurà de demanar per registre d’entrada indicant les dades de l’usuari matriculat i del familiar/tutor a càrrec. Este tràmit es pot fer de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Vinaròs (www.vinaros.es) o de forma presencial sol·licitant cita prèvia en l’OIAC, a través del telèfon 964 40 21 69.

 

Des del consistori recorden que no s’ha d’abaixar «la guàrdia davant d’esta pandèmia», pel que recorden l’obligatorietat de l’ús de mascareta, gel hidroalcohòlic i distància de seguretat en els supòsits marcats. Les autoritats municipals també han apel·lat «a la corresponsabilitat de la ciutadania en esta situació actual evitant les conductes de risc mencionades per les autoritats sanitàries».

Últimes notícies

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.