El campus de Vinaròs tancat per un cas de coronavirus reprén l’activitat este dimecres i tornarà les quotes

 

El Campus d’Estiu l’Illa de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), reprendrà esta setmana les seues activitats després de què el passat dissabte, 25 de juliol, Salut Pública confirmara que totes les proves PCR fetes han donat negatiu en coronavirus.

 

El campus d’estiu va tancar després de què el 22 de juliol es confirmara un cas positiu de Covid-19 entre un dels treballadors-monitors d’esta escola d’estiu.

 

L’Ajuntament de la localitat ha informat en un comunicat que les activitats es reprendran demà, dimecres 29 de juliol, en tots els seus nivells, centres i grups, i també ho farà l’escola d’estiu d’AFANIAD «amb la normalitat, seguretat i protocols que la normativa actual marca».

 

El consistori assegura que ha fet un treball de desinfecció en tots els centres escolars per a assegurar la salut i higiene de les instal·lacions educatives a on se celebra el Campus d’Estiu l’Illa 2020.

 

Per part de l’empresa concessionària, s’està fent una contractació urgent de nou personal de monitoratge per a substituir al personal laboral que, tot i haver donat negatiu en les proves, han de guardar la quarantena preceptiva tal com marca el protocol de Salut Pública. Esta contractació té com a finalitat reprendre el servici que la setmana passada es va suspendre de manera cautelar.

 

Es tornaran les quotes proporcionals als dies que no hi ha hagut activitat

L’Ajuntament de Vinaròs també ha informat que es tornaran les quotes proporcionals als dies que l’Escola d’Estiu l’Illa ha estat tancada. Esta devolució s’haurà de demanar per registre d’entrada indicant les dades de l’usuari matriculat i del familiar/tutor a càrrec. Este tràmit es pot fer de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Vinaròs (www.vinaros.es) o de forma presencial sol·licitant cita prèvia en l’OIAC, a través del telèfon 964 40 21 69.

 

Des del consistori recorden que no s’ha d’abaixar «la guàrdia davant d’esta pandèmia», pel que recorden l’obligatorietat de l’ús de mascareta, gel hidroalcohòlic i distància de seguretat en els supòsits marcats. Les autoritats municipals també han apel·lat «a la corresponsabilitat de la ciutadania en esta situació actual evitant les conductes de risc mencionades per les autoritats sanitàries».

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.