El campus de Vinaròs tancat per un cas de coronavirus reprén l’activitat este dimecres i tornarà les quotes

 

El Campus d’Estiu l’Illa de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), reprendrà esta setmana les seues activitats després de què el passat dissabte, 25 de juliol, Salut Pública confirmara que totes les proves PCR fetes han donat negatiu en coronavirus.

 

El campus d’estiu va tancar després de què el 22 de juliol es confirmara un cas positiu de Covid-19 entre un dels treballadors-monitors d’esta escola d’estiu.

 

L’Ajuntament de la localitat ha informat en un comunicat que les activitats es reprendran demà, dimecres 29 de juliol, en tots els seus nivells, centres i grups, i també ho farà l’escola d’estiu d’AFANIAD «amb la normalitat, seguretat i protocols que la normativa actual marca».

 

El consistori assegura que ha fet un treball de desinfecció en tots els centres escolars per a assegurar la salut i higiene de les instal·lacions educatives a on se celebra el Campus d’Estiu l’Illa 2020.

 

Per part de l’empresa concessionària, s’està fent una contractació urgent de nou personal de monitoratge per a substituir al personal laboral que, tot i haver donat negatiu en les proves, han de guardar la quarantena preceptiva tal com marca el protocol de Salut Pública. Esta contractació té com a finalitat reprendre el servici que la setmana passada es va suspendre de manera cautelar.

 

Es tornaran les quotes proporcionals als dies que no hi ha hagut activitat

L’Ajuntament de Vinaròs també ha informat que es tornaran les quotes proporcionals als dies que l’Escola d’Estiu l’Illa ha estat tancada. Esta devolució s’haurà de demanar per registre d’entrada indicant les dades de l’usuari matriculat i del familiar/tutor a càrrec. Este tràmit es pot fer de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Vinaròs (www.vinaros.es) o de forma presencial sol·licitant cita prèvia en l’OIAC, a través del telèfon 964 40 21 69.

 

Des del consistori recorden que no s’ha d’abaixar «la guàrdia davant d’esta pandèmia», pel que recorden l’obligatorietat de l’ús de mascareta, gel hidroalcohòlic i distància de seguretat en els supòsits marcats. Les autoritats municipals també han apel·lat «a la corresponsabilitat de la ciutadania en esta situació actual evitant les conductes de risc mencionades per les autoritats sanitàries».

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.