El territori valencià patix un repunt de contagis i morts per coronavirus

Mapa del coronavirus en el territori valencià

Casos de coronavirus en el territori valencià per departaments de salut | GVA

 

ACTUALITZAT 22/04/2020 a les 11.50 hores.  La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha confirmat 18 morts i 172 nous casos de coronavirus en el territori valencià en les últimes 24 hores. Una xifra que suposa un augment en els contagis i en els morts respecte a les d’ahir (10 morts i 60 contagis). 

 

Amb estes noves dades, són ja 10.571 les persones que han donat positiu en coronavirus en tot el territori valencià des de què començà la pandèmia. A demés, en les últimes 24 hores, han sigut donades d’alta 292 persones i, en total, s’han curat 5.011 persones. El total de morts és de 1.112. 

 

D’altra banda, 969 persones es troben ingressades en l’hospital, 52 menys que ahir, de les que 193 es troben en la Unitat de Cures Intensives (UCI). Des de què començà la pandèmia, un total de 1.661 professionals sanitaris han donat positiu en coronavirus. Actualment, hi ha 780 professionals sanitaris infectats de coronavirus, mentres que s’han donat 881 altes, 46 en les últimes 24 hores.

 

Pel que fa a la situació en les residències valencianes, hi ha 100 centres de majors a on hi ha casos actius de coronavirus, un menys que ahir, dels que 33 es troben actualment davall la vigilància activa del personal sanitari. Un total de 1.630 residents han donat positiu en coronavirus, mentres que 470 treballadors han patit la malaltia i 386 residents han mort.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Casos de coronavirus per províncies: 10.571

  • València: 5.552 (619 hospitalitzats, 97 en l’UCI)
  • Alacant: 3.632 (234 hospitalitzats, 74 en l’UCI)
  • Castelló: 1.387 (116 hospitalitzats, 22 en l’UCI)

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.112

  • València: 547 (8 més que ahir)
  • Alacant: 414 (6 més que ahir)
  • Castelló: 151 (4 més que ahir)

 

Casos de coronavirus per Departaments de Salut: 10.571

*Ordenat per número de casos

  • València Hospital General: 863
  • València La Fe: 798
  • València Doctor Peset: 669
  • València Clínic -Malva-Rosa: 668
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 665
  • La Marina Baixa: 652
  • La Plana: 624
  • Alacant Hospital General: 581
  • Castelló: 490
  • Sant Joan d’Alacant: 453
  • Elda: 451
  • Requena: 402
  • Manises: 401
  • La Ribera: 397
  • Alcoi: 386
  • Torrevieja: 359
  • Sagunt: 332
  • Elx – Hospital General: 288
  • Xàtiva – Ontinyent: 241
  • Gandia: 220
  • Dénia: 197
  • Vinaròs: 171
  • Elx – Crevillent: 138
  • Orihuela: 125

 

Morts per coronavirus per Departaments de Salut: 1.112

*Ordenat per número de morts

  • Alcoi: 106
  • València Hospital General: 106
  • La Marina Baixa: 94
  • La Plana: 77
  • València La Fe: 72
  • València Clínic – Malva-Rosa: 68
  • València Doctor Peset: 61
  • Alacant Hospital General: 54
  • Requena: 54
  • Castelló: 51
  • Elda: 45
  • Torrevieja: 43
  • Manises: 42
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 37
  • Xàtiva – Ontinyent: 33
  • Sagunt: 26
  • La Ribera: 25
  • Sant Joan d’Alacant: 25
  • Gandia: 23
  • Vinaròs: 23
  • Dénia: 17
  • Orihuela: 13
  • Elx – Hospital General: 10
  • Elx – Crevillent: 7
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.