El territori valencià patix un repunt de contagis i morts per coronavirus

Mapa del coronavirus en el territori valencià

Casos de coronavirus en el territori valencià per departaments de salut | GVA

 

ACTUALITZAT 22/04/2020 a les 11.50 hores.  La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha confirmat 18 morts i 172 nous casos de coronavirus en el territori valencià en les últimes 24 hores. Una xifra que suposa un augment en els contagis i en els morts respecte a les d’ahir (10 morts i 60 contagis). 

 

Amb estes noves dades, són ja 10.571 les persones que han donat positiu en coronavirus en tot el territori valencià des de què començà la pandèmia. A demés, en les últimes 24 hores, han sigut donades d’alta 292 persones i, en total, s’han curat 5.011 persones. El total de morts és de 1.112. 

 

D’altra banda, 969 persones es troben ingressades en l’hospital, 52 menys que ahir, de les que 193 es troben en la Unitat de Cures Intensives (UCI). Des de què començà la pandèmia, un total de 1.661 professionals sanitaris han donat positiu en coronavirus. Actualment, hi ha 780 professionals sanitaris infectats de coronavirus, mentres que s’han donat 881 altes, 46 en les últimes 24 hores.

 

Pel que fa a la situació en les residències valencianes, hi ha 100 centres de majors a on hi ha casos actius de coronavirus, un menys que ahir, dels que 33 es troben actualment davall la vigilància activa del personal sanitari. Un total de 1.630 residents han donat positiu en coronavirus, mentres que 470 treballadors han patit la malaltia i 386 residents han mort.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Casos de coronavirus per províncies: 10.571

  • València: 5.552 (619 hospitalitzats, 97 en l’UCI)
  • Alacant: 3.632 (234 hospitalitzats, 74 en l’UCI)
  • Castelló: 1.387 (116 hospitalitzats, 22 en l’UCI)

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.112

  • València: 547 (8 més que ahir)
  • Alacant: 414 (6 més que ahir)
  • Castelló: 151 (4 més que ahir)

 

Casos de coronavirus per Departaments de Salut: 10.571

*Ordenat per número de casos

  • València Hospital General: 863
  • València La Fe: 798
  • València Doctor Peset: 669
  • València Clínic -Malva-Rosa: 668
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 665
  • La Marina Baixa: 652
  • La Plana: 624
  • Alacant Hospital General: 581
  • Castelló: 490
  • Sant Joan d’Alacant: 453
  • Elda: 451
  • Requena: 402
  • Manises: 401
  • La Ribera: 397
  • Alcoi: 386
  • Torrevieja: 359
  • Sagunt: 332
  • Elx – Hospital General: 288
  • Xàtiva – Ontinyent: 241
  • Gandia: 220
  • Dénia: 197
  • Vinaròs: 171
  • Elx – Crevillent: 138
  • Orihuela: 125

 

Morts per coronavirus per Departaments de Salut: 1.112

*Ordenat per número de morts

  • Alcoi: 106
  • València Hospital General: 106
  • La Marina Baixa: 94
  • La Plana: 77
  • València La Fe: 72
  • València Clínic – Malva-Rosa: 68
  • València Doctor Peset: 61
  • Alacant Hospital General: 54
  • Requena: 54
  • Castelló: 51
  • Elda: 45
  • Torrevieja: 43
  • Manises: 42
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 37
  • Xàtiva – Ontinyent: 33
  • Sagunt: 26
  • La Ribera: 25
  • Sant Joan d’Alacant: 25
  • Gandia: 23
  • Vinaròs: 23
  • Dénia: 17
  • Orihuela: 13
  • Elx – Hospital General: 10
  • Elx – Crevillent: 7

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU