12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Castelló suspén durant 15 dies els actes promoguts per l’Ajuntament i l’ocupació de via pública

Un treballador de Tailàndia desinfectant una sala de reunions el 10 de març de 2020

Suspesos els actes públics en Castelló  | València Diari

 

L‘Ajuntament de Castelló aprovarà en la pròxima Junta de Govern la suspensió durant 15 dies de tots els actes promoguts pel consistori i els permisos d’ocupació de la via pública, tal com s’ha proposat en la comissió de seguiment del coronavirus que s’ha celebrat este dijous.

 

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco ha assenyalat en roda de premsa que ha rebut una telefonada de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, per a dir-li que este dijous faran arribar instruccions als ajuntaments sobre la crisi del coronavirus.

 

D’eixa manera, la primera edil, ha destacat que se suspendran durant 15 dies tots els permisos d’ocupació de la via pública i totes les activitats de l’Ajuntament de Castelló que suposen la congregació de veïns. A demés, es tancaran els centres de persones majors, la biblioteca, el Planetari i les instal·lacions esportives.

 

Més neteja en les zones públiques de la ciutat

També ha explicat que es reforçarà la neteja en el transport públic i es recomana que es limite la seua utilització per part de la població en risc. De la mateixa manera, es reforçarà la neteja en parcs públics i jocs infantils, s’augmentarà la presència policial per a què es complisca el decret de suspensió de les festes de la Magdalena i que no hi haja ningú que convoque a altres persones.

 

Marco ha indicat que hi haurà especial cura en el desmuntatge de les instal·lacions de festes i s’ha instat que s’agiliten les ajudes als ens festers una volta estiga aprovat el pressupost municipal. L’alcaldessa ha transmés un missatge de tranquil·litat, «perquè els casos de coronavirus en la ciutat continuen sent dos», i -ha dit- «estes mesures són de caràcter preventiu». «Tenim la responsabilitat de prendre mesures per a minimitzar el risc de contagi», ha apuntat l’alcaldessa, qui ha apel·lat a la responsabilitat individual.

Últimes notícies

El València busca trencar set mesos sense guanyar fora davant el Raig

El València afrontarà este dilluns la seua visita al Raig amb l'objectiu d'acabar amb set mesos sense triomfs a domicili en LaLiga. Des de la seua última victòria fora enllaça huit eixides sense guanyar.

Víctimes de la dana assistiran al ple d’investidura convidades per l’oposició

Representants de dos associacions d'afectats seguiran des de la tribuna el debat d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts, després de ser convidades per l'oposició. També protestaran a les portes del parlament.

València Basket i Alina Iagupova rescindixen el seu contracte de mutu acord

El club i la jugadora han posat fi al vincle que arribava fins a final de temporada. La decisió arriba després d'absències per una situació personal prolongada.

Sanitat recomana usar màscara en centres sanitaris davant el possible repunt d’infeccions

Sanitat ha remés una instrucció que aconsella la màscara en situacions i àrees concretes dels centres sanitaris davant un possible repunt de virus respiratoris. La Comunitat Valenciana manté nivell baix d'epidèmia, amb 787,8 casos per 100.000 habitants l'última setmana.

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Intervinguts 2.005 quilos de cocaïna camuflats en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València. Hi ha quatre detinguts i es desarticula una xarxa.

Baixen de forma generalitzada les mínimes i Fontanars dels Alforins marca -3,6°

Les mínimes han baixat en tota la Comunitat Valenciana. Fontanars dels Alforins ha registrat -3,6°, seguida d'Ademuz i Villena, mentres el litoral s'ha mantingut més temperat.

Detinguda una parella a València per presumpta agressió sexual a la filla d’ella

La Policia Nacional va detindre a València a una dona i a la seua parella com a presumptes autors d'una agressió sexual a la filla d'ella. El jutjat els va deixar en llibertat amb una orde d'allunyament de la menor, que ara té huit anys.

Pérez Llorca arriba a la investidura i assegura que buscarà estabilitat

El candidat del PP ha defés a la seua arribada a les Corts que la Comunitat necessita 'moltíssima estabilitat' i que això buscarà. Evita confirmar un acord amb Vox i remet a l'hemicicle, on el seu discurs marcarà el sentit del vot.