Anuncios

Castelló suspén durant 15 dies els actes promoguts per l’Ajuntament i l’ocupació de via pública

Un treballador de Tailàndia desinfectant una sala de reunions el 10 de març de 2020

Suspesos els actes públics en Castelló  | València Diari

 

L‘Ajuntament de Castelló aprovarà en la pròxima Junta de Govern la suspensió durant 15 dies de tots els actes promoguts pel consistori i els permisos d’ocupació de la via pública, tal com s’ha proposat en la comissió de seguiment del coronavirus que s’ha celebrat este dijous.

 

Anuncios

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco ha assenyalat en roda de premsa que ha rebut una telefonada de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, per a dir-li que este dijous faran arribar instruccions als ajuntaments sobre la crisi del coronavirus.

 

D’eixa manera, la primera edil, ha destacat que se suspendran durant 15 dies tots els permisos d’ocupació de la via pública i totes les activitats de l’Ajuntament de Castelló que suposen la congregació de veïns. A demés, es tancaran els centres de persones majors, la biblioteca, el Planetari i les instal·lacions esportives.

 

Més neteja en les zones públiques de la ciutat

També ha explicat que es reforçarà la neteja en el transport públic i es recomana que es limite la seua utilització per part de la població en risc. De la mateixa manera, es reforçarà la neteja en parcs públics i jocs infantils, s’augmentarà la presència policial per a què es complisca el decret de suspensió de les festes de la Magdalena i que no hi haja ningú que convoque a altres persones.

 

Marco ha indicat que hi haurà especial cura en el desmuntatge de les instal·lacions de festes i s’ha instat que s’agiliten les ajudes als ens festers una volta estiga aprovat el pressupost municipal. L’alcaldessa ha transmés un missatge de tranquil·litat, «perquè els casos de coronavirus en la ciutat continuen sent dos», i -ha dit- «estes mesures són de caràcter preventiu». «Tenim la responsabilitat de prendre mesures per a minimitzar el risc de contagi», ha apuntat l’alcaldessa, qui ha apel·lat a la responsabilitat individual.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios