Castelló suspén durant 15 dies els actes promoguts per l’Ajuntament i l’ocupació de via pública

Un treballador de Tailàndia desinfectant una sala de reunions el 10 de març de 2020

Suspesos els actes públics en Castelló  | València Diari

 

L‘Ajuntament de Castelló aprovarà en la pròxima Junta de Govern la suspensió durant 15 dies de tots els actes promoguts pel consistori i els permisos d’ocupació de la via pública, tal com s’ha proposat en la comissió de seguiment del coronavirus que s’ha celebrat este dijous.

 

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco ha assenyalat en roda de premsa que ha rebut una telefonada de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, per a dir-li que este dijous faran arribar instruccions als ajuntaments sobre la crisi del coronavirus.

 

D’eixa manera, la primera edil, ha destacat que se suspendran durant 15 dies tots els permisos d’ocupació de la via pública i totes les activitats de l’Ajuntament de Castelló que suposen la congregació de veïns. A demés, es tancaran els centres de persones majors, la biblioteca, el Planetari i les instal·lacions esportives.

 

Més neteja en les zones públiques de la ciutat

També ha explicat que es reforçarà la neteja en el transport públic i es recomana que es limite la seua utilització per part de la població en risc. De la mateixa manera, es reforçarà la neteja en parcs públics i jocs infantils, s’augmentarà la presència policial per a què es complisca el decret de suspensió de les festes de la Magdalena i que no hi haja ningú que convoque a altres persones.

 

Marco ha indicat que hi haurà especial cura en el desmuntatge de les instal·lacions de festes i s’ha instat que s’agiliten les ajudes als ens festers una volta estiga aprovat el pressupost municipal. L’alcaldessa ha transmés un missatge de tranquil·litat, «perquè els casos de coronavirus en la ciutat continuen sent dos», i -ha dit- «estes mesures són de caràcter preventiu». «Tenim la responsabilitat de prendre mesures per a minimitzar el risc de contagi», ha apuntat l’alcaldessa, qui ha apel·lat a la responsabilitat individual.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.