Castelló suspén durant 15 dies els actes promoguts per l’Ajuntament i l’ocupació de via pública

Un treballador de Tailàndia desinfectant una sala de reunions el 10 de març de 2020

Suspesos els actes públics en Castelló  | València Diari

 

L‘Ajuntament de Castelló aprovarà en la pròxima Junta de Govern la suspensió durant 15 dies de tots els actes promoguts pel consistori i els permisos d’ocupació de la via pública, tal com s’ha proposat en la comissió de seguiment del coronavirus que s’ha celebrat este dijous.

 

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco ha assenyalat en roda de premsa que ha rebut una telefonada de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, per a dir-li que este dijous faran arribar instruccions als ajuntaments sobre la crisi del coronavirus.

 

D’eixa manera, la primera edil, ha destacat que se suspendran durant 15 dies tots els permisos d’ocupació de la via pública i totes les activitats de l’Ajuntament de Castelló que suposen la congregació de veïns. A demés, es tancaran els centres de persones majors, la biblioteca, el Planetari i les instal·lacions esportives.

 

Més neteja en les zones públiques de la ciutat

També ha explicat que es reforçarà la neteja en el transport públic i es recomana que es limite la seua utilització per part de la població en risc. De la mateixa manera, es reforçarà la neteja en parcs públics i jocs infantils, s’augmentarà la presència policial per a què es complisca el decret de suspensió de les festes de la Magdalena i que no hi haja ningú que convoque a altres persones.

 

Marco ha indicat que hi haurà especial cura en el desmuntatge de les instal·lacions de festes i s’ha instat que s’agiliten les ajudes als ens festers una volta estiga aprovat el pressupost municipal. L’alcaldessa ha transmés un missatge de tranquil·litat, «perquè els casos de coronavirus en la ciutat continuen sent dos», i -ha dit- «estes mesures són de caràcter preventiu». «Tenim la responsabilitat de prendre mesures per a minimitzar el risc de contagi», ha apuntat l’alcaldessa, qui ha apel·lat a la responsabilitat individual.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.