El cicle ‘Cambra al Palau’ continua este cap de setmana en València

 

Este cap de setmana continua la programació del cicle ‘Cambra al Palu 2020’ en el Palau de la Música de la ciutat de València que està dedicat a Beethoven

 

El diumenge el torn serà per al pianista Pablo García-Berlanga i les sonates núm. 6, 21 ‘Waldstein’ i 26 ‘Els adeus’; el 19 amb el Trio Iturbi i el Trio en el meu bemoll major, op. 70 núm. 2; el 20 amb el violinista de la OV Raúl Arias i el pianista Hilario Segòvia per a interpretar les sonates per a violí i piano núm. 1, 2 i 3; el 26 amb el B3: Brouwer Trio i la Simfonia núm. 2 en re major, op. 36 (Transcripció per a piano trio -1806- ); junt al pianista Antonio Galera amb les sonates núm. 12, 14, 27 i 28.

 

De la mateixa manera, el dissabte 12 de setembre  el grup Naka Ima interpretarà obres de Miyagi, Takemitsu i Messiaen. Tota la informació sobre el preu de les entrades i l’horari de les actuacions està en esta pàgina web.

Últimes notícies

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.