18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

El cicle ‘Cambra al Palau’ continua este cap de setmana en València

 

Este cap de setmana continua la programació del cicle ‘Cambra al Palu 2020’ en el Palau de la Música de la ciutat de València que està dedicat a Beethoven

 

El diumenge el torn serà per al pianista Pablo García-Berlanga i les sonates núm. 6, 21 ‘Waldstein’ i 26 ‘Els adeus’; el 19 amb el Trio Iturbi i el Trio en el meu bemoll major, op. 70 núm. 2; el 20 amb el violinista de la OV Raúl Arias i el pianista Hilario Segòvia per a interpretar les sonates per a violí i piano núm. 1, 2 i 3; el 26 amb el B3: Brouwer Trio i la Simfonia núm. 2 en re major, op. 36 (Transcripció per a piano trio -1806- ); junt al pianista Antonio Galera amb les sonates núm. 12, 14, 27 i 28.

 

De la mateixa manera, el dissabte 12 de setembre  el grup Naka Ima interpretarà obres de Miyagi, Takemitsu i Messiaen. Tota la informació sobre el preu de les entrades i l’horari de les actuacions està en esta pàgina web.

Últimes notícies

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.

La jutgessa convoca per quarta vegada a l’excap de gabinet de Mazón per a analitzar el seu mòbil

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha citat per quarta vegada a José Manuel Cuenca per a revisar el telèfon que va usar el 29 d'octubre de 2024. Un tècnic de la Generalitat participarà en la inserció de la seua SIM per a intentar recuperar i acarar missatges.

Seguiment dispar de la vaga de metges en la Comunitat: 80% per als convocants i 3,09% per a Sanitat

El Sindicat Mèdic Avanza ha situat el seguiment entre el 70 i el 80%, mentres que la Conselleria de Sanitat l'ha xifrat en un 3,09%. La protesta reclama un estatut propi i millores laborals i retributives.

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit a ocupació amb els itineraris de la Generalitat

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit en 2025 a un lloc de treball gràcies a itineraris d'inserció de la Generalitat. La iniciativa, activa des de mitjan 2024, ha atés a més de 900 dones en les tres províncies.

El poal LED de Callao repetix com a aparador de la Costa Blanca en Fitur

La Costa Blanca tornarà a promocionar-se en Fitur amb un poal de pantalles LED 360 graus en Callao i un programa que integra esport, cultura i gastronomia. Hi haurà més de 60 presentacions, 25 showcookings i presència en espais temàtics de la fira.

Ortí destaca 39 candidatures valencianes als Premis Goya

La consellera Carmen Ortí ha subratllat el gran moment de l'audiovisual valencià amb 39 nominacions en la 40 edició dels Goya, 19 d'elles amb ajudes del IVC.