El cicle ‘Cambra al Palau’ continua este cap de setmana en València

 

Este cap de setmana continua la programació del cicle ‘Cambra al Palu 2020’ en el Palau de la Música de la ciutat de València que està dedicat a Beethoven

 

El diumenge el torn serà per al pianista Pablo García-Berlanga i les sonates núm. 6, 21 ‘Waldstein’ i 26 ‘Els adeus’; el 19 amb el Trio Iturbi i el Trio en el meu bemoll major, op. 70 núm. 2; el 20 amb el violinista de la OV Raúl Arias i el pianista Hilario Segòvia per a interpretar les sonates per a violí i piano núm. 1, 2 i 3; el 26 amb el B3: Brouwer Trio i la Simfonia núm. 2 en re major, op. 36 (Transcripció per a piano trio -1806- ); junt al pianista Antonio Galera amb les sonates núm. 12, 14, 27 i 28.

 

De la mateixa manera, el dissabte 12 de setembre  el grup Naka Ima interpretarà obres de Miyagi, Takemitsu i Messiaen. Tota la informació sobre el preu de les entrades i l’horari de les actuacions està en esta pàgina web.

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.