El cicle de concerts ‘Morella Sonora’ arriba a la 10a edició

 

La programació cultural de Morella, capital dels Ports (Castelló), avança i a partir del dissabte arranca el cicle Morella Sonora. Esta comptarà amb tres concerts, que formen la 10a edició de Morella Sonora. El cilce de concerts començarà el dissabte 22 d’agost a les 12.00 hores amb Joaquín Palomares i Javier Llanes. El dimarts 24 d’agost serà el torn del duet italià Antonio Puglia i Mariano Meloni amb ‘Entre òpera, jazz i klemzer’. Finalment Eduardo Pascual i Francesco Mannis oferiran Vent i corda el divendres 28 d’agost.

 

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés; la regidora de Cultura, Rocío Querol; i l’organització del cicle Morella Sonora, Elena Aguilar i Francesco Mannis, han presentat este dimarts esta nova edició. A demés, han firmat el conveni de col·laboració anual entre l’Ajuntament de Morella i l’associació musical Sonoré.

 

En este sentit, Rocío ha destacat «la importància d’estos cicles, que arrimen a músics i músiques de caràcter internacional a la ciutat de Morella». L’edil ha explicat que «estos concerts formen part del calendari cultural morellà amb actuacions durant l’any».

 

Finalment, Rocío ha volgut «animar a tots a participar en les activitats culturals de la ciutat com els concerts de Morella Sonora» i ha afegit que «estes activitats seguixen els protocols per a garantir la salut de les persones, encara que hem de ser responsables, mantindre la distància social, seguir les normes d’higiene i utilitzar la mascareta de forma correcta».

 

A demés, Elena i Francesco han volgut «agrair que estos concerts es puguen fer amb les limitacions actuals i Morella puga disfrutar de la música i la cultura». També han apuntat que «el caràcter internacional d’alguns músics pot causar modificacions en els concerts, però la nostra intenció és que els dies 22, 24 i 28 d’agost es puga celebrar Morella Sonora».

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.