El cicle de concerts ‘Morella Sonora’ arriba a la 10a edició

 

La programació cultural de Morella, capital dels Ports (Castelló), avança i a partir del dissabte arranca el cicle Morella Sonora. Esta comptarà amb tres concerts, que formen la 10a edició de Morella Sonora. El cilce de concerts començarà el dissabte 22 d’agost a les 12.00 hores amb Joaquín Palomares i Javier Llanes. El dimarts 24 d’agost serà el torn del duet italià Antonio Puglia i Mariano Meloni amb ‘Entre òpera, jazz i klemzer’. Finalment Eduardo Pascual i Francesco Mannis oferiran Vent i corda el divendres 28 d’agost.

 

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés; la regidora de Cultura, Rocío Querol; i l’organització del cicle Morella Sonora, Elena Aguilar i Francesco Mannis, han presentat este dimarts esta nova edició. A demés, han firmat el conveni de col·laboració anual entre l’Ajuntament de Morella i l’associació musical Sonoré.

 

En este sentit, Rocío ha destacat «la importància d’estos cicles, que arrimen a músics i músiques de caràcter internacional a la ciutat de Morella». L’edil ha explicat que «estos concerts formen part del calendari cultural morellà amb actuacions durant l’any».

 

Finalment, Rocío ha volgut «animar a tots a participar en les activitats culturals de la ciutat com els concerts de Morella Sonora» i ha afegit que «estes activitats seguixen els protocols per a garantir la salut de les persones, encara que hem de ser responsables, mantindre la distància social, seguir les normes d’higiene i utilitzar la mascareta de forma correcta».

 

A demés, Elena i Francesco han volgut «agrair que estos concerts es puguen fer amb les limitacions actuals i Morella puga disfrutar de la música i la cultura». També han apuntat que «el caràcter internacional d’alguns músics pot causar modificacions en els concerts, però la nostra intenció és que els dies 22, 24 i 28 d’agost es puga celebrar Morella Sonora».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.