El cicle de concerts ‘Morella Sonora’ arriba a la 10a edició

 

La programació cultural de Morella, capital dels Ports (Castelló), avança i a partir del dissabte arranca el cicle Morella Sonora. Esta comptarà amb tres concerts, que formen la 10a edició de Morella Sonora. El cilce de concerts començarà el dissabte 22 d’agost a les 12.00 hores amb Joaquín Palomares i Javier Llanes. El dimarts 24 d’agost serà el torn del duet italià Antonio Puglia i Mariano Meloni amb ‘Entre òpera, jazz i klemzer’. Finalment Eduardo Pascual i Francesco Mannis oferiran Vent i corda el divendres 28 d’agost.

 

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés; la regidora de Cultura, Rocío Querol; i l’organització del cicle Morella Sonora, Elena Aguilar i Francesco Mannis, han presentat este dimarts esta nova edició. A demés, han firmat el conveni de col·laboració anual entre l’Ajuntament de Morella i l’associació musical Sonoré.

 

En este sentit, Rocío ha destacat «la importància d’estos cicles, que arrimen a músics i músiques de caràcter internacional a la ciutat de Morella». L’edil ha explicat que «estos concerts formen part del calendari cultural morellà amb actuacions durant l’any».

 

Finalment, Rocío ha volgut «animar a tots a participar en les activitats culturals de la ciutat com els concerts de Morella Sonora» i ha afegit que «estes activitats seguixen els protocols per a garantir la salut de les persones, encara que hem de ser responsables, mantindre la distància social, seguir les normes d’higiene i utilitzar la mascareta de forma correcta».

 

A demés, Elena i Francesco han volgut «agrair que estos concerts es puguen fer amb les limitacions actuals i Morella puga disfrutar de la música i la cultura». També han apuntat que «el caràcter internacional d’alguns músics pot causar modificacions en els concerts, però la nostra intenció és que els dies 22, 24 i 28 d’agost es puga celebrar Morella Sonora».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.