El cicle de concerts ‘Morella Sonora’ arriba a la 10a edició

 

La programació cultural de Morella, capital dels Ports (Castelló), avança i a partir del dissabte arranca el cicle Morella Sonora. Esta comptarà amb tres concerts, que formen la 10a edició de Morella Sonora. El cilce de concerts començarà el dissabte 22 d’agost a les 12.00 hores amb Joaquín Palomares i Javier Llanes. El dimarts 24 d’agost serà el torn del duet italià Antonio Puglia i Mariano Meloni amb ‘Entre òpera, jazz i klemzer’. Finalment Eduardo Pascual i Francesco Mannis oferiran Vent i corda el divendres 28 d’agost.

 

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés; la regidora de Cultura, Rocío Querol; i l’organització del cicle Morella Sonora, Elena Aguilar i Francesco Mannis, han presentat este dimarts esta nova edició. A demés, han firmat el conveni de col·laboració anual entre l’Ajuntament de Morella i l’associació musical Sonoré.

 

En este sentit, Rocío ha destacat «la importància d’estos cicles, que arrimen a músics i músiques de caràcter internacional a la ciutat de Morella». L’edil ha explicat que «estos concerts formen part del calendari cultural morellà amb actuacions durant l’any».

 

Finalment, Rocío ha volgut «animar a tots a participar en les activitats culturals de la ciutat com els concerts de Morella Sonora» i ha afegit que «estes activitats seguixen els protocols per a garantir la salut de les persones, encara que hem de ser responsables, mantindre la distància social, seguir les normes d’higiene i utilitzar la mascareta de forma correcta».

 

A demés, Elena i Francesco han volgut «agrair que estos concerts es puguen fer amb les limitacions actuals i Morella puga disfrutar de la música i la cultura». També han apuntat que «el caràcter internacional d’alguns músics pot causar modificacions en els concerts, però la nostra intenció és que els dies 22, 24 i 28 d’agost es puga celebrar Morella Sonora».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.