El cicle de concerts ‘Morella Sonora’ arriba a la 10a edició

 

La programació cultural de Morella, capital dels Ports (Castelló), avança i a partir del dissabte arranca el cicle Morella Sonora. Esta comptarà amb tres concerts, que formen la 10a edició de Morella Sonora. El cilce de concerts començarà el dissabte 22 d’agost a les 12.00 hores amb Joaquín Palomares i Javier Llanes. El dimarts 24 d’agost serà el torn del duet italià Antonio Puglia i Mariano Meloni amb ‘Entre òpera, jazz i klemzer’. Finalment Eduardo Pascual i Francesco Mannis oferiran Vent i corda el divendres 28 d’agost.

 

L’alcalde de Morella, Rhamsés Ripollés; la regidora de Cultura, Rocío Querol; i l’organització del cicle Morella Sonora, Elena Aguilar i Francesco Mannis, han presentat este dimarts esta nova edició. A demés, han firmat el conveni de col·laboració anual entre l’Ajuntament de Morella i l’associació musical Sonoré.

 

En este sentit, Rocío ha destacat «la importància d’estos cicles, que arrimen a músics i músiques de caràcter internacional a la ciutat de Morella». L’edil ha explicat que «estos concerts formen part del calendari cultural morellà amb actuacions durant l’any».

 

Finalment, Rocío ha volgut «animar a tots a participar en les activitats culturals de la ciutat com els concerts de Morella Sonora» i ha afegit que «estes activitats seguixen els protocols per a garantir la salut de les persones, encara que hem de ser responsables, mantindre la distància social, seguir les normes d’higiene i utilitzar la mascareta de forma correcta».

 

A demés, Elena i Francesco han volgut «agrair que estos concerts es puguen fer amb les limitacions actuals i Morella puga disfrutar de la música i la cultura». També han apuntat que «el caràcter internacional d’alguns músics pot causar modificacions en els concerts, però la nostra intenció és que els dies 22, 24 i 28 d’agost es puga celebrar Morella Sonora».

Últimes notícies

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.

El PSPV presenta una esmena a la totalitat als primers pressupostos de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha registrat una esmena a la totalitat als primers pressupostos de la Generalitat de Pérez Llorca, que considera pensats per a satisfer Vox i amb retallades en vivenda, sanitat i educació.

Castelló i Almeria busquen a Castalia el primer colp de mà cap a Primera Divisió

Castelló i Almeria s’enfronten este dissabte al SkyFy Castalia en l’anada de les semifinals del play-off d’ascens, amb els orelluts somiant a tornar a Primera 35 anys després i els andalusos buscant un nou intent d’ascens.

El València Basket acomiada Cristina Ouviña després de sis temporades plenes de títols

La base aragonesa Cristina Ouviña tanca la seua etapa al València Basket després de sis temporades en què ha sigut clau en tots els títols del club i es despedeix com una de les grans llegendes de la ‘Família Taronja’.

El Consell destina 26,7 milions a replantar els camps arrasats per la dana d’octubre

El Consell ha aprovat un decret que mobilitza 26,7 milions d’euros en ajudes directes de minimis per a replantar cultius llenyosos destruïts per la dana del 29 d’octubre de 2024. Els agricultors rebran 6.000 euros per hectàrea per a recuperar la seua capacitat productiva.

Comença amb retard la reunió entre Educació i sindicats després de quatre dies de paró

La mesa sectorial entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents s'ha reunit de nou este divendres, amb 45 minuts de retard i en la vintena jornada lectiva de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari.

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.