441 classes acaben confinades en la quinzena setmana del curs escolar valencià

 

En la quinzena setmana del curs, del 14 al 18 de desembre, dels 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,1 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 86%, és a dir, 1.587 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la catorzena setmana de curs, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En la setmana del 14 al 18 de desembre, s’ha determinat el confinament de 231 grups de 137 centres educatius, s’han desconfinat 207 grups de 127 centres educatius i estan confinats, d’altres setmanes, 210 grups de 121 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats a l’acabament de la setmana ha sigut de 441 grups de 258 centres educatius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.

El València Basket es juga davant Olympiacos assegurar el play in de l’Eurolliga

El València Basket rep a Olympiacos en el Roig Arena amb l'opció de tallar la seua mala ratxa i deixar pràcticament tancat el play in, i fins i tot continuar aspirant a la passada directa a quarts.

Igualtat advertix a la confraria de Sagunt: el Govern intervindrà si s’impedix processionar a les dones

El Ministeri d'Igualtat anuncia que actuarà després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones participen en les processons de Setmana Santa.

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.

La Confraria de Sagunt torna a vetar a les dones en la Setmana Santa malgrat el risc per a la festa

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha tornat a rebutjar l'entrada de dones després d'una votació interna, una decisió que pot posar en perill la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i que reobri el conflicte per la igualtat en la Setmana Santa del municipi.

Igualtat eleva a 14 els feminicidis de 2026 i confirma tres víctimes de violència vicària

Igualtat confirma 14 feminicidis en el que va de 2026 i tres víctimes mortals de violència vicària, i crida a redoblar la resposta institucional i social enfront de la violència masclista.

Guido Rodríguez s’aferma com a líder del nou València

Guido Rodríguez s'ha convertit en l'eix del València en la segona volta de LaLiga, elevant el nivell de l'equip i consolidant-se com a peça clau per a Carlos Corberán.