Mastodon
25.7 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

441 classes acaben confinades en la quinzena setmana del curs escolar valencià

 

En la quinzena setmana del curs, del 14 al 18 de desembre, dels 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,1 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 86%, és a dir, 1.587 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la catorzena setmana de curs, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En la setmana del 14 al 18 de desembre, s’ha determinat el confinament de 231 grups de 137 centres educatius, s’han desconfinat 207 grups de 127 centres educatius i estan confinats, d’altres setmanes, 210 grups de 121 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats a l’acabament de la setmana ha sigut de 441 grups de 258 centres educatius.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.