Anuncios

108 classes acaben confinades en la 22a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 22 al 26 de febrer, dels pràcticament 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,8 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que constituïxen el sistema educatiu valencià, ha acabat la setmana sense cap aula confinada el 96,3 %, és a dir, 1.776 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant l’última setmana de febrer, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 48 grups de 34 centres educatius, 20 grups menys que en la setmana anterior. Això suposa una caiguda del 29 % en el ritme de nous confinaments. Esta és la segona xifra més baixa de nous confinaments des de l’inici de curs.

Anuncios

 

S’han desconfinat 154 grups de 95 centres educatius. Des que el passat 7 de gener es van reobrir els centres educatius després de les vacacions, esta setmana és la quinta consecutiva en la que els desconfinaments d’aules superen els aïllaments preventius. Continuen confinats d’altres setmanes 60 grups de 35 centres educatius.

 

Per tant, el total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 108 aules de 69 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades s’ha reduït a la mitat respecte a les 214 d’ara fa set dies i se situa en el nivell més baix de curs des que el passat 11 de setembre culminà la incorporació progressiva a les aules de tot l’alumnat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats condicionen la volta al diàleg amb Educació a una proposta real i global

Els sindicats docents mantenen la vaga indefinida en l'educació pública no universitària de la Comunitat Valenciana i només reprendran el diàleg si Educació presenta una proposta real que abaste totes les seues reivindicacions.

L’aeroport de Castelló marca rècord a l’abril i afronta l’estiu amb 16 rutes

L'aeroport de Castelló augmenta un 12% els seus passatgers a l'abril, marca màxim històric en eixe mes i es prepara per a operar 16 rutes regulars durant la temporada d'estiu.

Vila-real busca assegurar la tercera plaça davant un Sevilla necessitat de punts

Vila-real rep al Sevilla en La Ceràmica amb l'objectiu de deixar quasi sentenciada la tercera plaça, mentres que el conjunt andalús necessita puntuar per a allunyar-se del descens.

Un estudi de la UMH reforça la resistència de dacsa i tomaca a sequera i salinitat

Investigadors de la UMH han desenrotllat formulacions bioestimulantes que milloren el creixement i la resistència de dacsa i tomaca enfront de la sequera i la salinitat creixents en els sòls agrícoles.

L’Aeroport de València frega els 1,2 milions de passatgers a l’abril i creix un 10,7%

L'Aeroport de València va superar a l'abril els 1,15 milions de passatgers, un 10,7% més que un any abans, amb un fort impuls del trànsit internacional i més de 8.700 vols.

A l’espera de la tercera PCR de la dona aïllada per sospita de hantavirus a Alacant

Les autoritats sanitàries esperen el resultat de la tercera PCR a la dona de 32 anys ingressada i aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus, després de dos proves prèvies negatives.

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.
Anuncios