108 classes acaben confinades en la 22a setmana del curs escolar valencià

 

La setmana del 22 al 26 de febrer, dels pràcticament 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 99,8 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. Dels 1.845 centres educatius que constituïxen el sistema educatiu valencià, ha acabat la setmana sense cap aula confinada el 96,3 %, és a dir, 1.776 centres.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant l’última setmana de febrer, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat. S’ha determinat el confinament de 48 grups de 34 centres educatius, 20 grups menys que en la setmana anterior. Això suposa una caiguda del 29 % en el ritme de nous confinaments. Esta és la segona xifra més baixa de nous confinaments des de l’inici de curs.

 

S’han desconfinat 154 grups de 95 centres educatius. Des que el passat 7 de gener es van reobrir els centres educatius després de les vacacions, esta setmana és la quinta consecutiva en la que els desconfinaments d’aules superen els aïllaments preventius. Continuen confinats d’altres setmanes 60 grups de 35 centres educatius.

 

Per tant, el total de grups confinats en finalitzar la setmana passada ha sigut de 108 aules de 69 centres educatius. L’acumulat d’aules confinades s’ha reduït a la mitat respecte a les 214 d’ara fa set dies i se situa en el nivell més baix de curs des que el passat 11 de setembre culminà la incorporació progressiva a les aules de tot l’alumnat.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.