El Clínic de València inicia un programa per a monitorar remotament a pacients d’alta després del Covid-19

 

El Servici de Medicina Interna de l’Hospital Clínic de València ha iniciat un programa pilot de monitoratge remot dels malalts donats d’alta per Covid-19, en el que al pacient se li facilita a l’alta un dispositiu paregut a un rellotge, sense cables, i que està connectat a les dades del seu telèfon mòbil.

 

D’eixa manera, a través del mòbil, els professionals poden portar un seguiment en temps real de la seua saturació en sang, la freqüència respiratòria, i el pols. En el programa estan col·laborant també els servicis de Pneumologia i Anestesiologia i Reanimació, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

L’objectiu és poder portar un control i seguiment dels pacients que durant l’ingrés han presentat «baixos nivells d’oxigen amb l’avantatge de fer-ho de manera remota i en temps real», segons ha detallat. Els pacients reben el paquet abans d’eixir de l’hospital, al costat d’una explicació de com funciona. Es tracta d’un dispositiu «còmode i simple» que únicament necessita aparellar-se a un telèfon amb dades d’internet, les dades es transmeten de manera ‘en línia’ i professionals de l’hospital poden fer el seguiment des de l’ordinador. El sistema compta amb totes les mesures de seguretat quant a informació i protecció de dades.

 

Tal com han explicat responsables del Servici Medicina Interna de l’Hospital Clínic de València, «hem començat esta prova pilot amb 20 pacients i els fem un seguiment durant dos períodes de quatre dies després de l’alta, amb un interval de 10 dies entre els monitoratges, amb el que es perseguix reduir el temps d’hospitalització dels pacients».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.