Els col·legis de Godella són desinfectats per a la tornada a l’activitat

 

Els operaris han desinfectat els centres educatius, el Conservatori, la Biblioteca, l’Escola d’Adults i els col·legis El Barranquet i Cervantes de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), perquè estiguen en perfecte estat després de les festes de Nadal.

 

Durant el tractament, l’actiu és nebulitzat en xicotetes gotes en els espais per a saturar l’aire que es concentra. Això permet que l’aire de l’espai siga tractat i desinfectat, i les gotes del producte desinfectant cobrixen totes les superfícies amb una pel·lícula contínua extremadament prima que permet arribar tots els racons.

 

Davant de l’amenaça de la crisi sanitària del Covid-19, la Regidoria d’Educació ha fet un treball exhaustiu de desinfecció per a la tornada segura als centres educatius municipals. Teresa Bueso, regidora d’Educació, ha explicat la importància dels treballs de desinfecció «per a garantir la tornada segura dels escolars a les aules com de la ciutadania als centres municipals com la Biblioteca o l’Escola d’Adults».

 

«Continuarem vetlant per la seguretat de tota la població per a conseguir mantindre lluny de la nostra població al Covid19. Hem de fer un esforç perquè la nostra ciutadania se senta segura davant de l’amenaça de la pandèmia», ha afegit Bueso.

Últimes notícies

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.
FILMOTECA D'ESTIU