Els col·legis de Godella són desinfectats per a la tornada a l’activitat

 

Els operaris han desinfectat els centres educatius, el Conservatori, la Biblioteca, l’Escola d’Adults i els col·legis El Barranquet i Cervantes de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), perquè estiguen en perfecte estat després de les festes de Nadal.

 

Durant el tractament, l’actiu és nebulitzat en xicotetes gotes en els espais per a saturar l’aire que es concentra. Això permet que l’aire de l’espai siga tractat i desinfectat, i les gotes del producte desinfectant cobrixen totes les superfícies amb una pel·lícula contínua extremadament prima que permet arribar tots els racons.

 

Davant de l’amenaça de la crisi sanitària del Covid-19, la Regidoria d’Educació ha fet un treball exhaustiu de desinfecció per a la tornada segura als centres educatius municipals. Teresa Bueso, regidora d’Educació, ha explicat la importància dels treballs de desinfecció «per a garantir la tornada segura dels escolars a les aules com de la ciutadania als centres municipals com la Biblioteca o l’Escola d’Adults».

 

«Continuarem vetlant per la seguretat de tota la població per a conseguir mantindre lluny de la nostra població al Covid19. Hem de fer un esforç perquè la nostra ciutadania se senta segura davant de l’amenaça de la pandèmia», ha afegit Bueso.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.