Els col·legis de Godella són desinfectats per a la tornada a l’activitat

 

Els operaris han desinfectat els centres educatius, el Conservatori, la Biblioteca, l’Escola d’Adults i els col·legis El Barranquet i Cervantes de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), perquè estiguen en perfecte estat després de les festes de Nadal.

 

Durant el tractament, l’actiu és nebulitzat en xicotetes gotes en els espais per a saturar l’aire que es concentra. Això permet que l’aire de l’espai siga tractat i desinfectat, i les gotes del producte desinfectant cobrixen totes les superfícies amb una pel·lícula contínua extremadament prima que permet arribar tots els racons.

 

Davant de l’amenaça de la crisi sanitària del Covid-19, la Regidoria d’Educació ha fet un treball exhaustiu de desinfecció per a la tornada segura als centres educatius municipals. Teresa Bueso, regidora d’Educació, ha explicat la importància dels treballs de desinfecció «per a garantir la tornada segura dels escolars a les aules com de la ciutadania als centres municipals com la Biblioteca o l’Escola d’Adults».

 

«Continuarem vetlant per la seguretat de tota la població per a conseguir mantindre lluny de la nostra població al Covid19. Hem de fer un esforç perquè la nostra ciutadania se senta segura davant de l’amenaça de la pandèmia», ha afegit Bueso.

Últimes notícies

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.