La Comunitat Valenciana supera els 3 milions de PCR des de l’inici de la pandèmia

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha realitzat ja un total de 3.022.424 test o proves de diagnòstic de coronavirus a través de PCR a la Comunitat Valenciana, segons han informat fonts de la Generalitat.

Per províncies, València i Alacant han superat el milió de proves diagnòstiques a través de PCR (sigles de la reacció en cadena de la polimerasa). En concret, Alacant ha realitzat ja un total d’1.096.559 test (dels quals 874.760 van ser negatius), mentre que a València les proves realitzades ascendeixen a 1.630.733 (1.400.925 negatius).
Per la seua banda, en la província de Castelló, s’han realitzat ja 295.132 test PCR (dels quals van ser negatius 256.724).

El nombre de persones a les quals se’ls ha realitzat el test ascendeix a 1.656.443, atés que a una mateixa persona se li pot haver realitzat més d’una d’estes proves.
Per províncies, a València han sigut 946.412 persones a les quals se’ls ha realitzat este test des de l’inici de la pandèmia, 529.171 a Alacant i 180.860 persones en la província de Castelló.

 

Més d’1milió de PCR en tres mesos

La primera setmana de gener el nombre de PCR se situava entorn de 2 milions. En concret, el 4 de gener la xifra d’este tipus de prova diagnòstica ascendia a 1.953.713 PCR realitzats.

D’esta forma, des de l’inici d’enguany, a Alacant s’han realitzat 394.384 test, a Castelló 105.234 i a València 569.093 test PCR.

 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.