Les comunitats autònomes executaran la mitat dels projectes del Pla de Recuperació

 

Les comunitats autònomes executaran la mitat dels projectes que vagen a ser finançats pel Pla de Recuperació, segons ha explicat el president del Govern, Pedro Sánchez, als governants regionals. I ha recordat als presidents autonòmics que podran promoure en el Pla de Recuperació projectes o programes en qualsevol àmbit, informen fonts de Moncloa.

 

Sánchez ha donat estes explicacions durant la seua intervenció en la Conferència de Presidents.En Moncloa recorden que hi ha competències que la Constitució reconeix com a autonòmiques i que estan molt vinculades en àrees clau del Pla, com a habitatge, educació, polítiques socials, polítiques actives d’ocupació o medi ambient.

 

Serà en estes àrees a on les comunitats podran executar els projectes i programes que presenten i siguen aprovats. Per a això, s’acordaran convenis marc entre els ministeris implicats i les comunitats autònomes.

 

Per últim, Sánchez ha recordat als presidents autonòmics la promesa que va fer en la reunió de Sant Millán de la Cogolla de crear una conferència sectorial per al fons de reconstrucció que presidirà la ministra d’Hisenda, María Jesús Montero.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.