10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

El Consell no es planteja posar més restriccions per a Falles i Pasqua

 

El Consell no es planteja imposar noves restriccions a la mobilitat per a Falles i Pasqua encara que el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha avançat que la flexibilització de les mesures actuals no serà «disruptiva» i que hi haurà restriccions que es mantindran.

 

D’eixa manera s’ha pronunciat Puig este dimarts en la roda de premsa que ha oferit al costat dels consellers de Sanitat i Educació, Ana Barceló i Vicent Marzà, per a presentar el pla de vacunació de la comunitat educativa. El president no ha volgut «avançar res», encara que ha apuntat que el dijous es reunirà la comissió interdepartamental.

 

Per a Puig, «estem en situació no de retrocedir, sinó de poder interpretar el moment i si es pot produir alguna classe de flexibilització», però ha demanat «no frivolitzar i especular». Segons el president, «no estem en condicions d’obrir davant de la incertesa que existix, més enllà del que siga raonable». Per això, ha insistit a accelerar la vacunació per a «acabar més prompte que tard amb la pandèmia».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Harbert Kibet firma la millor marca mundial de 2026 en el 10K de Castelló; Schrub i Keith, rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any. Yann Schrub (26:43) i Megan Keith (30:07) van batre els rècords d'Europa. Caroline Makandi va guanyar en dones amb 29:34.

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La UMH desenrotlla un prototip que automatitza l’unflat en angioplàsties

Intara, creat amb suport del Parc Científic de la UMH per la start-up Valux Medical, regula de manera automàtica la pressió de la pilota en angioplàsties i entra en validació. El dispositiu, basat en IA, apunta a reduir la variabilitat del procediment i a millorar la seguretat del pacient.

Kibet firma la millor marca mundial de l’any en el 10K de Castelló; Schrub i Megan Keith baten rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any 2026. Yann Schrub i Megan Keith van firmar rècords d'Europa; Caroline Makandi va guanyar en dones

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.