El Consell no es planteja posar més restriccions per a Falles i Pasqua

 

El Consell no es planteja imposar noves restriccions a la mobilitat per a Falles i Pasqua encara que el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha avançat que la flexibilització de les mesures actuals no serà «disruptiva» i que hi haurà restriccions que es mantindran.

 

D’eixa manera s’ha pronunciat Puig este dimarts en la roda de premsa que ha oferit al costat dels consellers de Sanitat i Educació, Ana Barceló i Vicent Marzà, per a presentar el pla de vacunació de la comunitat educativa. El president no ha volgut «avançar res», encara que ha apuntat que el dijous es reunirà la comissió interdepartamental.

 

Per a Puig, «estem en situació no de retrocedir, sinó de poder interpretar el moment i si es pot produir alguna classe de flexibilització», però ha demanat «no frivolitzar i especular». Segons el president, «no estem en condicions d’obrir davant de la incertesa que existix, més enllà del que siga raonable». Per això, ha insistit a accelerar la vacunació per a «acabar més prompte que tard amb la pandèmia».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.