El Consell no es planteja posar més restriccions per a Falles i Pasqua

 

El Consell no es planteja imposar noves restriccions a la mobilitat per a Falles i Pasqua encara que el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha avançat que la flexibilització de les mesures actuals no serà «disruptiva» i que hi haurà restriccions que es mantindran.

 

D’eixa manera s’ha pronunciat Puig este dimarts en la roda de premsa que ha oferit al costat dels consellers de Sanitat i Educació, Ana Barceló i Vicent Marzà, per a presentar el pla de vacunació de la comunitat educativa. El president no ha volgut «avançar res», encara que ha apuntat que el dijous es reunirà la comissió interdepartamental.

 

Per a Puig, «estem en situació no de retrocedir, sinó de poder interpretar el moment i si es pot produir alguna classe de flexibilització», però ha demanat «no frivolitzar i especular». Segons el president, «no estem en condicions d’obrir davant de la incertesa que existix, més enllà del que siga raonable». Per això, ha insistit a accelerar la vacunació per a «acabar més prompte que tard amb la pandèmia».

Últimes notícies

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.

La Generalitat ingressa 882.000 euros en subhastar un edifici a València i una finca a Vila-real

La Conselleria d'Economia ha adjudicat en subhasta un edifici al centre de València i una finca rústica a Vila-real per 882.217,08 euros, dins de l’estratègia d’optimització del patrimoni autonòmic.

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.

CCOO PV defensa que la regularització de migrants és una conquesta de drets i no una almoina

CCOO PV remarca que la regularització extraordinària de persones migrants és una conquesta de drets impulsada des de la societat civil i denuncia colls de botella en la tramitació i manca de recursos en les oficines d’estrangeria.

Els docents valencians tindran jornada de 35 hores, 6 dies d’assumptes propis i dret a desconnexió digital

Educació ha proposat un decret per al professorat valencià amb jornada de 35 hores, sis dies d’assumptes propis, dret a desconnexió digital i possibilitat de teletreball en juliol, encara pendent de negociació amb els sindicats.

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.