El Consell no es planteja posar més restriccions per a Falles i Pasqua

 

El Consell no es planteja imposar noves restriccions a la mobilitat per a Falles i Pasqua encara que el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha avançat que la flexibilització de les mesures actuals no serà «disruptiva» i que hi haurà restriccions que es mantindran.

 

D’eixa manera s’ha pronunciat Puig este dimarts en la roda de premsa que ha oferit al costat dels consellers de Sanitat i Educació, Ana Barceló i Vicent Marzà, per a presentar el pla de vacunació de la comunitat educativa. El president no ha volgut «avançar res», encara que ha apuntat que el dijous es reunirà la comissió interdepartamental.

 

Per a Puig, «estem en situació no de retrocedir, sinó de poder interpretar el moment i si es pot produir alguna classe de flexibilització», però ha demanat «no frivolitzar i especular». Segons el president, «no estem en condicions d’obrir davant de la incertesa que existix, més enllà del que siga raonable». Per això, ha insistit a accelerar la vacunació per a «acabar més prompte que tard amb la pandèmia».

Últimes notícies

Les plantilles de Lladró paren dues hores contra la no aplicació del conveni

Les plantilles de Lladró SA, Arte y Porcelanas SAU i Daisa han parat dues hores per protestar per la no aplicació del conveni en matèria salarial i el no pagament dels atrasos, després de setmanes de negociacions sense acord.

Kiko Martínez torna al ring amb un combat de striking a Elx davant Julián Londoño

L’ex campió del món del pes ploma Kiko Martínez debutarà en striking amb guantilles el 7 de novembre al pavelló Sara Marín i María Díez d’Elx, en una vetlada que reunirà unes 4.000 persones i inclourà combats de Muay Thai, K-1 i boxeig.

El PSPV acusa el Consell d’assumir una “segregació racial” en els pressupostos

El PSPV ha acusat el Govern valencià del PP d’introduir una segregació racial i discriminació per origen en el projecte de pressupostos de la Generalitat de 2026 mitjançant el concepte de prioritat nacional, i estudia totes les vies institucionals i judicials per frenar-lo.

El Valencia començarà la Lliga contra el Celta el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores

LaLiga ha confirmat que el Valencia debutarà en la segona jornada de LaLiga EA Sports 2025-2026, el dissabte 22 d’agost a Mestalla contra el Celta a les 19.30 hores, després de l’ajornament del partit inicial davant el Betis. Villarreal, Elche i Levante també tenen definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

El València debutarà en Lliga el 22 d’agost a Mestalla contra el Celta

LaLiga ha confirmat que el València s’estrenarà en la Lliga 2025-2026 el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores davant el Celta, després de l’ajornament del seu partit de la primera jornada contra el Betis. Villarreal, Elx i Llevant també tenen ja definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

Pau Navarro seguirà al Villarreal fins a 2031 després de renovar el seu contracte

El defensa de la Vilavella Pau Navarro ha ampliat el seu contracte amb el Villarreal CF fins a juny de 2031. El central, clau en la tercera plaça de LaLiga, suma 46 partits oficials amb el primer equip groguet.

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.