2.048 nous contagis i 41 nous brots en les últimes 24 hores en el territori valencià

 

Este diumenge, 7 de febrer, Sanitat ha registrat 2.048 casos nous per coronavirus per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 346.146 persones. D’altra banda, s’han registrat 52 defuncions per coronavirus des de l’última actualització. 

 

Quant als ingressos hospitalaris, ara com ara, continuen ingressades 3.651 persones. D’elles, 623 persones continuen ingressades en l’UCI.

Casos de coronavirus per províncies: 346.146

  • Castelló: 69 nous (35.230 en total).
  • Alacant: 777 nous (129.920 en total).
  • València: 1.175 (180.965 en total).
  • Sense assignar: 27 nous (31 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 5.423

  • Castelló: 5 nous (646 en total).
  • Alacant: 16 nous (1.997 en total).
  • València: 31 nous (2.780 en total).

 

41 brots detectats en el territori valencià

Este diumenge, 7 de febrer, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 41 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 9 en la província de Castelló, 4 en la d’Alacant i 28 en la de València.

 

A continuació, els 41 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, la ciutat de València, és a on més focus s’han registrat, un total de 14 focus amb un d’ells de 10 contagis d’origen social, un dels més numerosos. Destaca la situació d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta Oest (València), a on es troba el brot més numerós, amb 10 casos d’origen social. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alaquàs: 10 casos. Origen social
  • Alcàsser: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Almenara: 5 casos. Origen social
  • Almoradí: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Almoradí: 3 casos. Origen laboral
  • Almoradí: 7 casos. Àmbit educatiu
  • Benejúzar: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Borriana: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Castelló de la Plana: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Catarroja: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Catarroja: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Gata de Gorgos: 5 casos. Origen social
  • Godella: 6 casos. Origen laboral
  • Massamagrell: 3 casos. Origen social
  • Massamagrell: 4 casos. Origen social
  • Massanassa: 5 casos. Origen social
  • Onda: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Orihuela: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Paiporta: 3 casos: Àmbit educatiu
  • Petrer: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Picassent: 7 casos. Origen laboral
  • Pobla de Farnals: 3 casos. Origen social
  • Rafelbunyol: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Silla: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Sueca: 5 casos. Origen social
  • Teulada: 5 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 10 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Àmbit educatiu
  • València: 4 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 5 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • Xàbia: 4 casos. Origen social

Últimes notícies

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.