Un metge de Xàbia es nega a fer-li una segona PCR a una pacient que seguia contagiada amb coronavirus

Una veïna de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha denunciat que el passat 17 d’agost, un metge del seu centre de salut li va donar l’alta mèdica després d’haver patit el coronavirus. La xica assegura que el metge li va dir que podia fer una vida completament normal sense fer-li una segona prova de PCR que confirmara que ja havia superat el Covid-19. 

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’ la xica de 34 anys de Xàbia no es va quedar tranquil·la i es va fer una nova prova pel seu compte. Lamentablement, els resultats de les mostres PCR van donar positiu, i la xica seguia infectada. Per esta raó, l’afectada ha presentat una queixa formal a on afirma que es va sorprendre quan el 17 d’agost el seu metge de capçalera li va indicar que ja havia complit els dies d’aïllament estipulats pel Ministeri de Sanitat i que, com que no va presentar símptomes, li donaven l‘alta.

La pacient assegura que li va demanar al metge que li feren una segona prova PCR, ja que volia assegurar-se que estava curada, però el doctor li va dir que podia fer vida normal. «Li vaig comentar que tinc família de risc i que no volia contagiar-los a ells, a la meua parella i als meus amics», ha explicat la veïna de la Marina Alta.

 

Dies després, l’afectada per coronavirus va tornar al centre de salut a on li van insistir que podia continuar fent vida normal en no presentar símptomes propis de la malaltia. Finalment, el 21 d’agost li van fer la segona PCR, que va donar un resultat positiu, i per tant, es va vore obligada a aïllar-se i demanar la baixa laboral.

Últimes notícies

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.