Un metge de Xàbia es nega a fer-li una segona PCR a una pacient que seguia contagiada amb coronavirus

Una veïna de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha denunciat que el passat 17 d’agost, un metge del seu centre de salut li va donar l’alta mèdica després d’haver patit el coronavirus. La xica assegura que el metge li va dir que podia fer una vida completament normal sense fer-li una segona prova de PCR que confirmara que ja havia superat el Covid-19. 

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’ la xica de 34 anys de Xàbia no es va quedar tranquil·la i es va fer una nova prova pel seu compte. Lamentablement, els resultats de les mostres PCR van donar positiu, i la xica seguia infectada. Per esta raó, l’afectada ha presentat una queixa formal a on afirma que es va sorprendre quan el 17 d’agost el seu metge de capçalera li va indicar que ja havia complit els dies d’aïllament estipulats pel Ministeri de Sanitat i que, com que no va presentar símptomes, li donaven l‘alta.

La pacient assegura que li va demanar al metge que li feren una segona prova PCR, ja que volia assegurar-se que estava curada, però el doctor li va dir que podia fer vida normal. «Li vaig comentar que tinc família de risc i que no volia contagiar-los a ells, a la meua parella i als meus amics», ha explicat la veïna de la Marina Alta.

 

Dies després, l’afectada per coronavirus va tornar al centre de salut a on li van insistir que podia continuar fent vida normal en no presentar símptomes propis de la malaltia. Finalment, el 21 d’agost li van fer la segona PCR, que va donar un resultat positiu, i per tant, es va vore obligada a aïllar-se i demanar la baixa laboral.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.