Un metge de Xàbia es nega a fer-li una segona PCR a una pacient que seguia contagiada amb coronavirus

Una veïna de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha denunciat que el passat 17 d’agost, un metge del seu centre de salut li va donar l’alta mèdica després d’haver patit el coronavirus. La xica assegura que el metge li va dir que podia fer una vida completament normal sense fer-li una segona prova de PCR que confirmara que ja havia superat el Covid-19. 

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’ la xica de 34 anys de Xàbia no es va quedar tranquil·la i es va fer una nova prova pel seu compte. Lamentablement, els resultats de les mostres PCR van donar positiu, i la xica seguia infectada. Per esta raó, l’afectada ha presentat una queixa formal a on afirma que es va sorprendre quan el 17 d’agost el seu metge de capçalera li va indicar que ja havia complit els dies d’aïllament estipulats pel Ministeri de Sanitat i que, com que no va presentar símptomes, li donaven l‘alta.

La pacient assegura que li va demanar al metge que li feren una segona prova PCR, ja que volia assegurar-se que estava curada, però el doctor li va dir que podia fer vida normal. «Li vaig comentar que tinc família de risc i que no volia contagiar-los a ells, a la meua parella i als meus amics», ha explicat la veïna de la Marina Alta.

 

Dies després, l’afectada per coronavirus va tornar al centre de salut a on li van insistir que podia continuar fent vida normal en no presentar símptomes propis de la malaltia. Finalment, el 21 d’agost li van fer la segona PCR, que va donar un resultat positiu, i per tant, es va vore obligada a aïllar-se i demanar la baixa laboral.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig