18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Un metge de Xàbia es nega a fer-li una segona PCR a una pacient que seguia contagiada amb coronavirus

Una veïna de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha denunciat que el passat 17 d’agost, un metge del seu centre de salut li va donar l’alta mèdica després d’haver patit el coronavirus. La xica assegura que el metge li va dir que podia fer una vida completament normal sense fer-li una segona prova de PCR que confirmara que ja havia superat el Covid-19. 

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’ la xica de 34 anys de Xàbia no es va quedar tranquil·la i es va fer una nova prova pel seu compte. Lamentablement, els resultats de les mostres PCR van donar positiu, i la xica seguia infectada. Per esta raó, l’afectada ha presentat una queixa formal a on afirma que es va sorprendre quan el 17 d’agost el seu metge de capçalera li va indicar que ja havia complit els dies d’aïllament estipulats pel Ministeri de Sanitat i que, com que no va presentar símptomes, li donaven l‘alta.

La pacient assegura que li va demanar al metge que li feren una segona prova PCR, ja que volia assegurar-se que estava curada, però el doctor li va dir que podia fer vida normal. «Li vaig comentar que tinc família de risc i que no volia contagiar-los a ells, a la meua parella i als meus amics», ha explicat la veïna de la Marina Alta.

 

Dies després, l’afectada per coronavirus va tornar al centre de salut a on li van insistir que podia continuar fent vida normal en no presentar símptomes propis de la malaltia. Finalment, el 21 d’agost li van fer la segona PCR, que va donar un resultat positiu, i per tant, es va vore obligada a aïllar-se i demanar la baixa laboral.

Últimes notícies

Mor un home de 46 anys per arma de foc a Catarroja

Un home de 46 anys ha mort a Catarroja per una ferida d'arma de foc. Emergències va rebre dos avisos amb 39 minuts de diferència i la Guàrdia Civil investiga.

90-87: el Asisa Joventut s’emporta un duríssim dol davant el València Basket

El conjunt verdinegro va véncer 90-87 a un València Basket combatiu i va posar fi a la seua mala ratxa en la Lliga Endesa gràcies a la punteria de Hunt i Rubio.

Espanya s’imposa 1-0 a Bèlgica a València amb defensa de ferro

Espanya va véncer 1-0 a Bèlgica a València gràcies a un gol de Sofía Rogoski i a una exhibició defensiva que va neutralitzar onze penal córners. Les porteres i un rebuig sobre la línia en el tram final van sostindre el triomf.

S’entrega a Catarroja el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc

El sospitós de causar la mort per arma de foc d'un home de 46 anys a Catarroja s'ha entregat a la Guàrdia Civil i ha sigut detingut. El SAMU només ha pogut certificar la defunció després d'un avís que alertava d'un home ensangonat en les escales d'un edifici.

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.