Anuncios

Un metge de Xàbia es nega a fer-li una segona PCR a una pacient que seguia contagiada amb coronavirus

Una veïna de Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), ha denunciat que el passat 17 d’agost, un metge del seu centre de salut li va donar l’alta mèdica després d’haver patit el coronavirus. La xica assegura que el metge li va dir que podia fer una vida completament normal sense fer-li una segona prova de PCR que confirmara que ja havia superat el Covid-19. 

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’ la xica de 34 anys de Xàbia no es va quedar tranquil·la i es va fer una nova prova pel seu compte. Lamentablement, els resultats de les mostres PCR van donar positiu, i la xica seguia infectada. Per esta raó, l’afectada ha presentat una queixa formal a on afirma que es va sorprendre quan el 17 d’agost el seu metge de capçalera li va indicar que ja havia complit els dies d’aïllament estipulats pel Ministeri de Sanitat i que, com que no va presentar símptomes, li donaven l‘alta.

Anuncios

La pacient assegura que li va demanar al metge que li feren una segona prova PCR, ja que volia assegurar-se que estava curada, però el doctor li va dir que podia fer vida normal. «Li vaig comentar que tinc família de risc i que no volia contagiar-los a ells, a la meua parella i als meus amics», ha explicat la veïna de la Marina Alta.

 

Dies després, l’afectada per coronavirus va tornar al centre de salut a on li van insistir que podia continuar fent vida normal en no presentar símptomes propis de la malaltia. Finalment, el 21 d’agost li van fer la segona PCR, que va donar un resultat positiu, i per tant, es va vore obligada a aïllar-se i demanar la baixa laboral.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios