16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Pugen els contagis per coronavirus en Espanya en les últimes 24 hores

Primer dia d'ús obligatori de mascareta a Terrassa

 Catalunya s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats | Cristóbal

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han pujat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este divendres, 10 de juliol, que apunta que s’han diagnosticat 333 nous casos de coronavirus, 92 més que el dimecres. Ara bé, les xifres continuen sense quadrar: mentres que ahir es comptabilitzaven 253.056 casos confirmats, hui este total puja fins als 253.908 contagis (en són 852 més). Este desajust es podria deure a casos no detectats en el dia previ, sinó en dies anteriors, i que no s’havien sumat.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 10 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 28.403, 2 més que en les últimes 24 hores.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Este divendres, Catalunya s’ha convertit en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 81. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Castella i Lleó, amb 5 morts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 1.900 metges van demanar ajuda per trastorns mentals i addiccions en 2023-2024

El Paime va atendre 1.933 metges entre 2023 i 2024: el 85% per trastorn mental i el 15,1% per addiccions. Les consultes per drogues es van duplicar i es marca màxim des de 2011

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.