13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

El coronavirus registra més de 2.000 contagis durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dilluns, 21 de desembre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de la situació del coronavirus en Espanya, que apunta que s’han diagnosticat 2.156 nous casos de coronavirus en les últimes hores. 

 

Ara bé, hui este total puja fins als 1.819.249 contagis, que és la xifra total d’infectats des de què va començar la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 565 defuncions en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 49.260 morts per coronavirus, 334 més que ahir.

 

Este divendres, Catalunya s’ha convertit per tercer dia consecutiu en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 474 nous infectats. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut Andalusia amb 75 morts.

Últimes notícies

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.

0-1: el València s’imposa en el Coliseum amb un gol de Gayà

El València va guanyar 0-1 al Getafe en el Coliseum amb una miqueta de José Luis Gayà en el 84 i va eixir del descens. Suma 20 punts, un menys que el rival.

Lucinda Brand es proclama campiona de la Copa del Món de ciclocrós després de véncer a Benidorm

Lucinda Brand s'ha proclamat guanyadora de la Copa del Món de ciclocrós en imposar-se en la desena prova disputada a Benidorm. Alvarado va ser segona a 10 segons i Fouquenet tercera a 12; Sofía Rodríguez, millor espanyola, va acabar en el lloc 30.