Mastodon
29.6 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

El coronavirus registra més de 18.000 contagis durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dijous, 21 de gener, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de la situació del coronavirus en Espanya, que apunta que s’han diagnosticat 18.504 nous casos de coronavirus en les últimes hores. 

 

Ara bé, hui este total puja fins als 2.456.675 contagis, que és la xifra total d’infectats des de què va començar la pandèmia.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.285 defuncions en Espanya en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 55.041 morts per coronavirus.

 

Este dimecres, Madrid s’ha convertit de nou en la comunitat autònoma amb més nous casos notificats en les últimes 24 hores, amb un total de 4.622 nous infectats. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut el territori valencià amb 344 morts.

Últimes notícies

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén el seu pla

Compromís porta a la Fiscalia presumptes gastos sense expedient en 2024 per 1,17 milions en el IVASS. L'institut replica que ja aplica un pla i digitalització.

Ruixats amb tempesta a l’interior de Castelló i màximes a l’alça a València

Baixa probabilitat de ruixats amb tempesta a la vesprada a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen a l'interior de València i el vent rola a este.

Compromís porta a la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén un pla d’acció

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS en 2024 per gastos sense contracte, recolzada en una auditoria desfavorable. L'institut respon que en 2025 va activar un pla d'acció i una inversió en digitalització per a corregir deficiències històriques.

Pedro Sánchez anunciarà el dijous inversions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

La visita de Pedro Sánchez a l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández servirà per a avançar l'ampliació i les inversions incloses en el DAURA III 2027-31.

Art i cuina s’unixen el 27 i 28 en l’octava edició del Dna Festival de Dénia

Dénia convertirà el passeig de la Marineta Cassiana en un gran escenari gastronòmic els dies 27 i 28 de setembre, amb art, música i tallers participatius. L'octava edició del Dna reunix xefs de referència i celebra deu anys com a Ciutat Creativa de la Gastronomia de la Unesco.

La jutgessa del cas DANA admet la petició de CGT i exigix a Emergències certificar la vigència de Es-Alert

La instructora del cas per la gestió de la DANA demana a AVSRE confirmar si És-Alert estava vigent des de 2023 i reclama documentació a diverses entitats per a reconstruir decisions i protocols.

La jutgessa del cas DANA admet la petició de CGT i exigix a Emergències certificar la vigència del Es-Alert

La magistrada que investiga la gestió de la DANA accepta la sol·licitud de CGT i demana a l'AVSRE confirmar si l'És-Alert estava vigent des de 2023. També reclama documentació i protocols a diversos organismes per a reconstruir decisions i avisos.

Suspés l’enderrocament de les cases de Babilònia fins que es resolga l’expedient del Consell

La demolició de les vivendes tradicionals de la platja de Babilònia queda paralitzada de manera cautelar mentres la Generalitat tramita l'expedient. Veïns i Ajuntament esperen la decisió estatal.