18.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Més de 18.400 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han pujat. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimecres, 27 de gener, amb 18.462 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores, un menys que ahir. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 2.670.102 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.685 defuncions per coronavirus, en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 57.291, 492 més que des de l’última actualització.

 

Este dimecres, Madrid continua sent la comunitat autònoma amb més casos nous  notificats en les últimes hores, amb un total de 5.100. A demés, la regió amb més defuncions en els últims 7 dies ha sigut el territori valencià, amb 434 morts, a gran distància de la segona, Andalusia, amb 263 víctimes de la pandèmia.

Últimes notícies

El València busca davant el DVTK Huntherm un triomf que millore la seua posició per a la segona fase

El València Basket, ja classificat, rep al DVTK Huntherm per a tancar la primera fase amb un triomf que arrossegament un millor balanç a la següent ronda, on compten victòries i diferència de punts.

Un home ha mort i una dona ha resultat ferida després de xocar un cotxe contra una façana en el centre de València

Un conductor de 88 anys ha perdut el control del seu cotxe i ha xocat contra la façana d'un edifici en el centre de València. Ell ha mort i la seua esposa, de 81, ha sigut traslladada amb contusions a l'Hospital General.

Catalá apel·la a la ciència per a estar més preparats davant catàstrofes i demana coordinació després de la dana

En la 37a edició dels Premis Rei Jaume I, Catalá ha defés la ciència com a ferramenta per a anticipar catàstrofes i reduir danys. Boluda ha reclamat obres i consens.

Els premiats dels Rei Jaume I advoquen per transformar la realitat des del coneixement

María Jesús Vicent ha parlat en nom dels guardonats en la 37a edició i ha defés una mirada integradora per a afrontar grans desafiaments i reforçar la inversió en ciència.

Felip VI apel·la a sumar esforços per a un sistema de ciència i tecnologia potent

El monarca ha defés la cooperació i la dimensió europea per a enfortir el sistema científic i tecnològic, en un acte dels Premis Rei Jaume I.

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt de la resignació i la paràlisi

El rei ha defés que la universitat sosté el pensament crític i la conversa pública, claus per a la democràcia i el progrés. L'acte ha obert el curs 2025/2026 a la Universitat de València, en el seu 525 aniversari.

Un mort i una ferida després de xocar un cotxe contra una paret en el centre de València

Un home de 88 anys ha mort i una dona de 81 ha resultat ferida després que un cotxe haja col·lidit contra una paret al carrer Palau. El CICU ha coordinat la resposta després de l'avís rebut a les 11.00.

Catalá apel·la a la ciència per a estar més preparats davant catàstrofes en els Premis Rei Jaume I

Catalá ha reivindicat la ciència i la coordinació institucional per a minimitzar els danys de futures catàstrofes en la 37a edició dels Premis Rei Jaume I. Boluda ha demanat baixar la crispació, un Pacte per la Ciència i major compromís empresarial.