562 contagis nous i 8 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Este dijous, 1 d’octubre, Sanitat ha confirmat 562 casos nous de coronavirus detectats amb proves PCR en el territori valencià. Per la seua banda, 8 persones han mort en les últimes hores per coronavirus, 1.651 en total.

 

Dels 562 casos registrats, 60 s’han diagnosticat en la província de Castelló, 203 en la d’Alacant i 299 en la província de València. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 41.300 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Respecte als ingressos hospitalaris, ha baixat el número total d’ingressos. Ara com ara, continuen ingressades 397 persones, 9 més que en le últimes hores. D’elles, 77 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 674 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 43.512 pacients han superat la malaltia.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 37 residències de majors: 1 en Castelló, 10 en la província d’Alacant i 26 en la de València. A demés, també hi ha casos en 4 residències de persones amb diversitat funcional: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 3 en València; i en 3 centres de menors: 0 en Castelló, 1 en Alacant i 2 en València. En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 0 en Castelló, 2 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 41.300

Castelló: 60 nous (4.528 en total).

Alacant: 203 nous (13.809 en total).

València: 299 nous (22.957 en total).

Sense assignar: 0 nous (6 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.651

Castelló: 2 nous (246 en total).

Alacant: 2 nous (570 en total).

València: 4 nous (835 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.075 | 396 | 65
  • Alcoi: 823 | 129 | 118
  • Castelló: 2.194 | 319 | 91
  • Dénia: 1.309 | 148 | 28
  • Elda: 1.185 | 278 | 59
  • Elx: 1.150 | 235 | 14
  • Elx – Crevillent: 956 | 183 | 19
  • Gandia: 1.170 | 118 | 31
  • La Marina Baixa: 1.802 | 149 | 114
  • La Plana: 1.312 | 171 | 107
  • La Ribera: 1.577 | 283 | 40
  • Manises: 1.584 | 157 | 72
  • Orihuela: 1.040 | 221 | 27
  • Requena: 625 | 22 | 78
  • Sagunt: 785 | 107 | 45
  • Sant Joan d’Alacant: 1.547 | 264 | 49
  • Torrevieja: 1.267 | 117 | 72
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.262 | 267 | 71
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 2.695 | 315 | 97
  • València Dr. Peset: 3.300 | 275 | 86
  • València hospital General: 3.592 | 314 | 153
  • València La Fe: 2.978 | 259 | 112
  • Vinaròs: 631 | 77 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.363 | 245 | 53
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Agirrezabala serà operat del menisc a Vitòria després de lesionar-se en un entrenament

El porter de l'Athletic cedit al València està a l'espera de ser operat del menisc del genoll esquerre a Vitòria. La lesió va arribar després d'una acció fortuïta en un entrenament i va frenar el seu retorn a una convocatòria després de superar un problema muscular previ.

Barcala s’oferix a la comissió de Les Corts i nega una cacera interna pel cas Els Naus

L'alcalde d'Alacant ha reiterat la seua plena disponibilitat per a comparéixer davant la comissió de Les Corts per les VPP de la Platja de Sant Joan i ha defés tres expedients informatius sense sancions. També ha reclamat al Govern un pla de vivenda per a la ciutat.

La ministra Rodríguez demana al Consell controles més exigents per a la vivenda protegida

Rodríguez ha reclamat al Consell reactivar controls i garanties en la VPP i ha sol·licitat una auditoria per a aclarir les adjudicacions investigades a Alacant.

El port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent i a les 09.24 s'ha obert només per a eixides. Emergències ha demanat precaució per l'alerta groga de pluges.

La pluja suspén la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València suspén la mascletà de les 14.00 per la pluja i la previsió per a les pròximes hores. El tret l'anava a realitzar Pirotècnia Saragossana.

La família de Tejero, feta mal després de la negativa de l’arquebisbe castrense al funeral en la catedral

La família ha lamentat que l'arquebisbe general castrense, Juan Antonio Aznárez, denegara el funeral en la Catedral de les Forces Armades, previst per al 25 de març. En un comunicat, els sis fills parlen de 'profund pesar' i suggerixen que s'han imposat raons polítiques sobre les eclesials

Un cotxe ha caigut per un terraplé i ha tallat la via del TRAM d’Alacant a la Vila Joiosa, sense ferits

Un cotxe s'ha precipitat des d'un pont sobre la línia 1 del TRAM d'Alacant, a l'altura de Paradís, i ha obligat a tallar la circulació entre Cala Piteres i Creueta. No hi ha ferits; FGV ha activat autobusos entre El Campello i Creueta i preveu reprendre el servici a primera hora de la vesprada.

La Policia ha desarticulat una xarxa que va captar a 55 dones ucraïneses per a estafar 4,7 milions en apostes en línia

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant i València una organització ucraïnesa que va captar a 55 dones per a obrir comptes i moure 4,7 milions estafats a plataformes d'apostes. L'operació Gira-sols suma 12 detinguts per tràfic, frau informàtic i blanqueig.