Correus convoca a més de 166.000 persones per a 4.005 llocs de treball este diumenge

Imatge d’arxiu d’un examen | València Diari

 

Correus ha convocat este diumenge a 166.348 persones per a fer les proves que permetran cobrir 4.005 llocs fixos en tota Espanya i que suposa la major oferta d’estabilització de treball que ha tirat esta empresa pública en l’última dècada.

 

Les proves per a personal laboral fix es faran, de manera simultània, en 86 seus de Correus de 29 ciutats i els llocs a cobrir seran per a repartiment motoritzat i a peu en l’àmbit urbà i rural (2.618 llocs), per a agent de classificació en centres logístics (725) i per a atenció al client en oficines (662).

 

La nota de premsa publicada esta dimecres per Correus comenta que esta oferta d’ocupació laboral fixa s’emmarca en l’Acord pluriennal 2018-2020 signat per CCOO, UGT, CSIF i Sindicat Lliure, que ja està desenvolupat al 80% i que contempla la consolidació i reposició d’11.200 llocs de treball, un pla d’estabilització d’ocupació sense precedents en la història de la companyia. Correus indica que esta convocatòria aposta per la creació d’ocupació estable i garantix que més de 3.500 empleats col·laboraran el diumenge per al correcte desenvolupament del procés selectiu.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.