9.7 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Correus convoca a més de 166.000 persones per a 4.005 llocs de treball este diumenge

Imatge d’arxiu d’un examen | València Diari

 

Correus ha convocat este diumenge a 166.348 persones per a fer les proves que permetran cobrir 4.005 llocs fixos en tota Espanya i que suposa la major oferta d’estabilització de treball que ha tirat esta empresa pública en l’última dècada.

 

Les proves per a personal laboral fix es faran, de manera simultània, en 86 seus de Correus de 29 ciutats i els llocs a cobrir seran per a repartiment motoritzat i a peu en l’àmbit urbà i rural (2.618 llocs), per a agent de classificació en centres logístics (725) i per a atenció al client en oficines (662).

 

La nota de premsa publicada esta dimecres per Correus comenta que esta oferta d’ocupació laboral fixa s’emmarca en l’Acord pluriennal 2018-2020 signat per CCOO, UGT, CSIF i Sindicat Lliure, que ja està desenvolupat al 80% i que contempla la consolidació i reposició d’11.200 llocs de treball, un pla d’estabilització d’ocupació sense precedents en la història de la companyia. Correus indica que esta convocatòria aposta per la creació d’ocupació estable i garantix que més de 3.500 empleats col·laboraran el diumenge per al correcte desenvolupament del procés selectiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.