Correus convoca a més de 166.000 persones per a 4.005 llocs de treball este diumenge

Imatge d’arxiu d’un examen | València Diari

 

Correus ha convocat este diumenge a 166.348 persones per a fer les proves que permetran cobrir 4.005 llocs fixos en tota Espanya i que suposa la major oferta d’estabilització de treball que ha tirat esta empresa pública en l’última dècada.

 

Les proves per a personal laboral fix es faran, de manera simultània, en 86 seus de Correus de 29 ciutats i els llocs a cobrir seran per a repartiment motoritzat i a peu en l’àmbit urbà i rural (2.618 llocs), per a agent de classificació en centres logístics (725) i per a atenció al client en oficines (662).

 

La nota de premsa publicada esta dimecres per Correus comenta que esta oferta d’ocupació laboral fixa s’emmarca en l’Acord pluriennal 2018-2020 signat per CCOO, UGT, CSIF i Sindicat Lliure, que ja està desenvolupat al 80% i que contempla la consolidació i reposició d’11.200 llocs de treball, un pla d’estabilització d’ocupació sense precedents en la història de la companyia. Correus indica que esta convocatòria aposta per la creació d’ocupació estable i garantix que més de 3.500 empleats col·laboraran el diumenge per al correcte desenvolupament del procés selectiu.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.