12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Correus convoca a més de 166.000 persones per a 4.005 llocs de treball este diumenge

Imatge d’arxiu d’un examen | València Diari

 

Correus ha convocat este diumenge a 166.348 persones per a fer les proves que permetran cobrir 4.005 llocs fixos en tota Espanya i que suposa la major oferta d’estabilització de treball que ha tirat esta empresa pública en l’última dècada.

 

Les proves per a personal laboral fix es faran, de manera simultània, en 86 seus de Correus de 29 ciutats i els llocs a cobrir seran per a repartiment motoritzat i a peu en l’àmbit urbà i rural (2.618 llocs), per a agent de classificació en centres logístics (725) i per a atenció al client en oficines (662).

 

La nota de premsa publicada esta dimecres per Correus comenta que esta oferta d’ocupació laboral fixa s’emmarca en l’Acord pluriennal 2018-2020 signat per CCOO, UGT, CSIF i Sindicat Lliure, que ja està desenvolupat al 80% i que contempla la consolidació i reposició d’11.200 llocs de treball, un pla d’estabilització d’ocupació sense precedents en la història de la companyia. Correus indica que esta convocatòria aposta per la creació d’ocupació estable i garantix que més de 3.500 empleats col·laboraran el diumenge per al correcte desenvolupament del procés selectiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.