10.6 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Correus convoca a més de 166.000 persones per a 4.005 llocs de treball este diumenge

Imatge d’arxiu d’un examen | València Diari

 

Correus ha convocat este diumenge a 166.348 persones per a fer les proves que permetran cobrir 4.005 llocs fixos en tota Espanya i que suposa la major oferta d’estabilització de treball que ha tirat esta empresa pública en l’última dècada.

 

Les proves per a personal laboral fix es faran, de manera simultània, en 86 seus de Correus de 29 ciutats i els llocs a cobrir seran per a repartiment motoritzat i a peu en l’àmbit urbà i rural (2.618 llocs), per a agent de classificació en centres logístics (725) i per a atenció al client en oficines (662).

 

La nota de premsa publicada esta dimecres per Correus comenta que esta oferta d’ocupació laboral fixa s’emmarca en l’Acord pluriennal 2018-2020 signat per CCOO, UGT, CSIF i Sindicat Lliure, que ja està desenvolupat al 80% i que contempla la consolidació i reposició d’11.200 llocs de treball, un pla d’estabilització d’ocupació sense precedents en la història de la companyia. Correus indica que esta convocatòria aposta per la creació d’ocupació estable i garantix que més de 3.500 empleats col·laboraran el diumenge per al correcte desenvolupament del procés selectiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.