David Bisbal cancel·la el seu concert a València

El cantant David Bisbal ha anunciat este dijous que cancel·la el concert programat per al pròxim 28 de maig en la plaça de Bous de València, atés que la normativa sanitària vigent pel coronavirus impedeix la seua celebració en este recinte.

Segons han informat en un comunicat des de l’oficina de la seua mànager, la normativa sanitària vigent impedeix el desenvolupament del concert en este recinte «perquè no pot complir amb les restriccions d’aforament i garantir el distanciament social».

La devolució de les entrades del concert cancel·lat es realitzarà a través del mateix sistema pel qual s’hagen adquirit, segons assenyala l’oficina de l’artista.

La Comunitat Valenciana ha començat el procés de desescalda, però encara existeixen restriccions per a la realització d’esdeveniments multitudinaris, que només preveuen un màxim de 1000 persones.

L Gira de Bisbal «En tus planes» va haver de ser suspesa l’any passat per la pandèmia, i ara el cantant havia anunciat les primeres dates per a este 2021, una d’elles era el pròxim 28 de maig en la plaça de Bous de València.
Ara els fans de València hauran d’esperar que millore la situació i la Comunitat recupere de nou la normalitat per a poder gaudir de l’energia i el carisma del cantant d’Almeria.
 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.