David Bisbal cancel·la el seu concert a València

El cantant David Bisbal ha anunciat este dijous que cancel·la el concert programat per al pròxim 28 de maig en la plaça de Bous de València, atés que la normativa sanitària vigent pel coronavirus impedeix la seua celebració en este recinte.

Segons han informat en un comunicat des de l’oficina de la seua mànager, la normativa sanitària vigent impedeix el desenvolupament del concert en este recinte «perquè no pot complir amb les restriccions d’aforament i garantir el distanciament social».

La devolució de les entrades del concert cancel·lat es realitzarà a través del mateix sistema pel qual s’hagen adquirit, segons assenyala l’oficina de l’artista.

La Comunitat Valenciana ha començat el procés de desescalda, però encara existeixen restriccions per a la realització d’esdeveniments multitudinaris, que només preveuen un màxim de 1000 persones.

L Gira de Bisbal «En tus planes» va haver de ser suspesa l’any passat per la pandèmia, i ara el cantant havia anunciat les primeres dates per a este 2021, una d’elles era el pròxim 28 de maig en la plaça de Bous de València.
Ara els fans de València hauran d’esperar que millore la situació i la Comunitat recupere de nou la normalitat per a poder gaudir de l’energia i el carisma del cantant d’Almeria.
 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.