Anuncios

David Bisbal cancel·la el seu concert a València

El cantant David Bisbal ha anunciat este dijous que cancel·la el concert programat per al pròxim 28 de maig en la plaça de Bous de València, atés que la normativa sanitària vigent pel coronavirus impedeix la seua celebració en este recinte.

Segons han informat en un comunicat des de l’oficina de la seua mànager, la normativa sanitària vigent impedeix el desenvolupament del concert en este recinte “perquè no pot complir amb les restriccions d’aforament i garantir el distanciament social”.

Anuncios

La devolució de les entrades del concert cancel·lat es realitzarà a través del mateix sistema pel qual s’hagen adquirit, segons assenyala l’oficina de l’artista.

La Comunitat Valenciana ha començat el procés de desescalda, però encara existeixen restriccions per a la realització d’esdeveniments multitudinaris, que només preveuen un màxim de 1000 persones.

L Gira de Bisbal “En tus planes” va haver de ser suspesa l’any passat per la pandèmia, i ara el cantant havia anunciat les primeres dates per a este 2021, una d’elles era el pròxim 28 de maig en la plaça de Bous de València.
Ara els fans de València hauran d’esperar que millore la situació i la Comunitat recupere de nou la normalitat per a poder gaudir de l’energia i el carisma del cantant d’Almeria.
 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios