Denuncien a una xica de la Vall d’Uixó per anar a menjar amb amigues després de donar positiu per Covid-19

 

La Policia Local de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), està intensificant el control de les mesures restrictives aprovades pel govern valencià per a intentar frenar l’alta incidència dels casos de coronavirus en el territori valencià. Per esta raó, en els últims dies, els agents han interposat dos denúncies contra jóvens de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, una xica de 19 anys ha sigut pillada ‘in fraganti’ saltant-se la quarantena obligatòria després d’haver donat positiu per coronavirus en una prova PCR.

 

Els agents van rebre l’avís del centre de Salut de la Vall d’Uixó i posteriorment van trobar a la xica, que va trencar el confinament per a anar-se’n a menjar juntament amb altres cinc amigues, un fet que s’agreuja per la greu situació que està vivint esta localitat valenciana. La Policia Local de la Vall d’Uixó va denunciar a la jove per incomplir el període de quarantena que havia de complir.

 

D’altra banda, les autoritats van sorprendre en un parc del Polígon III de la Vall d’Uixó a un grup de més de 15 jóvens fumant, incomplint la normativa vigent. Els agents només van conseguir detindre i identificar a un d’ells, que va ser denunciat per incompliment de les mesures imposades contra el coronavirus.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.