Denuncien a una xica de la Vall d’Uixó per anar a menjar amb amigues després de donar positiu per Covid-19

 

La Policia Local de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), està intensificant el control de les mesures restrictives aprovades pel govern valencià per a intentar frenar l’alta incidència dels casos de coronavirus en el territori valencià. Per esta raó, en els últims dies, els agents han interposat dos denúncies contra jóvens de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, una xica de 19 anys ha sigut pillada ‘in fraganti’ saltant-se la quarantena obligatòria després d’haver donat positiu per coronavirus en una prova PCR.

 

Els agents van rebre l’avís del centre de Salut de la Vall d’Uixó i posteriorment van trobar a la xica, que va trencar el confinament per a anar-se’n a menjar juntament amb altres cinc amigues, un fet que s’agreuja per la greu situació que està vivint esta localitat valenciana. La Policia Local de la Vall d’Uixó va denunciar a la jove per incomplir el període de quarantena que havia de complir.

 

D’altra banda, les autoritats van sorprendre en un parc del Polígon III de la Vall d’Uixó a un grup de més de 15 jóvens fumant, incomplint la normativa vigent. Els agents només van conseguir detindre i identificar a un d’ells, que va ser denunciat per incompliment de les mesures imposades contra el coronavirus.

Últimes notícies

Deting a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit de França per tràfic de droga

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit buscat per França per transportar grans quantitats de droga entre els dos països. L’Audiència Nacional ha ordenat presó provisional mentres es tramita la seua entrega.

Mor ofegada una persona que havia entrat a la mar de nit a Benicarló

Una persona ha mort a Benicarló després d’entrar a la mar de nit amb un grup, segons el Consorci Provincial de Bombers. Els servicis d’emergència han localitzat el cos a la costa, però no han pogut reanimar-la.

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.