12.2 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Denuncien a una xica de la Vall d’Uixó per anar a menjar amb amigues després de donar positiu per Covid-19

 

La Policia Local de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), està intensificant el control de les mesures restrictives aprovades pel govern valencià per a intentar frenar l’alta incidència dels casos de coronavirus en el territori valencià. Per esta raó, en els últims dies, els agents han interposat dos denúncies contra jóvens de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, una xica de 19 anys ha sigut pillada ‘in fraganti’ saltant-se la quarantena obligatòria després d’haver donat positiu per coronavirus en una prova PCR.

 

Els agents van rebre l’avís del centre de Salut de la Vall d’Uixó i posteriorment van trobar a la xica, que va trencar el confinament per a anar-se’n a menjar juntament amb altres cinc amigues, un fet que s’agreuja per la greu situació que està vivint esta localitat valenciana. La Policia Local de la Vall d’Uixó va denunciar a la jove per incomplir el període de quarantena que havia de complir.

 

D’altra banda, les autoritats van sorprendre en un parc del Polígon III de la Vall d’Uixó a un grup de més de 15 jóvens fumant, incomplint la normativa vigent. Els agents només van conseguir detindre i identificar a un d’ells, que va ser denunciat per incompliment de les mesures imposades contra el coronavirus.

Últimes notícies

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.

La frase de Mazón que el temporal se n’anava a Conca estava en un informe de Pradas

Missatges incorporats a la instrucció penal van mostrar que la frase que Mazón va pronunciar durant la DANA de 2024 figurava en un resum enviat per Salomé Pradas. El document preveia un desplaçament cap a la regió muntanyenca de Conca i una menor intensitat a partir de les 18.00.