Descobreix els millors mercats nadalencs

Són moltes les parelles i sobretot les famílies que aprofiten l’arribada de les vacances de Nadal per a viatjar a descobrir altres països i passejar pels carrers decorats amb les llums, els arbres nadalencs, la música, els mercats i les fires per als més menuts. En este article volem recomanar les millors escapades per a descobrir els destins amb encant on trobar mercats nadalencs especialment bonics.

Viena (Àustria)

Sens dubte, Viena és un dels llocs amb més tradició per a visitar per Nadal, ja que quasi tota la ciutat s’omple de casetes de fusta en les quals es venen productes nadalencs, artesania, dolços, etc.
Els mercats ambulants es poden trobar en el Palau de Schonbrunn, en el barri de Spittelberg o en Karlsplatz encara que el més tipico sol estar situat davant de l’Ajuntament de Viena.
L’ambient nadalenc de la ciutat embolica als visitants amb nadales, ponx calent, veles, panets i tallers infantils per a realitzar regalitos de Nadal.

Nurémberg (Alemanya)

A Alemanya es troba un dels mercats de Nadal més antics d’Europa és el Christkindlesmarkt que és típic a la ciutat de Nurémberg des de 1628.
El xiquet Jesús presideix el mercat ambulant des de l’Església Frauenkirche i a banda i banda es disposen els gairebé 200 llocs amb adorns nadalencs, artesania local, galetes, ametlles, va venir calenta.
Els carrers per als vianants de la ciutat es vesteixen amb productes típics, música i es celebra un concurs de decoració dels llocs de fusta, on es competeix per a triar el millor decorat de Nurémberg.

Tallin (Estònia)

Si volem visitar un dels llocs amb més encant per Nadal, hem de viatjar a Estònia, ja que Tallin té un dels millors mercats ambulants nadalencs d’Europa.

El mercat se situa en la Plaça de l’Ajuntament de Tallinn i tal com està decorat sembla una típica postal nadalenca amb les llums, la decoració i l’Arbre de Nadal presidint el centre de la plaça.
Tallinn sol estar ple de neu en aquesta època pel que instal·len la caseta de Pare Noel amb els rens en una caseta per a rebre als més menuts i els llocs s’omplen de regals, artesania de cristall, dolços i adorns nadalencs.

Praga, República Txeca

A Praga trobem el mercat ambulant nadalenc més bonic de la República Txeca que se situa en la plaça de l’Ajuntament de la Ciutat Vella on adornen l’Arbre de Nadal.
El mercat de Nadal de Praga és un dels més especials per a visitar amb nens, es troba en el centre històric i s’omple d’aromes, llum, música i color.
Els típics llocs s’omplen d’articles nadalencs com a adorns de cristall, joguines de fusta, marionetes, corones d’Advent i dolços típics.

Brussel·les (Bèlgica)

Brussel·les té un dels mercats de Nadal més impressionants d’Europa i és que la capital de Bèlgica es converteix en un lloc especial on se celebren estes festes en gran.
De fet, el mercat ambulant nadalenc de Brussel·les ocupa un total de 2 quilòmetres i compta amb innumerables casetes on comprar artesania local, productes tradicionals, adorns i regals per a Nadal.

A més, en la coneguda com a Grand Place s’instal·la una pista de gel per a patinar, un enorme Arbre de Nadal així com una imponent sínia on gaudir de les vistes de tota la ciutat.

Estrasburg (França)

El mercat ambulant nadalenc d’Estrasburg és conegut per ser el més gran d’Europa i el més antic de França, perquè data de 1570 i s’instal·la en la plaça Broglie i la de la Catedral.
Per Nadal, la ciutat es transforma amb el famós Christkindelsmarik o el mercat del Nen Jesús que compta amb més de 300 casetes de fusta plenes de llums, regals, artesania i dolços locals.
La regió combina tradicions franceses i alemanyes que li donen un encant especial perquè és triat durant diversos anys com el millor mercat ambulant de Nadal de tota Europa.

Trento (Itàlia)

A Itàlia podem visitar diferents mercats de Nadal en ciutats com Roma, Milà, Torí, Bozen o Trento.
Les llums de la ciutat de Trento il·luminen els carrers i les places Fera i Cessés Battisti en esta època de l’any on el mercat nadalenc s’omple de lluentor.
En els llocs de fusta que simulen petites cabanyes verdes, es poden trobar productes locals com a artesania, pastissos, dolços i decoració.

Londres (el Regne Unit)

Viatjar a Londres per Nadal és una de les tradicions que més agraden a moltes parelles i famílies espanyoles.
En esta època de l’any, la ciutat es converteix en un lloc ple d’encant, alegria i diversió. De fet, són molts els llocs típics adornats per a Nadal que és imprescindible visitar com Covent Garden, Harrods, Hyde Park o Picadilly Circus.
Els mercats, els pubs, els llocs de cómida ràpida i les botigues tenen una màgia especial per Nadal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.