Detecten un brot de coronavirus en el Centre de Salut d’Albatera amb 6 sanitaris contagiats

 

Els veïns del municipi d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), estan molt preocupats a causa del brot per coronavirus que s’ha originat en el consultori d’Atenció Primària de la localitat. En este centre de salut han donat positiu 6 persones entre personal sanitari i no sanitari.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els contagiats començaren a tindre símptomes este divendres, 6 de novembre, i ràpidament activaren el protocol de confirmació a través de les proves PCR. En tractar-se de personal essencial, els resultats de les mostres PCR tarden menys de 12 hores en ser comunicats.  

 

El centre de salut d’Albatera ha volgut transmetre tranquil·litat a la població, ja que s’han pres totes les mesures sanitàries i higièniques pertinents per evitar l’augment en la xifra de contagiats, mitjançant la desinfecció de l’edifici. 

 

El coordinador del centre mèdic, el doctor Manuel Quinto Martínez ha manifestat que cal pensar en «la necessitat d’humanitat, pensar en les persones que tenim al costat i, per descomptat, seguir les indicacions sanitàries: neteja i desinfecció de mans, ús de mascareta, guardar la distància de seguretat i respectar les normes en les reunions socials i familiars».

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.