Detecten un brot de coronavirus en el Centre de Salut d’Albatera amb 6 sanitaris contagiats

 

Els veïns del municipi d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), estan molt preocupats a causa del brot per coronavirus que s’ha originat en el consultori d’Atenció Primària de la localitat. En este centre de salut han donat positiu 6 persones entre personal sanitari i no sanitari.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els contagiats començaren a tindre símptomes este divendres, 6 de novembre, i ràpidament activaren el protocol de confirmació a través de les proves PCR. En tractar-se de personal essencial, els resultats de les mostres PCR tarden menys de 12 hores en ser comunicats.  

 

El centre de salut d’Albatera ha volgut transmetre tranquil·litat a la població, ja que s’han pres totes les mesures sanitàries i higièniques pertinents per evitar l’augment en la xifra de contagiats, mitjançant la desinfecció de l’edifici. 

 

El coordinador del centre mèdic, el doctor Manuel Quinto Martínez ha manifestat que cal pensar en «la necessitat d’humanitat, pensar en les persones que tenim al costat i, per descomptat, seguir les indicacions sanitàries: neteja i desinfecció de mans, ús de mascareta, guardar la distància de seguretat i respectar les normes en les reunions socials i familiars».

Últimes notícies

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.