Detecten un brot de coronavirus en el Centre de Salut d’Albatera amb 6 sanitaris contagiats

 

Els veïns del municipi d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), estan molt preocupats a causa del brot per coronavirus que s’ha originat en el consultori d’Atenció Primària de la localitat. En este centre de salut han donat positiu 6 persones entre personal sanitari i no sanitari.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els contagiats començaren a tindre símptomes este divendres, 6 de novembre, i ràpidament activaren el protocol de confirmació a través de les proves PCR. En tractar-se de personal essencial, els resultats de les mostres PCR tarden menys de 12 hores en ser comunicats.  

 

El centre de salut d’Albatera ha volgut transmetre tranquil·litat a la població, ja que s’han pres totes les mesures sanitàries i higièniques pertinents per evitar l’augment en la xifra de contagiats, mitjançant la desinfecció de l’edifici. 

 

El coordinador del centre mèdic, el doctor Manuel Quinto Martínez ha manifestat que cal pensar en «la necessitat d’humanitat, pensar en les persones que tenim al costat i, per descomptat, seguir les indicacions sanitàries: neteja i desinfecció de mans, ús de mascareta, guardar la distància de seguretat i respectar les normes en les reunions socials i familiars».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.