Detecten un brot de coronavirus en el Centre de Salut d’Albatera amb 6 sanitaris contagiats

 

Els veïns del municipi d’Albatera, en la comarca del Baix Segura (Alacant), estan molt preocupats a causa del brot per coronavirus que s’ha originat en el consultori d’Atenció Primària de la localitat. En este centre de salut han donat positiu 6 persones entre personal sanitari i no sanitari.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, els contagiats començaren a tindre símptomes este divendres, 6 de novembre, i ràpidament activaren el protocol de confirmació a través de les proves PCR. En tractar-se de personal essencial, els resultats de les mostres PCR tarden menys de 12 hores en ser comunicats.  

 

El centre de salut d’Albatera ha volgut transmetre tranquil·litat a la població, ja que s’han pres totes les mesures sanitàries i higièniques pertinents per evitar l’augment en la xifra de contagiats, mitjançant la desinfecció de l’edifici. 

 

El coordinador del centre mèdic, el doctor Manuel Quinto Martínez ha manifestat que cal pensar en «la necessitat d’humanitat, pensar en les persones que tenim al costat i, per descomptat, seguir les indicacions sanitàries: neteja i desinfecció de mans, ús de mascareta, guardar la distància de seguretat i respectar les normes en les reunions socials i familiars».

Últimes notícies

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.

Docents valencians exhibixen un taüt davant el Palau per a denunciar la situació de l’escola pública

Centenars de docents es concentren davant el Palau de la Generalitat en la tercera jornada de vaga indefinida, amb un taüt simbòlic i protestes contra el Consell i la Conselleria d'Educació.

La Comunitat Valenciana es manté entre les regions amb menor gasto sanitari per habitant

La Comunitat Valenciana registra un gasto sanitari públic de 1.867 euros per habitant, clarament per davall de la mitjana nacional de 2.084 euros i només per davant d'Andalusia i Madrid.

Educació xifra en un 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga del professorat

La Conselleria d'Educació situa en el 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga indefinida del professorat, amb diferències per províncies i en descens respecte a la jornada anterior.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als seus agents caiguts en el 182 aniversari del cos

La Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant celebra el 182 aniversari del cos amb un acte institucional centrat en l'homenatge als agents morts a Huelva i el suport a les seues famílies i companys.

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.