La Diputació de Castelló farà 400 tests ràpids a bombers, Protecció Civil i parc mòbil des d’esta setmana

José Martí, Abel Ibáñez i Xaro Miralles visitant el CPBC

Els tests començaran a fer-se esta setmana | Diputació de Castelló

 

La Diputació de Castelló començarà esta setmana a fer tests ràpids a les plantilles en actiu del Consorci Provincial de Bombers (CPBC), Protecció Civil i del parc mòbil per a detectar la presència de la COVID-19. El diputat de Bombers, Abel Ibáñez, ha explicat que es faran més de 400 proves d’alta fiabilitat, amb un marge d’error menor del 10%, i que s’ha pres esta decisió «per a augmentar la protecció dels nostres treballadors i per a minimitzar el màxim possible els riscos de contagi».

 

El president de la Diputació, José Martí, junt amb el mateix Ibáñez i la diputada Xaro Miralles, s’ha encarregat de fer des del principi les gestions amb l’Hospital Provincial per a que es facen el més ràpid possible. Per a Martí, esta acció és prioritària perquè «durant estos últims dos mesos el seu treball els ha portat per la major part dels municipis de la província fent moltes faenes de protecció de la ciutadania que requerien del contacte amb persones —com les desinfeccions dels carrers o les expedicions per a arrimar aliments, medicaments i material de protecció sanitària a la població—, el que ha incrementat la seua exposició davant el coronavirus».

 

Per la seua banda, Ibáñez ha recordat que «des del primer minut hem reforçat la seguretat dels anomenats cossos essencials dotant-los dels mitjans necessaris per a salvaguardar la seua salut».

 

Les proves es faran al llarg d’estos dies i s’estendran fins a principis de la setmana que ve. Abel Ibáñez ha subratllat que els resultats seran pràcticament immediats i que, en cas que hi haja cap positiu, s’activarà el protocol establert que inclou fer un segon diagnòstic PCR.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.