La Diputació posposa la 44a edició del seu Certament de Bandes a 2021

 

La Delegació de Bandes de Música de la Diputació de València ha anunciat que la 44a edició del Certamen de Bandes, que estava previst celebrar en maig i que s’havia cancel·lat amb motiu de la crisi sanitària provocada pel Covid-19, queda definitivament posposada al pròxim any.

 

En paraules del diputat delegat de Bandes de Música, Jordi Mayor, «ha sigut una decisió molt meditada que s’ha pres a través d’un procediment de consulta que ha fet el Servici de Cultura amb les diferents societats musicals participants». Mayor explica que els responsables de les societats han considerat, al costat de l’organització, que no es donen les circumstàncies idònies ni per a la celebració ni per a la preparació de l’esdeveniment».

 

Encara que estan per confirmar les dates i el lloc, la Delegació de Bandes de la Diputació ha avançat que participaran les societats musicals ja seleccionades, a les que  podrien sumar-se noves bandes en les seccions amb places vacants amb la possible ampliació de la convocatòria de 2021.

 

Cal recordar que el Certamen de Bandes de la Diputació de València havia previst per a enguany importants canvis en aspectes de localització, jurat, número de seccions o model de puntuació. Segons Mayor, «s’havia treballat amb la il·lusió de fer créixer el certamen, d’internacionalitzar-se amb els seus jurats i fer-lo més participatiu per a la ciutadania, objectius que queden intactes per a l’any que ve».

 

Estos canvis, que es mantindran per a l’edició de 2021, tornaran a portar les bandes als nostres pobles, amb la voluntat que la ciutadania de les nostres comarques puga participar obertament en una de les cites més importants en el calendari festiu de les bandes de música.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.