La Diputació posposa la 44a edició del seu Certament de Bandes a 2021

 

La Delegació de Bandes de Música de la Diputació de València ha anunciat que la 44a edició del Certamen de Bandes, que estava previst celebrar en maig i que s’havia cancel·lat amb motiu de la crisi sanitària provocada pel Covid-19, queda definitivament posposada al pròxim any.

 

En paraules del diputat delegat de Bandes de Música, Jordi Mayor, «ha sigut una decisió molt meditada que s’ha pres a través d’un procediment de consulta que ha fet el Servici de Cultura amb les diferents societats musicals participants». Mayor explica que els responsables de les societats han considerat, al costat de l’organització, que no es donen les circumstàncies idònies ni per a la celebració ni per a la preparació de l’esdeveniment».

 

Encara que estan per confirmar les dates i el lloc, la Delegació de Bandes de la Diputació ha avançat que participaran les societats musicals ja seleccionades, a les que  podrien sumar-se noves bandes en les seccions amb places vacants amb la possible ampliació de la convocatòria de 2021.

 

Cal recordar que el Certamen de Bandes de la Diputació de València havia previst per a enguany importants canvis en aspectes de localització, jurat, número de seccions o model de puntuació. Segons Mayor, «s’havia treballat amb la il·lusió de fer créixer el certamen, d’internacionalitzar-se amb els seus jurats i fer-lo més participatiu per a la ciutadania, objectius que queden intactes per a l’any que ve».

 

Estos canvis, que es mantindran per a l’edició de 2021, tornaran a portar les bandes als nostres pobles, amb la voluntat que la ciutadania de les nostres comarques puga participar obertament en una de les cites més importants en el calendari festiu de les bandes de música.

Últimes notícies

Fins quan durarà la inestabilitat? Espanya encara té 48 hores de pluges i tronades intenses

Espanya encara té per davant dimarts i dimecres amb ruixats i tronades fortes o molt fortes, també al Mediterrani, abans que dijous comence a imposar-se un oratge més estable.

Absoldos 11 activistes de Greenpeace per bloquejar un gaser a Sagunt

Un jutjat de València ha absolt els 11 activistes de Greenpeace acusats de desordes per bloquejar en 2021 l’entrada d’un vaixell gaser al Port de Sagunt, en no apreciar-se actes violents ni intimidatoris greus.

L’Elx arriba al duel amb el Celta reforçat per l’últim triomf al Martínez Valero

L’Elx rep esta jornada el Celta de Vigo després d’haver-se imposat 2-1 en l’últim enfrontament entre tots dos al Martínez Valero, jugat en setembre passat, i amb un balanç històric favorable en Primera Divisió.

El València torna a El Sardinero 14 anys després amb una ratxa sense derrotes

El València visita este diumenge El Sardinero en Lliga catorze anys després de l’últim partit, amb quatre enfrontaments seguits sense perdre a l’estadi càntabre. La seua última derrota a Santander en Lliga es remunta a la temporada 2007-08.

El Sevilla domina els duels de Lliga al camp del Levante amb huit triomfs

El Sevilla ha sumat huit victòries i el Levante cinc en els disset enfrontaments de Primera al Ciutat de València, amb quatre empats més al balanç.

El Villarreal busca trencar la seua mala ratxa al Bernabéu en Lliga

El Villarreal visita este dissabte el Santiago Bernabéu en Lliga, un estadi on només ha guanyat dos vegades en vint-i-sis partits. Les dos úniques victòries grogues han arribat en l’última dècada, mentre arrossega ara tres derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens a Calp per un robatori violent amb un ferit hospitalitzat

La Guàrdia Civil ha detingut a Calp dos hòmens de 25 i 37 anys acusats d’un robatori violent a dos veïns, un dels quals ha hagut de ser ingressat a l’hospital per un colp al cap.

Pérez Llorca rebutja la vaga general i defensa el Pla Viu de lloguer assequible a Alacant

Juanfran Pérez Llorca considera que Espanya no està per a vagues generals després de l’anunci sindical per la vivenda i destaca a Alacant les noves vivendes de lloguer assequible del Pla Viu en Rabasa.