L’estadi del Levante UD acollirà l’oposició d’administratius de la Diputació de València

 

El primer exercici del procés per a cobrir 35 places d’administratiu per oposició lliure en la Diputació de València es realitzarà el dissabte 19 de juny en l’estadi Ciutat de València. El feu levantinista obrirà les seues portes a les 7.45 hores per a acollir als 5.444 aspirants d’una prova que comptarà amb totes les mesures de prevenció anticovid, traslladades per la Diputació a la Direcció General de Salut Pública abans de signar l’acord amb el Levante UD.

En moments de pandèmia en els quals han d’extremar-se les mesures de seguretat, les graderies de l’estadi granota es convertiran en l’aula a l’aire lliure que donarà cabuda als milers d’opositors inscrits per a la prova. Des de la corporació provincial estimen que podrien presentar-se una mica més de 4.000 candidats, encara que “no hi hauria cap problema per a situar a les més de 5.000 persones que han cursat la sol·licitud, amb una distància de seguretat de metre i mig en totes les direccions, l’ús obligatori de la mascareta, control de temperatura a l’entrada i dispensadors de gel hidroalcohòlic per tot l’estadi”, expliquen des de l’àrea d’Administració General.

El contracte d’arrendament signat entre la Diputació i el Levante UD contempla l’ús de les instal·lacions i de l’equip informàtic de l’estadi per a assignar als aspirants la zona o sector al qual hauran d’accedir per a realitzar la prova, una informació que rebran dies abans de l’examen. El Levante oferirà a més el servei d’assistència mèdica, seguretat i neteja i desinfecció abans i després de la prova, mentre que la Diputació disposarà d’un equip humà que pot arribar a les 200 persones, funcionaris de la institució, que s’encarregarà de la logística i el correcte desenvolupament de l’exercici.

La diputada de Personal, Pilar Molina, ha destacat “l’excepcionalitat d’esta prova que, per volum d’aspirants, ens ha portat a buscar un espai que igual no és el més còmode, però sí prou ampli per a garantir la seguretat de totes les persones participants, en un moment en què la salut pública és la prioritat en l’organització d’actes multitudinaris”. Molina ha agraït la seua col·laboració al Levante UD i ha considerat que finalment “la Diputació disposarà de l’espai més segur per a reprendre el pols dels processos d’ocupació pública necessaris en qualsevol institució”.

Videomarcadors i megafonia

 

La prova s’iniciarà a les 8.30 hores del dissabte 19 de juny i els aspirants disposaran de 60 minuts per a entregar l’exercici, que estarà integrat per 75 preguntes tipus test i serà el primer d’esta oposició lliure que cobrirà 35 vacants de personal administratiu en la corporació provincial. Cada aspirant rebrà un tauler de cartó rígid de 4 mil·límetres de gruix per a donar suport a l’exercici i tindrà dos cadires lliures a dreta i esquerra, així com la fila inferior i superior. El personal de la Diputació informarà dels detalls de la prova per la megafonia de l’estadi, i en els videomarcadors estarà visible en tot moment el temps restant per a entregar-la.

Una vegada completada esta primera prova, la Diputació haurà de fixar les dates dels altres dos exercicis dels quals consta l’oposició, supervisada per un tribunal compost per funcionaris de la institució. En paral·lel, la corporació té en marxa un altre procés per a cobrir 14 places d’administratiu per concurs oposició que es troba a l’espera de comunicar la data per al primer exercici.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres responsables de la Conselleria i reclama aclarir qui va elaborar els informes clau del cas.

Gayà passa noves proves mèdiques després d’un fort colp en el pòmul

José Luis Gayà se sotmet a noves proves mèdiques després del fort colp en el pòmul patit davant el Sevilla, mentres el València espera conéixer la seua evolució per al pròxim partit.

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.

El València Basket es juga davant Olympiacos assegurar el play in de l’Eurolliga

El València Basket rep a Olympiacos en el Roig Arena amb l'opció de tallar la seua mala ratxa i deixar pràcticament tancat el play in, i fins i tot continuar aspirant a la passada directa a quarts.

Igualtat advertix a la confraria de Sagunt: el Govern intervindrà si s’impedix processionar a les dones

El Ministeri d'Igualtat anuncia que actuarà després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones participen en les processons de Setmana Santa.

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.