L’estadi del Levante UD acollirà l’oposició d’administratius de la Diputació de València

 

El primer exercici del procés per a cobrir 35 places d’administratiu per oposició lliure en la Diputació de València es realitzarà el dissabte 19 de juny en l’estadi Ciutat de València. El feu levantinista obrirà les seues portes a les 7.45 hores per a acollir als 5.444 aspirants d’una prova que comptarà amb totes les mesures de prevenció anticovid, traslladades per la Diputació a la Direcció General de Salut Pública abans de signar l’acord amb el Levante UD.

En moments de pandèmia en els quals han d’extremar-se les mesures de seguretat, les graderies de l’estadi granota es convertiran en l’aula a l’aire lliure que donarà cabuda als milers d’opositors inscrits per a la prova. Des de la corporació provincial estimen que podrien presentar-se una mica més de 4.000 candidats, encara que “no hi hauria cap problema per a situar a les més de 5.000 persones que han cursat la sol·licitud, amb una distància de seguretat de metre i mig en totes les direccions, l’ús obligatori de la mascareta, control de temperatura a l’entrada i dispensadors de gel hidroalcohòlic per tot l’estadi”, expliquen des de l’àrea d’Administració General.

El contracte d’arrendament signat entre la Diputació i el Levante UD contempla l’ús de les instal·lacions i de l’equip informàtic de l’estadi per a assignar als aspirants la zona o sector al qual hauran d’accedir per a realitzar la prova, una informació que rebran dies abans de l’examen. El Levante oferirà a més el servei d’assistència mèdica, seguretat i neteja i desinfecció abans i després de la prova, mentre que la Diputació disposarà d’un equip humà que pot arribar a les 200 persones, funcionaris de la institució, que s’encarregarà de la logística i el correcte desenvolupament de l’exercici.

La diputada de Personal, Pilar Molina, ha destacat “l’excepcionalitat d’esta prova que, per volum d’aspirants, ens ha portat a buscar un espai que igual no és el més còmode, però sí prou ampli per a garantir la seguretat de totes les persones participants, en un moment en què la salut pública és la prioritat en l’organització d’actes multitudinaris”. Molina ha agraït la seua col·laboració al Levante UD i ha considerat que finalment “la Diputació disposarà de l’espai més segur per a reprendre el pols dels processos d’ocupació pública necessaris en qualsevol institució”.

Videomarcadors i megafonia

 

La prova s’iniciarà a les 8.30 hores del dissabte 19 de juny i els aspirants disposaran de 60 minuts per a entregar l’exercici, que estarà integrat per 75 preguntes tipus test i serà el primer d’esta oposició lliure que cobrirà 35 vacants de personal administratiu en la corporació provincial. Cada aspirant rebrà un tauler de cartó rígid de 4 mil·límetres de gruix per a donar suport a l’exercici i tindrà dos cadires lliures a dreta i esquerra, així com la fila inferior i superior. El personal de la Diputació informarà dels detalls de la prova per la megafonia de l’estadi, i en els videomarcadors estarà visible en tot moment el temps restant per a entregar-la.

Una vegada completada esta primera prova, la Diputació haurà de fixar les dates dels altres dos exercicis dels quals consta l’oposició, supervisada per un tribunal compost per funcionaris de la institució. En paral·lel, la corporació té en marxa un altre procés per a cobrir 14 places d’administratiu per concurs oposició que es troba a l’espera de comunicar la data per al primer exercici.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.