11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

L’estadi del Levante UD acollirà l’oposició d’administratius de la Diputació de València

 

El primer exercici del procés per a cobrir 35 places d’administratiu per oposició lliure en la Diputació de València es realitzarà el dissabte 19 de juny en l’estadi Ciutat de València. El feu levantinista obrirà les seues portes a les 7.45 hores per a acollir als 5.444 aspirants d’una prova que comptarà amb totes les mesures de prevenció anticovid, traslladades per la Diputació a la Direcció General de Salut Pública abans de signar l’acord amb el Levante UD.

En moments de pandèmia en els quals han d’extremar-se les mesures de seguretat, les graderies de l’estadi granota es convertiran en l’aula a l’aire lliure que donarà cabuda als milers d’opositors inscrits per a la prova. Des de la corporació provincial estimen que podrien presentar-se una mica més de 4.000 candidats, encara que “no hi hauria cap problema per a situar a les més de 5.000 persones que han cursat la sol·licitud, amb una distància de seguretat de metre i mig en totes les direccions, l’ús obligatori de la mascareta, control de temperatura a l’entrada i dispensadors de gel hidroalcohòlic per tot l’estadi”, expliquen des de l’àrea d’Administració General.

El contracte d’arrendament signat entre la Diputació i el Levante UD contempla l’ús de les instal·lacions i de l’equip informàtic de l’estadi per a assignar als aspirants la zona o sector al qual hauran d’accedir per a realitzar la prova, una informació que rebran dies abans de l’examen. El Levante oferirà a més el servei d’assistència mèdica, seguretat i neteja i desinfecció abans i després de la prova, mentre que la Diputació disposarà d’un equip humà que pot arribar a les 200 persones, funcionaris de la institució, que s’encarregarà de la logística i el correcte desenvolupament de l’exercici.

La diputada de Personal, Pilar Molina, ha destacat “l’excepcionalitat d’esta prova que, per volum d’aspirants, ens ha portat a buscar un espai que igual no és el més còmode, però sí prou ampli per a garantir la seguretat de totes les persones participants, en un moment en què la salut pública és la prioritat en l’organització d’actes multitudinaris”. Molina ha agraït la seua col·laboració al Levante UD i ha considerat que finalment “la Diputació disposarà de l’espai més segur per a reprendre el pols dels processos d’ocupació pública necessaris en qualsevol institució”.

Videomarcadors i megafonia

 

La prova s’iniciarà a les 8.30 hores del dissabte 19 de juny i els aspirants disposaran de 60 minuts per a entregar l’exercici, que estarà integrat per 75 preguntes tipus test i serà el primer d’esta oposició lliure que cobrirà 35 vacants de personal administratiu en la corporació provincial. Cada aspirant rebrà un tauler de cartó rígid de 4 mil·límetres de gruix per a donar suport a l’exercici i tindrà dos cadires lliures a dreta i esquerra, així com la fila inferior i superior. El personal de la Diputació informarà dels detalls de la prova per la megafonia de l’estadi, i en els videomarcadors estarà visible en tot moment el temps restant per a entregar-la.

Una vegada completada esta primera prova, la Diputació haurà de fixar les dates dels altres dos exercicis dels quals consta l’oposició, supervisada per un tribunal compost per funcionaris de la institució. En paral·lel, la corporació té en marxa un altre procés per a cobrir 14 places d’administratiu per concurs oposició que es troba a l’espera de comunicar la data per al primer exercici.

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.