La Diputació de València subvenciona l’adequació del barranc de les Fontetes en Quatretonda

 

La vicepresidenta de la Diputació de València i responsable de l’Àrea de Medi Ambient, Maria Josep Amigó, ha visitat amb l’alcaldessa de Quatretonda, Aina Benavent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), les obres de millora del Barranc de les Fontetes de la localitat, executat dins del programa de recuperació d’espais degradats.

 

Segons ha explicat la vicepresidenta Maria Josep Amigó, «amb esta actuació s’ha conseguit poder fer un passeig segur i agradable, impedint l’accés al trànsit de cotxes. A demés, l’objectiu d’este projecte és fomentar l’ús lúdic del lloc amb zones de descans, miradors, zones de jocs infantils i un observatori d’ocells».

 

Les obres han consistit en la revaloració del Barranc de les Fontetes, situat al sud-est del nucli urbà, possibilitant un itinerari per als vianants des del Pont de la Cava fins al pont de la carretera CV-610, donant eixida al barranc pel Camí de Llutxent. Abans de l’actuació no era possible fer el recorregut degut a la presència de vegetació invasora, i per la dificultat per a creuar el mateix barranc.

 

Un projecte de més de 40.000 euros

Per a l’alcaldessa del municipi de Quatretonda, Aina Benavent, gràcies a este projecte «hem valorat el patrimoni hidràulic del lloc com és el Llavador de la Font Vella o el Pont de la Cava, entorns que ara podran ser disfrutats per la ciutadania». 

 

Les obres s’han adjudicat per un import de 40.660,38 euros dels quals la Diputació de València subvenciona el 85% amb 34.561,32 euros i l’Ajuntament assumix el 15% amb 6.099,06 euros. 

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.