La Diputació de València subvenciona l’adequació del barranc de les Fontetes en Quatretonda

 

La vicepresidenta de la Diputació de València i responsable de l’Àrea de Medi Ambient, Maria Josep Amigó, ha visitat amb l’alcaldessa de Quatretonda, Aina Benavent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), les obres de millora del Barranc de les Fontetes de la localitat, executat dins del programa de recuperació d’espais degradats.

 

Segons ha explicat la vicepresidenta Maria Josep Amigó, «amb esta actuació s’ha conseguit poder fer un passeig segur i agradable, impedint l’accés al trànsit de cotxes. A demés, l’objectiu d’este projecte és fomentar l’ús lúdic del lloc amb zones de descans, miradors, zones de jocs infantils i un observatori d’ocells».

 

Les obres han consistit en la revaloració del Barranc de les Fontetes, situat al sud-est del nucli urbà, possibilitant un itinerari per als vianants des del Pont de la Cava fins al pont de la carretera CV-610, donant eixida al barranc pel Camí de Llutxent. Abans de l’actuació no era possible fer el recorregut degut a la presència de vegetació invasora, i per la dificultat per a creuar el mateix barranc.

 

Un projecte de més de 40.000 euros

Per a l’alcaldessa del municipi de Quatretonda, Aina Benavent, gràcies a este projecte «hem valorat el patrimoni hidràulic del lloc com és el Llavador de la Font Vella o el Pont de la Cava, entorns que ara podran ser disfrutats per la ciutadania». 

 

Les obres s’han adjudicat per un import de 40.660,38 euros dels quals la Diputació de València subvenciona el 85% amb 34.561,32 euros i l’Ajuntament assumix el 15% amb 6.099,06 euros. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.