13.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Este divendres s’estrena l’obra ‘Saguntilíada’ en el teatre romà de la localitat

 

El festival ‘Sagunt a Escena’, en el Camp de Morvedre (València), arriba a la recta final amb l’estrena de l’espectacle Saguntilíada’, una producció de la saguntina Companyia Hongaresa de Teatre, que es representa este divendres 4 de setembre en el Teatre Romà de la localitat cap a les 22.30 hores.

 

L’obra està escrita i dirigida per Paco Zarzoso i interpretada per Lola López, Ferran Gadea, Marcos Sproston, Àngel Fígols, Jéssica Martín, Enric Juezas, Mafalda Bellido, Blanca Martínez, Miguel Lázaro, Alejandro Monzonís, Jéssica Martínez, Víctor Vila i Pedro Heredia.

 

De la mateixa manera, la composició i direcció musical de l’espectacle està a càrrec de Jesús Salvador ‘Chapi’, al front del grup L’Horta Brass, que està format pels músics José Luis Rodrigo, Nino Villanueva, Vicent Muñoz, Andrés Maupoey i Contxi Valero.

 

Un viatge per diferents èpoques

‘Saguntilíada’ és un viatge per tots els gèneres teatrals, des del teatre clàssic fins al postdramàtic, en què el vertader protagonista és el mateix teatre de Sagunt. L’obra ens trasllada per diferents èpoques històriques i pels fets més destacats que hi van tindre lloc en el seu moment. 

 

Es tracta d’un espectacle contemporani i innovador que, a demés, incorpora la dansa i el moviment corporal acompanyats per la música en directe. Tota la informació de ‘Sagunt a Escena’ es pot consultar en este enllaç.

Últimes notícies

61 llevaneu i 6.785 tones de sal per a afrontar la neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana activa un ampli dispositiu davant la borrasca Francis amb 61 llevaneu, més d'un milió de litres de salmorra i 6.785 tones de sal. Es preveuen reforços de Guàrdia Civil i possibles corts si la seguretat ho exigix.

Indonèsia treballarà fins a l’últim dia per a localitzar als tres valencians desapareguts

Indonèsia manté la busca després del naufragi del 26 de desembre amb equips de sonar i bussos. El diumenge s'avalua si s'amplia l'operatiu.

Els agricultors confien en 2026 per a facilitar el relleu generacional amb suport de la UE

El sector demana menys burocràcia, fiscalitat favorable en les transmissions i suport als jóvens. També reclama una PAC sense retallades i regles comercials en igualtat.

El tortell de Reis es reinventa sense perdre la tradició

El tortell de Reis suma farcits com a pastís de formatge o torró, encara que el de nata continua manant. L'alça de la mantega obliga a ajustar preus i grandàries.

Domingo amb pluja en el sud, nevades a cotes baixes i descens de temperatures

Aemet preveu un diumenge hivernal: més inestabilitat en el sud, ruixats forts en l'Estret i neu en cotes baixes per l'entrada d'aire àrtic. Les temperatures descendixen de forma generalitzada, amb gelades a l'interior i vent intens en litorals i Balears.

El Celta atropella al València (4-1) i deixa en el filferro a Corberán

El Celta va véncer 4-1 al València amb màxima eficàcia i aprofitant errors rivals. El resultat acosta als celestes a Europa i compromet a Corberán.

Pepelu admet errors repetits i demana més treball després de la derrota del València en Balaídos

El capità del València va fer autocrítica després de caure en Balaídos: va parlar d'errors que es repetixen i de la necessitat de treballar més. Va reconéixer un penal fallat en el minut 5 que va condicionar el partit.

El Celta atropella al València (4-1) i deixa tocat a Corberán

El Celta va castigar els errors del València amb un 4-1 en Balaídos i s'acosta a la zona europea. L'equip de Corberán seguix sense guanyar fora i augmenta la pressió.