Este divendres s’estrena l’obra ‘Saguntilíada’ en el teatre romà de la localitat

 

El festival ‘Sagunt a Escena’, en el Camp de Morvedre (València), arriba a la recta final amb l’estrena de l’espectacle Saguntilíada’, una producció de la saguntina Companyia Hongaresa de Teatre, que es representa este divendres 4 de setembre en el Teatre Romà de la localitat cap a les 22.30 hores.

 

L’obra està escrita i dirigida per Paco Zarzoso i interpretada per Lola López, Ferran Gadea, Marcos Sproston, Àngel Fígols, Jéssica Martín, Enric Juezas, Mafalda Bellido, Blanca Martínez, Miguel Lázaro, Alejandro Monzonís, Jéssica Martínez, Víctor Vila i Pedro Heredia.

 

De la mateixa manera, la composició i direcció musical de l’espectacle està a càrrec de Jesús Salvador ‘Chapi’, al front del grup L’Horta Brass, que està format pels músics José Luis Rodrigo, Nino Villanueva, Vicent Muñoz, Andrés Maupoey i Contxi Valero.

 

Un viatge per diferents èpoques

‘Saguntilíada’ és un viatge per tots els gèneres teatrals, des del teatre clàssic fins al postdramàtic, en què el vertader protagonista és el mateix teatre de Sagunt. L’obra ens trasllada per diferents èpoques històriques i pels fets més destacats que hi van tindre lloc en el seu moment. 

 

Es tracta d’un espectacle contemporani i innovador que, a demés, incorpora la dansa i el moviment corporal acompanyats per la música en directe. Tota la informació de ‘Sagunt a Escena’ es pot consultar en este enllaç.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.