17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Educació inicia la tramitació de 2.500 noves places d’Infantil i Primària

 

La Conselleria d’Educació ha iniciat els tràmits per a la celebració de la convocatòria de 2.500 places d’oposicions per a mestre d’Infantil i Primària en 2022.

 

El març passat la Conselleria va endarrerir un any el calendari d’oposicions, amb la declaració de l’estat d’alarma que va suspendre durant dos mesos tots els procediments administratius, i es va acordar que les oposicions previstes en 2021 per a Infantil i Primària es faran en 2022.

 

El tràmit iniciat per Educació ha començat amb la negociació en la Taula Sectorial d’Educació, ha informat la Generalitat en un comunicat. L’esborrany del decret de l’oferta d’ocupació pública de personal docent per a este any 2020 preveu 1.272 places de mestre.

 

La resta de places de les oposicions d’Infantil i Primària de 2022, fins a arribar a les 2.500 acordades, s’inclouran en l’oferta de 2021, que es negociarà l’any que ve.

Últimes notícies

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.

Mor un ancià de 89 anys atropellat a Algemesí i el conductor és detingut

Un home de 89 anys ha mort després de ser atropellat a Algemesí. El conductor, que va continuar circulant amb un camió xicotet, ha sigut detingut a Alaquàs.

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos i mobilitzen als bombers en la Comunitat Valenciana

Ratxes de fins a 72 km/h activen avisos taronja i groc en la Comunitat Valenciana. Bombers atenen caigudes i sanejaments a València; sense incidents a Alacant i Castelló.

Detingut a Castelló un jove que robava joies fent-se passar per inversor

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un jove de 24 anys per sostraure joies en diverses botigues després de simular alt poder adquisitiu i inversions a l'estranger. La investigació continua oberta i s'han recuperat quatre peces i part dels diners.

Alacant tanca parcs i castells i reforça la protecció del Betlem Gegant pel vent

L'Ajuntament d'Alacant ha activat el pla d'emergència per ratxes superiors a 70 km/h. Es tanquen parcs i castells i s'amplien els perímetres del Betlem Gegant i els Àngels.