L’Escoleta d’Estiu de Godella celebra la primera quinzena amb Dani Miquel

 

L’Escoleta d’Estiu de Godella ha celebrat este divendres la segona quinzena des que va obrir les portes. L’artista Dani Miquel ha estat convidat a la festa, fent disfrutar de calent als alumnes d’infantil. Vora 70 xiquets s’han matriculat enguany a una Escoleta que ha augmentat l’horari de vesprades fins a les 17.00 hores i que, a demés, també compta amb servici de menjador.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La regidora d’Infància i Joventut, Tatiana Prades, està molt satisfeta amb les primeres dos setmanes: «Teníem clar que el servici de l’Escoleta d’Estiu és essencial oferir-lo a les famílies per a que puguen conciliar millor en estos temps tan difícils. A més, els xiquets necessitaven ajuntar-se després de mesos tancats en casa».

 

Després de l’actuació de Dani Miquel, Prades ha explicat que l’Escoleta treballa amb els que es coneixen com a «grups bombolla», que consten d’un màxim de 10 xiquets amb un monitor per a cada grup. «Tots estan en el col·legi Cervantes excepte els de quint i sext de primària, que els hem traslladat a l’Escorxador. Són els més majors i tenen necessitats diferents, i per això els hem fet una programació especial», conclou Prades.

Últimes notícies

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.