L’Escoleta d’Estiu de Godella celebra la primera quinzena amb Dani Miquel

 

L’Escoleta d’Estiu de Godella ha celebrat este divendres la segona quinzena des que va obrir les portes. L’artista Dani Miquel ha estat convidat a la festa, fent disfrutar de calent als alumnes d’infantil. Vora 70 xiquets s’han matriculat enguany a una Escoleta que ha augmentat l’horari de vesprades fins a les 17.00 hores i que, a demés, també compta amb servici de menjador.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La regidora d’Infància i Joventut, Tatiana Prades, està molt satisfeta amb les primeres dos setmanes: «Teníem clar que el servici de l’Escoleta d’Estiu és essencial oferir-lo a les famílies per a que puguen conciliar millor en estos temps tan difícils. A més, els xiquets necessitaven ajuntar-se després de mesos tancats en casa».

 

Després de l’actuació de Dani Miquel, Prades ha explicat que l’Escoleta treballa amb els que es coneixen com a «grups bombolla», que consten d’un màxim de 10 xiquets amb un monitor per a cada grup. «Tots estan en el col·legi Cervantes excepte els de quint i sext de primària, que els hem traslladat a l’Escorxador. Són els més majors i tenen necessitats diferents, i per això els hem fet una programació especial», conclou Prades.

Últimes notícies

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.