L’Escoleta d’Estiu de Godella celebra la primera quinzena amb Dani Miquel

 

L’Escoleta d’Estiu de Godella ha celebrat este divendres la segona quinzena des que va obrir les portes. L’artista Dani Miquel ha estat convidat a la festa, fent disfrutar de calent als alumnes d’infantil. Vora 70 xiquets s’han matriculat enguany a una Escoleta que ha augmentat l’horari de vesprades fins a les 17.00 hores i que, a demés, també compta amb servici de menjador.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La regidora d’Infància i Joventut, Tatiana Prades, està molt satisfeta amb les primeres dos setmanes: «Teníem clar que el servici de l’Escoleta d’Estiu és essencial oferir-lo a les famílies per a que puguen conciliar millor en estos temps tan difícils. A més, els xiquets necessitaven ajuntar-se després de mesos tancats en casa».

 

Després de l’actuació de Dani Miquel, Prades ha explicat que l’Escoleta treballa amb els que es coneixen com a «grups bombolla», que consten d’un màxim de 10 xiquets amb un monitor per a cada grup. «Tots estan en el col·legi Cervantes excepte els de quint i sext de primària, que els hem traslladat a l’Escorxador. Són els més majors i tenen necessitats diferents, i per això els hem fet una programació especial», conclou Prades.

Últimes notícies

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.

Brugué, Dela, Iván Romero i Mandi lideraran la capitania del Llevant en la temporada 2026-27

Roger Brugué, Adrián de la Fuente 'Dela', Iván Romero i el recent fitxatge Aïssa Mandi formen el nou grup de capitans del Llevant per a la temporada 2026-27, segons ha anunciat el club en un comunicat.

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.

Alerta per calor de nivell taronja en deu comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dimecres el nivell de risc taronja per altes temperatures en municipis de deu comarques de les províncies de València i Castelló, coincidint amb l’eclipsi total de sol.

Naixen dues noves oficines per a blindar la ciberseguretat i el Dato de Salut

Sanitat ha creat l’Oficina Autonòmica de Ciberseguretat Sanitària i l’Oficina Autonòmica del Dato de Salut, que reforçaran la protecció dels sistemes i de les dades del Sistema Valencià de Salut sense superar el gasto assignat.

Tallats els accessos a l’Albufera i El Saler pel màxim risc d’incendis en l’eclipse solar

L’Ajuntament de València ha activat un dispositiu especial per l’eclipse solar amb tancament d’accessos al parc natural de l’Albufera i al bosc de la Devesa, i restriccions a les platges del sud.

Quatre detinguts per una estafa de 380.000 euros amb factures falses de palets

La Policia Nacional ha detingut quatre hòmens a Benidorm i Sant Vicent del Raspeig acusats d’estafar més de 380.000 euros a una empresa mitjançant factures simulades de compra de palets.

Mor un banyista a la Gran Platja de Santa Pola després de 50 minuts de reanimació

Un home ha mort este dimarts a la Gran Platja de Santa Pola després d intenses maniobres de reanimació durant quasi 50 minuts. L autòpsia haurà d aclarir ara la causa exacta de la seua mort.