L’Escoleta d’Estiu de Godella celebra la primera quinzena amb Dani Miquel

 

L’Escoleta d’Estiu de Godella ha celebrat este divendres la segona quinzena des que va obrir les portes. L’artista Dani Miquel ha estat convidat a la festa, fent disfrutar de calent als alumnes d’infantil. Vora 70 xiquets s’han matriculat enguany a una Escoleta que ha augmentat l’horari de vesprades fins a les 17.00 hores i que, a demés, també compta amb servici de menjador.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La regidora d’Infància i Joventut, Tatiana Prades, està molt satisfeta amb les primeres dos setmanes: «Teníem clar que el servici de l’Escoleta d’Estiu és essencial oferir-lo a les famílies per a que puguen conciliar millor en estos temps tan difícils. A més, els xiquets necessitaven ajuntar-se després de mesos tancats en casa».

 

Després de l’actuació de Dani Miquel, Prades ha explicat que l’Escoleta treballa amb els que es coneixen com a «grups bombolla», que consten d’un màxim de 10 xiquets amb un monitor per a cada grup. «Tots estan en el col·legi Cervantes excepte els de quint i sext de primària, que els hem traslladat a l’Escorxador. Són els més majors i tenen necessitats diferents, i per això els hem fet una programació especial», conclou Prades.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU