L’Escoleta d’Estiu de Godella celebra la primera quinzena amb Dani Miquel

 

L’Escoleta d’Estiu de Godella ha celebrat este divendres la segona quinzena des que va obrir les portes. L’artista Dani Miquel ha estat convidat a la festa, fent disfrutar de calent als alumnes d’infantil. Vora 70 xiquets s’han matriculat enguany a una Escoleta que ha augmentat l’horari de vesprades fins a les 17.00 hores i que, a demés, també compta amb servici de menjador.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

La regidora d’Infància i Joventut, Tatiana Prades, està molt satisfeta amb les primeres dos setmanes: «Teníem clar que el servici de l’Escoleta d’Estiu és essencial oferir-lo a les famílies per a que puguen conciliar millor en estos temps tan difícils. A més, els xiquets necessitaven ajuntar-se després de mesos tancats en casa».

 

Després de l’actuació de Dani Miquel, Prades ha explicat que l’Escoleta treballa amb els que es coneixen com a «grups bombolla», que consten d’un màxim de 10 xiquets amb un monitor per a cada grup. «Tots estan en el col·legi Cervantes excepte els de quint i sext de primària, que els hem traslladat a l’Escorxador. Són els més majors i tenen necessitats diferents, i per això els hem fet una programació especial», conclou Prades.

Últimes notícies

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.