Estrenen ‘Històries lamentables’, la pel·lícula que va rodar en Gandia Javier Fesser

 

L’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha anunciat que Amazon Prime Vídeo estrena este dijous, 19 de novembre, en exclusiva l’última pel·lícula de Javier Fesser, ‘Historias lamentables’.

 

Un film que va ser rodat durant l’estiu de 2019 i que va tindre com algunes de les seues localitzacions la platja de Gandia, l’estació de RENFE, l’edifici Aquàrium o el Campus de Gandia de la UPV, entre d’altres.

Durant el rodatge d’estes escènes, Fesser va contractar a prop de 100 extres a demés de traslladar a Gandia a l’ampli equip de professionals que durant uns quants dies van seguir les indicacions del director de ‘Campeones‘, pel·lícula espanyola més taquillera del 2018 i premi Goya a la Millor Pel·lícula de 2018.

 

Gandia, un reclam turístic

El director va rebre la visita de l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant i del regidor delegat de turisme, Vicent Mascarell amb qui va compartir en primícia alguna de les escenes que s’havien rodat en la platja de Gandia.

El rodatge va ser possible gràcies a la faena duta a terme des del departament de Turisme dins del projecte ‘Gandia Film Office’ que pretén reivindicar les riqueses de Gandia acollint iniciatives d’este tipus i que suposen una gran promoció per esta localitat valenciana com a destinació turística.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.