Anuncios

Estrenen ‘Històries lamentables’, la pel·lícula que va rodar en Gandia Javier Fesser

 

L’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha anunciat que Amazon Prime Vídeo estrena este dijous, 19 de novembre, en exclusiva l’última pel·lícula de Javier Fesser, ‘Historias lamentables’.

 

Un film que va ser rodat durant l’estiu de 2019 i que va tindre com algunes de les seues localitzacions la platja de Gandia, l’estació de RENFE, l’edifici Aquàrium o el Campus de Gandia de la UPV, entre d’altres.

Durant el rodatge d’estes escènes, Fesser va contractar a prop de 100 extres a demés de traslladar a Gandia a l’ampli equip de professionals que durant uns quants dies van seguir les indicacions del director de ‘Campeones‘, pel·lícula espanyola més taquillera del 2018 i premi Goya a la Millor Pel·lícula de 2018.

 

Gandia, un reclam turístic

El director va rebre la visita de l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant i del regidor delegat de turisme, Vicent Mascarell amb qui va compartir en primícia alguna de les escenes que s’havien rodat en la platja de Gandia.

El rodatge va ser possible gràcies a la faena duta a terme des del departament de Turisme dins del projecte ‘Gandia Film Office’ que pretén reivindicar les riqueses de Gandia acollint iniciatives d’este tipus i que suposen una gran promoció per esta localitat valenciana com a destinació turística.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.