Estrenen ‘Històries lamentables’, la pel·lícula que va rodar en Gandia Javier Fesser

 

L’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha anunciat que Amazon Prime Vídeo estrena este dijous, 19 de novembre, en exclusiva l’última pel·lícula de Javier Fesser, ‘Historias lamentables’.

 

Un film que va ser rodat durant l’estiu de 2019 i que va tindre com algunes de les seues localitzacions la platja de Gandia, l’estació de RENFE, l’edifici Aquàrium o el Campus de Gandia de la UPV, entre d’altres.

Durant el rodatge d’estes escènes, Fesser va contractar a prop de 100 extres a demés de traslladar a Gandia a l’ampli equip de professionals que durant uns quants dies van seguir les indicacions del director de ‘Campeones‘, pel·lícula espanyola més taquillera del 2018 i premi Goya a la Millor Pel·lícula de 2018.

 

Gandia, un reclam turístic

El director va rebre la visita de l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant i del regidor delegat de turisme, Vicent Mascarell amb qui va compartir en primícia alguna de les escenes que s’havien rodat en la platja de Gandia.

El rodatge va ser possible gràcies a la faena duta a terme des del departament de Turisme dins del projecte ‘Gandia Film Office’ que pretén reivindicar les riqueses de Gandia acollint iniciatives d’este tipus i que suposen una gran promoció per esta localitat valenciana com a destinació turística.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.