14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Estrenen ‘Històries lamentables’, la pel·lícula que va rodar en Gandia Javier Fesser

 

L’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha anunciat que Amazon Prime Vídeo estrena este dijous, 19 de novembre, en exclusiva l’última pel·lícula de Javier Fesser, ‘Historias lamentables’.

 

Un film que va ser rodat durant l’estiu de 2019 i que va tindre com algunes de les seues localitzacions la platja de Gandia, l’estació de RENFE, l’edifici Aquàrium o el Campus de Gandia de la UPV, entre d’altres.

Durant el rodatge d’estes escènes, Fesser va contractar a prop de 100 extres a demés de traslladar a Gandia a l’ampli equip de professionals que durant uns quants dies van seguir les indicacions del director de ‘Campeones‘, pel·lícula espanyola més taquillera del 2018 i premi Goya a la Millor Pel·lícula de 2018.

 

Gandia, un reclam turístic

El director va rebre la visita de l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant i del regidor delegat de turisme, Vicent Mascarell amb qui va compartir en primícia alguna de les escenes que s’havien rodat en la platja de Gandia.

El rodatge va ser possible gràcies a la faena duta a terme des del departament de Turisme dins del projecte ‘Gandia Film Office’ que pretén reivindicar les riqueses de Gandia acollint iniciatives d’este tipus i que suposen una gran promoció per esta localitat valenciana com a destinació turística.

Últimes notícies

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.

Gerard Moreno firma un doblet i frena a Osasuna en un 2-2 vibrant

Osasuna es va anar al descans per davant després dels gols de Víctor Muñoz i Budimir, però Gerard Moreno va igualar amb un penal i una cabotada a pilota parada.