Estrenen ‘Històries lamentables’, la pel·lícula que va rodar en Gandia Javier Fesser

 

L’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha anunciat que Amazon Prime Vídeo estrena este dijous, 19 de novembre, en exclusiva l’última pel·lícula de Javier Fesser, ‘Historias lamentables’.

 

Un film que va ser rodat durant l’estiu de 2019 i que va tindre com algunes de les seues localitzacions la platja de Gandia, l’estació de RENFE, l’edifici Aquàrium o el Campus de Gandia de la UPV, entre d’altres.

Durant el rodatge d’estes escènes, Fesser va contractar a prop de 100 extres a demés de traslladar a Gandia a l’ampli equip de professionals que durant uns quants dies van seguir les indicacions del director de ‘Campeones‘, pel·lícula espanyola més taquillera del 2018 i premi Goya a la Millor Pel·lícula de 2018.

 

Gandia, un reclam turístic

El director va rebre la visita de l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant i del regidor delegat de turisme, Vicent Mascarell amb qui va compartir en primícia alguna de les escenes que s’havien rodat en la platja de Gandia.

El rodatge va ser possible gràcies a la faena duta a terme des del departament de Turisme dins del projecte ‘Gandia Film Office’ que pretén reivindicar les riqueses de Gandia acollint iniciatives d’este tipus i que suposen una gran promoció per esta localitat valenciana com a destinació turística.

Últimes notícies

Braxton Key avisa: cal començar els quarts de final amb més intensitat

Braxton Key, ala-pivot del Valencia Basket, reclama començar amb més energia el segon partit de quarts de final de la Lliga Endesa a la pista del Surne Bilbao Basket després d’haver hagut de remuntar en el tram final del primer duel.

València es vesteix de flors pels 700 anys del Corpus amb un tapís de 180 quilos

València celebra els 700 anys del Corpus Christi amb una decoració floral especial al recorregut de la processó i un gran tapís commemoratiu de 180 quilos de flor a la façana de la Basílica de la Mare de Déu.

Un València Basket en alerta busca sentenciar el passi a semifinals a Miribilla

El València Basket visita este divendres Miribilla per enfrontar-se al Surne Bilbao Basket en el segon partit dels quarts de final de la Lliga Endesa, amb avantatge a la sèrie i opcions de tancar el passi a semifinals per la via ràpida.

Passa a disposició judicial l’assassí masclista de Callosa de Segura

L’home que va confessar haver estrangulat Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura ha passat este matí a disposició judicial als jutjats d’Orihuela. El crim és el número 23 per violència masclista a Espanya en 2026 i el quart a la Comunitat Valenciana.

El valencià Ricardo Ten lidera Espanya en els Europeus de ciclisme paralímpic en carretera

El valencià Ricardo Ten, catorze vegades campió del món, i la handbiker Manuela Vos encapçalen la selecció espanyola de ciclisme paralímpic que competirà del 12 al 14 de juny als Europeus de carretera a Maniago i Montereale Valcellina, acompanyats pel retorn de Luis Miguel García-Marquina.

Emergències reserva 21,3 dels 234 milions del seu pressupost per a actuacions per la dana

La Conselleria d'Emergència i Interior, dirigida per Juan Carlos Valderrama, destina 21,3 milions d'euros del pressupost total de 234,2 milions de 2026 a actuacions derivades de la dana i defensa un model valencià de seguretat i emergències més robust. L'oposició critica la paràlisi i les prioritats de la Conselleria, mentres Vox avala les comptes amb matisos.

Un València Basket en alerta busca el pas a semifinals per la via ràpida a Bilbao

El València Basket visita divendres Miribilla amb un 1-0 a favor davant el Surne Bilbao Basket i l’opció de tancar l’eliminatòria, però conscient de la capacitat dels bascos per controlar el seu joc.

Carles Esteve assegura que Compromís se sent còmode amb la candidatura de Mónica Oltra a l’alcaldia

El diputat de Compromís i portaveu d’Iniciativa Carles Esteve defensa que tota la coalició està còmoda amb què Mónica Oltra encapçale la candidatura a l’alcaldia de València i critica el ‘lawfare’ contra l’exvicepresidenta del Consell.