El tradicional Festival de Guitarra ‘Ciutat d’Elx’ se celebra este cap de setmana

 

Enguany el Festival de Guitarra ‘Ciutat d’Elx’ celebra la seua XXII edició. Començarà el divendres 4 de setembre, a les 21.00 hores en la Sala Cultural La Llotja de la localitat, en el Baix Vinalopó (Alacant), amb l’actuació del ‘Duo Atles’. Són una parella de músics formada pel guitarrista Dimitri van Halderen i la violoncel·lista Beatriz Serrano, i en esta ocasió interpretaran un concert dedicat al guitarrista Julian Bream.

 

El festival continuarà el dissabte 5 amb el QuarteTomás, agrupació formada per quatre destacats guitarristes, alumnes del mestre José Tomás, al que dona tribut el nom. L’última actuació del festival tindrà lloc el diumenge 6 i serà a càrrec de Du-Duet, el duo guanyador del Concurs de Música de Cambra d’Elx en 2019, format per Laura Rausell i Rodrigo Herrero. 

 

Durant tots els concerts del festival s’aplicaran fidelment els protocols marcats per les autoritats sanitàries. Tot amb l’objectiu de gaudir d’una manera segura de la música i especialment de la guitarra.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.