El tradicional Festival de Guitarra ‘Ciutat d’Elx’ se celebra este cap de setmana

 

Enguany el Festival de Guitarra ‘Ciutat d’Elx’ celebra la seua XXII edició. Començarà el divendres 4 de setembre, a les 21.00 hores en la Sala Cultural La Llotja de la localitat, en el Baix Vinalopó (Alacant), amb l’actuació del ‘Duo Atles’. Són una parella de músics formada pel guitarrista Dimitri van Halderen i la violoncel·lista Beatriz Serrano, i en esta ocasió interpretaran un concert dedicat al guitarrista Julian Bream.

 

El festival continuarà el dissabte 5 amb el QuarteTomás, agrupació formada per quatre destacats guitarristes, alumnes del mestre José Tomás, al que dona tribut el nom. L’última actuació del festival tindrà lloc el diumenge 6 i serà a càrrec de Du-Duet, el duo guanyador del Concurs de Música de Cambra d’Elx en 2019, format per Laura Rausell i Rodrigo Herrero. 

 

Durant tots els concerts del festival s’aplicaran fidelment els protocols marcats per les autoritats sanitàries. Tot amb l’objectiu de gaudir d’una manera segura de la música i especialment de la guitarra.

Últimes notícies

Tancats els accessos a la Devesa de El Saler i activats els canons d’aigua per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la massa forestal de la Devesa de El Saler, ha activat els canons d’aigua i ha suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta roja per altes temperatures.

L’Elx es queda sense davanters titulars a un mes de l’inici de Lliga

L’Elx afronta el tram decisiu de la pretemporada sense els seus tres davanters més golejadors del curs passat i amb l’obligació de refer tot l’atac.

Desmantellada una xarxa que estafava amb el mètode del fill en apurs: quatre detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que estafava amb el mètode del fill en apurs, amb quatre detinguts i tres investigats a Castelló, Alacant i Granada.

La inflació puja un 3,2 % en juny a la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana d’Espanya

L’IPC ha augmentat un 3,2 % interanual en juny a la Comunitat Valenciana, igual que la mitjana estatal, amb un increment mensual del 0,8 % i una pujada acumulada del 2,4 % en el que va d’any.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE revela que les brises marines al Mediterrani occidental s’han afeblit fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx la seua capacitat per a refrescar ciutats com València.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE amb dades de 41 anys demostra que les brises marines del Mediterrani occidental s’han debilitat fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx el seu efecte refrescant durant les onades de calor.

Amenaça de 40 graus dijous i divendres en comarques de València i Alacant per l’ona de calor

Aemet ha activat avisos taronja i grocs dijous i divendres en zones de València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus, amb especial incidència a l’interior valencià i la Vega Baja.

Un home detingut per coaccionar menors en xarxes socials per a obtindre material íntim

La Policia Nacional ha detingut un home de 42 anys acusat d’enganar i coaccionar menors a través de perfils falsos en xarxes socials per a aconseguir imatges íntimes. La investigació, iniciada per diversos casos similars en Espanya, ha permés identificar quatre víctimes i no es descarta que n’hi haja més.