El FIB suspén l’edició 2020 del festival pel coronavirus

Dos jóvens en el FIB de Benicàssim

El FIB d’enguany no podrà celebrar-se a causa del coronavirus | FIB

 

L’organització del Festival Internacional de Benicàssim (FIB) ha anunciat este dilluns la suspensió de la seua edició de 2020 a causa de la crisi sanitària del coronavirus i ha informat que retornarà els diners de les entrades a les persones que ja havien adquirit el seu abonament per al festival.

 

El FIB ha explicat que la «situació excepcional d’emergència mundial» pel coronavirus fa «inviable» la celebració d’un festival d’estes característiques i ha remarcat, en un comunicat, que la seua «prioritat» és la salut d’artistes, treballadors i assistents.

 

També ha detallat la «impossibilitat» d’iniciar els treballs de muntatge en els pròxims dies tal com estava previst. A demés, ha afegit que un alt percentatge del públic del festival és internacional, provinent de països com el Regne Unit, els Estats Units, França, Itàlia, Alemanya, Holanda, Bèlgica o Irlanda, i tota persona que accedisca a Espanya des de l’estranger ha de passar 14 dies de quarantena abans de dur a terme qualsevol classe d’activitat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Molts artistes han cancel·lat les gires

En la mateixa línia, ha exposat que el ‘line up’ del FIB està compost per molts artistes internacionals, i que les seues gires, en la majoria dels casos, han sigut cancel·lades. En el cartell d’enguany figuraven Liam Gallagher, Khalid, Vampire Weekend, Foals, The Libertines, Two Door Cinema Club, Martin Garrix, Armin Van Buuren, The Kooks, Rita Ora i The Lumineers, entre altres.

 

L’organització ha precisat que enguany s’havien venut més de 37.000 abonaments. Els assistents podran sol·licitar la devolució del preu de les entrades i de tots els productes complementaris a través d’un formulari en la web oficial www.fiberfib.com, on es troba la informació necessària.

 

Igualment, els veïns de Benicàssim que van comprar el seu abonament de manera física podran sol·licitar el reembossament de manera presencial dimarts que ve, 2 de juny, de 10.00 hores a 19.00 hores en el Polideportiu Municipal. Hauran de portar l’entrada original, una fotocòpia del DNI i un document firmat que poden trobar en la web oficial.

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.