El FIB suspén l’edició 2020 del festival pel coronavirus

Dos jóvens en el FIB de Benicàssim

El FIB d’enguany no podrà celebrar-se a causa del coronavirus | FIB

 

L’organització del Festival Internacional de Benicàssim (FIB) ha anunciat este dilluns la suspensió de la seua edició de 2020 a causa de la crisi sanitària del coronavirus i ha informat que retornarà els diners de les entrades a les persones que ja havien adquirit el seu abonament per al festival.

 

El FIB ha explicat que la «situació excepcional d’emergència mundial» pel coronavirus fa «inviable» la celebració d’un festival d’estes característiques i ha remarcat, en un comunicat, que la seua «prioritat» és la salut d’artistes, treballadors i assistents.

 

També ha detallat la «impossibilitat» d’iniciar els treballs de muntatge en els pròxims dies tal com estava previst. A demés, ha afegit que un alt percentatge del públic del festival és internacional, provinent de països com el Regne Unit, els Estats Units, França, Itàlia, Alemanya, Holanda, Bèlgica o Irlanda, i tota persona que accedisca a Espanya des de l’estranger ha de passar 14 dies de quarantena abans de dur a terme qualsevol classe d’activitat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Molts artistes han cancel·lat les gires

En la mateixa línia, ha exposat que el ‘line up’ del FIB està compost per molts artistes internacionals, i que les seues gires, en la majoria dels casos, han sigut cancel·lades. En el cartell d’enguany figuraven Liam Gallagher, Khalid, Vampire Weekend, Foals, The Libertines, Two Door Cinema Club, Martin Garrix, Armin Van Buuren, The Kooks, Rita Ora i The Lumineers, entre altres.

 

L’organització ha precisat que enguany s’havien venut més de 37.000 abonaments. Els assistents podran sol·licitar la devolució del preu de les entrades i de tots els productes complementaris a través d’un formulari en la web oficial www.fiberfib.com, on es troba la informació necessària.

 

Igualment, els veïns de Benicàssim que van comprar el seu abonament de manera física podran sol·licitar el reembossament de manera presencial dimarts que ve, 2 de juny, de 10.00 hores a 19.00 hores en el Polideportiu Municipal. Hauran de portar l’entrada original, una fotocòpia del DNI i un document firmat que poden trobar en la web oficial.

Últimes notícies

Carmencita dispara el benefici un 55 % en 2025 fins als 6,5 milions

Carmencita ha tancat 2025 amb un benefici net de 6,5 milions d’euros, un 55 % més que en 2024, i unes vendes de 119 milions gràcies a la reinversió i l’expansió internacional.

Dos joves detinguts per estafar 1.500 euros fent reserves d’hotel amb una targeta aliena

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 25 anys i una dona de 20 per utilitzar suposadament les dades d’una targeta bancària aliena per reservar diversos hotels de Peníscola per un import total d’uns 1.500 euros.

Detingut per un robatori amb violència en un comerç de Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana un home de 42 anys acusat d’un robatori amb violència i intimidació en un establiment comercial, gràcies als efectes personals que va deixar en el local.

Multen 22 establiments per vendre vapejadors a menors en diversos municipis d’Alacant

La Guàrdia Civil ha detectat 22 infraccions per venda de vapejadors a menors en comerços i màquines expenedores de diversos municipis de la província d’Alacant, arran d’una investigació iniciada en abril de 2025.

Nova samarreta grisa del Villarreal per a rememorar les nits europees de fa vint anys

El Villarreal ha presentat una segona equipació grisa per a la temporada 2026-27, inspirada en les samarretes de les campanyes 2003-04 i 2004-05, quan el club va viure les seues primeres grans fites europees.

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.