El FIB suspén l’edició 2020 del festival pel coronavirus

Dos jóvens en el FIB de Benicàssim

El FIB d’enguany no podrà celebrar-se a causa del coronavirus | FIB

 

L’organització del Festival Internacional de Benicàssim (FIB) ha anunciat este dilluns la suspensió de la seua edició de 2020 a causa de la crisi sanitària del coronavirus i ha informat que retornarà els diners de les entrades a les persones que ja havien adquirit el seu abonament per al festival.

 

El FIB ha explicat que la «situació excepcional d’emergència mundial» pel coronavirus fa «inviable» la celebració d’un festival d’estes característiques i ha remarcat, en un comunicat, que la seua «prioritat» és la salut d’artistes, treballadors i assistents.

 

També ha detallat la «impossibilitat» d’iniciar els treballs de muntatge en els pròxims dies tal com estava previst. A demés, ha afegit que un alt percentatge del públic del festival és internacional, provinent de països com el Regne Unit, els Estats Units, França, Itàlia, Alemanya, Holanda, Bèlgica o Irlanda, i tota persona que accedisca a Espanya des de l’estranger ha de passar 14 dies de quarantena abans de dur a terme qualsevol classe d’activitat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Molts artistes han cancel·lat les gires

En la mateixa línia, ha exposat que el ‘line up’ del FIB està compost per molts artistes internacionals, i que les seues gires, en la majoria dels casos, han sigut cancel·lades. En el cartell d’enguany figuraven Liam Gallagher, Khalid, Vampire Weekend, Foals, The Libertines, Two Door Cinema Club, Martin Garrix, Armin Van Buuren, The Kooks, Rita Ora i The Lumineers, entre altres.

 

L’organització ha precisat que enguany s’havien venut més de 37.000 abonaments. Els assistents podran sol·licitar la devolució del preu de les entrades i de tots els productes complementaris a través d’un formulari en la web oficial www.fiberfib.com, on es troba la informació necessària.

 

Igualment, els veïns de Benicàssim que van comprar el seu abonament de manera física podran sol·licitar el reembossament de manera presencial dimarts que ve, 2 de juny, de 10.00 hores a 19.00 hores en el Polideportiu Municipal. Hauran de portar l’entrada original, una fotocòpia del DNI i un document firmat que poden trobar en la web oficial.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.