El FIB suspén l’edició 2020 del festival pel coronavirus

Dos jóvens en el FIB de Benicàssim

El FIB d’enguany no podrà celebrar-se a causa del coronavirus | FIB

 

L’organització del Festival Internacional de Benicàssim (FIB) ha anunciat este dilluns la suspensió de la seua edició de 2020 a causa de la crisi sanitària del coronavirus i ha informat que retornarà els diners de les entrades a les persones que ja havien adquirit el seu abonament per al festival.

 

El FIB ha explicat que la «situació excepcional d’emergència mundial» pel coronavirus fa «inviable» la celebració d’un festival d’estes característiques i ha remarcat, en un comunicat, que la seua «prioritat» és la salut d’artistes, treballadors i assistents.

 

També ha detallat la «impossibilitat» d’iniciar els treballs de muntatge en els pròxims dies tal com estava previst. A demés, ha afegit que un alt percentatge del públic del festival és internacional, provinent de països com el Regne Unit, els Estats Units, França, Itàlia, Alemanya, Holanda, Bèlgica o Irlanda, i tota persona que accedisca a Espanya des de l’estranger ha de passar 14 dies de quarantena abans de dur a terme qualsevol classe d’activitat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Molts artistes han cancel·lat les gires

En la mateixa línia, ha exposat que el ‘line up’ del FIB està compost per molts artistes internacionals, i que les seues gires, en la majoria dels casos, han sigut cancel·lades. En el cartell d’enguany figuraven Liam Gallagher, Khalid, Vampire Weekend, Foals, The Libertines, Two Door Cinema Club, Martin Garrix, Armin Van Buuren, The Kooks, Rita Ora i The Lumineers, entre altres.

 

L’organització ha precisat que enguany s’havien venut més de 37.000 abonaments. Els assistents podran sol·licitar la devolució del preu de les entrades i de tots els productes complementaris a través d’un formulari en la web oficial www.fiberfib.com, on es troba la informació necessària.

 

Igualment, els veïns de Benicàssim que van comprar el seu abonament de manera física podran sol·licitar el reembossament de manera presencial dimarts que ve, 2 de juny, de 10.00 hores a 19.00 hores en el Polideportiu Municipal. Hauran de portar l’entrada original, una fotocòpia del DNI i un document firmat que poden trobar en la web oficial.

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.