El FIB suspén l’edició 2020 del festival pel coronavirus

Dos jóvens en el FIB de Benicàssim

El FIB d’enguany no podrà celebrar-se a causa del coronavirus | FIB

 

L’organització del Festival Internacional de Benicàssim (FIB) ha anunciat este dilluns la suspensió de la seua edició de 2020 a causa de la crisi sanitària del coronavirus i ha informat que retornarà els diners de les entrades a les persones que ja havien adquirit el seu abonament per al festival.

 

El FIB ha explicat que la «situació excepcional d’emergència mundial» pel coronavirus fa «inviable» la celebració d’un festival d’estes característiques i ha remarcat, en un comunicat, que la seua «prioritat» és la salut d’artistes, treballadors i assistents.

 

També ha detallat la «impossibilitat» d’iniciar els treballs de muntatge en els pròxims dies tal com estava previst. A demés, ha afegit que un alt percentatge del públic del festival és internacional, provinent de països com el Regne Unit, els Estats Units, França, Itàlia, Alemanya, Holanda, Bèlgica o Irlanda, i tota persona que accedisca a Espanya des de l’estranger ha de passar 14 dies de quarantena abans de dur a terme qualsevol classe d’activitat.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Molts artistes han cancel·lat les gires

En la mateixa línia, ha exposat que el ‘line up’ del FIB està compost per molts artistes internacionals, i que les seues gires, en la majoria dels casos, han sigut cancel·lades. En el cartell d’enguany figuraven Liam Gallagher, Khalid, Vampire Weekend, Foals, The Libertines, Two Door Cinema Club, Martin Garrix, Armin Van Buuren, The Kooks, Rita Ora i The Lumineers, entre altres.

 

L’organització ha precisat que enguany s’havien venut més de 37.000 abonaments. Els assistents podran sol·licitar la devolució del preu de les entrades i de tots els productes complementaris a través d’un formulari en la web oficial www.fiberfib.com, on es troba la informació necessària.

 

Igualment, els veïns de Benicàssim que van comprar el seu abonament de manera física podran sol·licitar el reembossament de manera presencial dimarts que ve, 2 de juny, de 10.00 hores a 19.00 hores en el Polideportiu Municipal. Hauran de portar l’entrada original, una fotocòpia del DNI i un document firmat que poden trobar en la web oficial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.

La Generalitat adquirix ‘El matador Pepillo’ de Zuloaga per al Museu de Belles Arts

La Generalitat ha adquirit en subhasta pública 'El matador Pepillo' d'Ignacio Zuloaga per al MuBAV. L'obra reforça la col·lecció dels segles XIX i XX i dialoga amb autors valencians.

Les obres de la CHJ triplicaran la capacitat de desguàs del barranc de Poio a Chiva

Les obres d'emergència en el barranc de Poio triplicaran la seua capacitat de desguàs fins a 600 m³/s a Chiva. Són cinc actuacions amb prop de 3 milions i finalització prevista al juny.