La final del certamen ‘Emergix Alacant’ se celebra este divendres

 

Les bandes alacantines Gran Angular, Vera Green i Coala Lumpure s’han classificat, segons el parer dels integrants del jurat, per a la final del certamen de promoció musical ‘Emergix Alacant’. Este se celebrarà este divendres 18 de setembre, en l’espai Nits Mediterrànies, situat en la Zona Volvo del Port d’Alacant. Cada una de les tres finalistes actuaran durant 25 minuts.

 

La final repartirà tres premis. La banda guanyadora rebrà 500 €. A demés, podrà participar en alguns dels festivals de música que organitza Produccions Baltimore. Entre ells, el Low Festival, el Warm Up o l’Sprint Festival. Per als classificats en segon i tercer lloc, seran premis en metàl·lic de 300 euros.

 

A demés, durant la final, el públic que acudisca al concert tindrà veu i, fins i tot, vot, en cas que el jurat dictamine un empat.

Últimes notícies

Estiu de molta calor a la Comunitat Valenciana amb nits tropicals i més tempestes

La Comunitat Valenciana afronta un estiu molt caloros, amb temperatures per damunt del normal, moltes nits tropicals i pluges en forma de tempestes, després d’una primavera molt càlida i humida.

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.