13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Acaben les obres de renovació de les xarxes d’aigua potable i residuals de Sagunt

 

Aigües de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), va acabar este dilluns, 15 de febrer, les obres de renovació de les xarxes d’aigua potable i d’aigües residuals d’un tram del carrer Catalunya. A causa de la pluja dels últims dies, els treballs de pintura de la senyalització horitzontal s’han dut a terme este matí.

 

El consistori de Sagunt ha informat que la inversió ha rondat els 170.000 € i s’ha concretat en el canvi del col·lector d’aigües residuals, que era de formigó amb un diàmetre de 300 mm, per un altre de PVC de 500 mm, i la renovació de totes les escomeses i arquetes del tram afectat.

 

Quant a la xarxa d’aigua potable, s’ha renovat canalitzant 290 m amb canonada de fosa, de 100 mm de diàmetre, i s’han canviat també totes les escomeses domiciliàries. També s’ha repavimentat i pintat el tram.

 

Les disculpes del regidor

El delegat de Manteniment i Aigües de l’Ajuntament de Sagunt, Pepe Gil, ha destacat que les obres s’han fet a un ritme més ràpid del que s’havia previst inicialment: «Hui dimarts, amb el pintat de la senyalització horitzontal, donem per acabada l’obra del carrer Catalunya de Port de Sagunt. Van començar el 2 de desembre i tenien una duració prevista de 4 mesos».

 

El regidor ha demanat disculpes per les molèsties ocasionades: «Les obres generen molèsties, però segur que l’estat en què quedarà este tram de carrer permetrà una millor qualitat de vida per als veïns».

Últimes notícies

Mónica Naranjo celebra 30 anys amb un repàs d’èxits davant 12.000 persones en el Roig Arena

L'artista va presentar a València la seua 'Greatest Hits Tour' amb una producció renovada, més de dos hores de repertori i la participació de Agoney i Nebulossa.

Milan Pawelec, campió d’Europa de Moto2 després de remuntar a Cheste

Pawelec va guanyar a Cheste i va remuntar els 10 punts a Unai Orradre per a coronar-se en Moto2. Fernando Bujosa va segellar la European Talent Cup i Iker García el títol d'Estoc.

Pablo Ereño es proclama campió d’Espanya després de superar a Javier Sainz en el playoff

El madrileny s'ha adjudicat el Campionat d'Espanya de Professionals en Mediterrani Golf després de forçar i resoldre un desempat davant Javier Sainz. Borja Virto va quedar fora en el 18.

Una dona ha mort i un home ha resultat ferit en un accident de trànsit a Sax (Alacant)

El sinistre s'ha registrat entre Petrer i Sax. L'avís s'ha rebut a les 8.57 i el ferit, de 72 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital d'Elda

Morant reclama conéixer la veritat davant les compareixences de Camarero i Mompó en el Congrés

Morant ha reclamat conéixer la veritat abans que Camarero i Mompó compareguen en la comissió de la DANA en el Congrés. Ha acusat fallades de gestió, ocultacions i falta d'avisos en plena emergència

Camarero defendrà demà en el Congrés la seua gestió durant la dana de València

La vicepresidenta valenciana compareixerà davant la comissió del Congrés sobre la dana per a justificar la resposta del Consell. La sessió arriba després de testimoniatges crítics i en plena revisió de responsabilitats.

Els anestesistes recorden que les sedacions generals només han de fer-les especialistes

Sedar ha recordat que les sedacions amb anestèsics generals comporten riscos greus i només han de realitzar-les anestesiòlegs. L'advertiment arriba després de la mort d'una xiqueta a Alzira.

El Museu dels Ciències reivindica a Leonardo da Vinci després de l’èxit de l’exposició amb 800.000 visitants

El Museu dels Ciències ha celebrat una jornada conduïda per Christian Gálvez per a reivindicar a Leonardo da Vinci, complementària a la mostra 'Leonardo. 500 anys de geni'. L'exposició, oberta fins a abril de 2026, ja suma 800.000 visitants.