La Fiscalia alemanya creu que Madeleine McCann està morta

«L’oficina del fiscal de Braunschweig està investigant a un ciutadà alemany de 43 anys davall de la sospita d’assassinat de Madeleine McCann. D’ací podem extraure que assumim que la xiqueta està morta». Amb estes paraules el fiscal alemany ha confirmat la hipòtesi de la policia germànica sobre la desaparició l’any 2007 de la xicoteta McCann: la xiqueta estaria morta.

 

Un sospitós empresonat en Alemanya

Este dimecres, 3 de juny, la policia britànica i l’alemanya van confirmar que hi ha un nou sospitós sobre el cas que incumbix la desaparició de la xiqueta: un home de nacionalitat alemanya que a dia de hui ja es troba empresonat per altres delictes. Es tracta d’un avanç important en un cas que portava anys aturat i que havia donat peu a infinites teories de conspiració sobre què havia passat amb la menor britànica.

 

El sospitós seria Christian B., que en el 2017 va ser condemnat per tràfic de drogues i en el 2019 va ser enviat a presó després d’haver abusat sexualment d’una dona de la tercera edat. L’home va viure en Portugal entre els anys 1995 i 2007, l’any en què va desaparèixer la xiqueta. Va ser en el mes de maig, mentres estava de vacacions amb els seus pares en un apartament turístic de Praia da Luz, en l’Algarve. Es va donar la circumstància de què el sospitós es va desprendre d’un vehicle venent-lo el dia després de la desaparició de la xiqueta.

 

Madeleine McCann, desapareguda el maig de 2007

Madeleine McCann tenia tres anys quan va desaparèixer, pel que ara en tindria setze. En el moment de la seua desaparició, dormia en l’apartament que els seus pares havien llogat en Praia da Luz juntament amb els seus germans, mentres els seus pares sopaven amb una altra parella d’amics en un restaurant que estava a uns 200 metres de l’habitació. No s’ha sabut res mai més.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU