10.3 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

La Fiscalia alemanya creu que Madeleine McCann està morta

«L’oficina del fiscal de Braunschweig està investigant a un ciutadà alemany de 43 anys davall de la sospita d’assassinat de Madeleine McCann. D’ací podem extraure que assumim que la xiqueta està morta». Amb estes paraules el fiscal alemany ha confirmat la hipòtesi de la policia germànica sobre la desaparició l’any 2007 de la xicoteta McCann: la xiqueta estaria morta.

 

Un sospitós empresonat en Alemanya

Este dimecres, 3 de juny, la policia britànica i l’alemanya van confirmar que hi ha un nou sospitós sobre el cas que incumbix la desaparició de la xiqueta: un home de nacionalitat alemanya que a dia de hui ja es troba empresonat per altres delictes. Es tracta d’un avanç important en un cas que portava anys aturat i que havia donat peu a infinites teories de conspiració sobre què havia passat amb la menor britànica.

 

El sospitós seria Christian B., que en el 2017 va ser condemnat per tràfic de drogues i en el 2019 va ser enviat a presó després d’haver abusat sexualment d’una dona de la tercera edat. L’home va viure en Portugal entre els anys 1995 i 2007, l’any en què va desaparèixer la xiqueta. Va ser en el mes de maig, mentres estava de vacacions amb els seus pares en un apartament turístic de Praia da Luz, en l’Algarve. Es va donar la circumstància de què el sospitós es va desprendre d’un vehicle venent-lo el dia després de la desaparició de la xiqueta.

 

Madeleine McCann, desapareguda el maig de 2007

Madeleine McCann tenia tres anys quan va desaparèixer, pel que ara en tindria setze. En el moment de la seua desaparició, dormia en l’apartament que els seus pares havien llogat en Praia da Luz juntament amb els seus germans, mentres els seus pares sopaven amb una altra parella d’amics en un restaurant que estava a uns 200 metres de l’habitació. No s’ha sabut res mai més.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.