La Fiscalia alemanya creu que Madeleine McCann està morta

«L’oficina del fiscal de Braunschweig està investigant a un ciutadà alemany de 43 anys davall de la sospita d’assassinat de Madeleine McCann. D’ací podem extraure que assumim que la xiqueta està morta». Amb estes paraules el fiscal alemany ha confirmat la hipòtesi de la policia germànica sobre la desaparició l’any 2007 de la xicoteta McCann: la xiqueta estaria morta.

 

Un sospitós empresonat en Alemanya

Este dimecres, 3 de juny, la policia britànica i l’alemanya van confirmar que hi ha un nou sospitós sobre el cas que incumbix la desaparició de la xiqueta: un home de nacionalitat alemanya que a dia de hui ja es troba empresonat per altres delictes. Es tracta d’un avanç important en un cas que portava anys aturat i que havia donat peu a infinites teories de conspiració sobre què havia passat amb la menor britànica.

 

El sospitós seria Christian B., que en el 2017 va ser condemnat per tràfic de drogues i en el 2019 va ser enviat a presó després d’haver abusat sexualment d’una dona de la tercera edat. L’home va viure en Portugal entre els anys 1995 i 2007, l’any en què va desaparèixer la xiqueta. Va ser en el mes de maig, mentres estava de vacacions amb els seus pares en un apartament turístic de Praia da Luz, en l’Algarve. Es va donar la circumstància de què el sospitós es va desprendre d’un vehicle venent-lo el dia després de la desaparició de la xiqueta.

 

Madeleine McCann, desapareguda el maig de 2007

Madeleine McCann tenia tres anys quan va desaparèixer, pel que ara en tindria setze. En el moment de la seua desaparició, dormia en l’apartament que els seus pares havien llogat en Praia da Luz juntament amb els seus germans, mentres els seus pares sopaven amb una altra parella d’amics en un restaurant que estava a uns 200 metres de l’habitació. No s’ha sabut res mai més.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.