12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

La Fiscalia alemanya creu que Madeleine McCann està morta

«L’oficina del fiscal de Braunschweig està investigant a un ciutadà alemany de 43 anys davall de la sospita d’assassinat de Madeleine McCann. D’ací podem extraure que assumim que la xiqueta està morta». Amb estes paraules el fiscal alemany ha confirmat la hipòtesi de la policia germànica sobre la desaparició l’any 2007 de la xicoteta McCann: la xiqueta estaria morta.

 

Un sospitós empresonat en Alemanya

Este dimecres, 3 de juny, la policia britànica i l’alemanya van confirmar que hi ha un nou sospitós sobre el cas que incumbix la desaparició de la xiqueta: un home de nacionalitat alemanya que a dia de hui ja es troba empresonat per altres delictes. Es tracta d’un avanç important en un cas que portava anys aturat i que havia donat peu a infinites teories de conspiració sobre què havia passat amb la menor britànica.

 

El sospitós seria Christian B., que en el 2017 va ser condemnat per tràfic de drogues i en el 2019 va ser enviat a presó després d’haver abusat sexualment d’una dona de la tercera edat. L’home va viure en Portugal entre els anys 1995 i 2007, l’any en què va desaparèixer la xiqueta. Va ser en el mes de maig, mentres estava de vacacions amb els seus pares en un apartament turístic de Praia da Luz, en l’Algarve. Es va donar la circumstància de què el sospitós es va desprendre d’un vehicle venent-lo el dia després de la desaparició de la xiqueta.

 

Madeleine McCann, desapareguda el maig de 2007

Madeleine McCann tenia tres anys quan va desaparèixer, pel que ara en tindria setze. En el moment de la seua desaparició, dormia en l’apartament que els seus pares havien llogat en Praia da Luz juntament amb els seus germans, mentres els seus pares sopaven amb una altra parella d’amics en un restaurant que estava a uns 200 metres de l’habitació. No s’ha sabut res mai més.

Últimes notícies

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.

Consell i alcaldes veuen necessari adaptar la normativa nacional per a agilitzar les obres postdana

La Generalitat i els municipis de l'Horta Sud han coincidit a adaptar la normativa nacional per a accelerar la reconstrucció després de la DANA, amb 2.500 milions mobilitzats i noves reunions per a coordinar obres en domini públic hidràulic.

Les pintures de Sorolla de la Hispanic Society arribaran a València abans de l’estiu en tres enviaments

Generalitat i Ajuntament de València han firmat amb la Hispanic Society l'arribada abans de l'estiu d'unes 220 obres de Joaquín Sorolla. Hi haurà tres enviaments, seu provisional en el Museu de la Ciutat i futura seu europea en el Palau de les Comunicacions.

Emergències recomana extremar precaucions per vent, onatge i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior demana prudència davant un episodi amb alertes per vent, fenòmens costaners i neu. S'activen avisos taronges i grocs en diverses zones.