La Fiscalia alemanya creu que Madeleine McCann està morta

«L’oficina del fiscal de Braunschweig està investigant a un ciutadà alemany de 43 anys davall de la sospita d’assassinat de Madeleine McCann. D’ací podem extraure que assumim que la xiqueta està morta». Amb estes paraules el fiscal alemany ha confirmat la hipòtesi de la policia germànica sobre la desaparició l’any 2007 de la xicoteta McCann: la xiqueta estaria morta.

 

Un sospitós empresonat en Alemanya

Este dimecres, 3 de juny, la policia britànica i l’alemanya van confirmar que hi ha un nou sospitós sobre el cas que incumbix la desaparició de la xiqueta: un home de nacionalitat alemanya que a dia de hui ja es troba empresonat per altres delictes. Es tracta d’un avanç important en un cas que portava anys aturat i que havia donat peu a infinites teories de conspiració sobre què havia passat amb la menor britànica.

 

El sospitós seria Christian B., que en el 2017 va ser condemnat per tràfic de drogues i en el 2019 va ser enviat a presó després d’haver abusat sexualment d’una dona de la tercera edat. L’home va viure en Portugal entre els anys 1995 i 2007, l’any en què va desaparèixer la xiqueta. Va ser en el mes de maig, mentres estava de vacacions amb els seus pares en un apartament turístic de Praia da Luz, en l’Algarve. Es va donar la circumstància de què el sospitós es va desprendre d’un vehicle venent-lo el dia després de la desaparició de la xiqueta.

 

Madeleine McCann, desapareguda el maig de 2007

Madeleine McCann tenia tres anys quan va desaparèixer, pel que ara en tindria setze. En el moment de la seua desaparició, dormia en l’apartament que els seus pares havien llogat en Praia da Luz juntament amb els seus germans, mentres els seus pares sopaven amb una altra parella d’amics en un restaurant que estava a uns 200 metres de l’habitació. No s’ha sabut res mai més.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.