Gandia continua amb la programació de l’Estiu Festiu i el Borja Port Art a partir del dijous

 

Cap de setmana molt musical en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a on les bandes de música de la ciutat i el grup de dolçainers, han fet passacarrers pels barris de Beniopa, Grau i Corea. La música festera transmet diversos emocions, sense dubte una principal ha sigut tornar a disfrutar de la música valenciana en els carrers.

 

Amb els passacarrers han tornat a sonar els pasdobles tant nostres com Pérez Barceló, Paquito el Xocolater o Xàbia, entre altres. Al voltant de 140 músics han fet sonar els instruments, amb un gran reconeixement per als mateixos músics que vam poder apreciar amb els aplaudiments dels ciutadans que passejaven o que des del balcó tornaven a aplaudir emocionats al so de la música

 

Un altre lloc emblemàtic ha sigut la plaça del Port Moll dels Borja, a on hem pogut vore a la companyia Traspediante amb U2DOWN, un espectacle de dansa-circ a on l’humor i la dansa interactuen en una disciplina molt peculiar: el funambulisme, amb un públic fidel a on mes de 250 persones es donen cita cada dissabte en un immillorable espai com és el Borja Port Art

 

Amb Estiu Festiu i Borja Port Art, tornem a viure un estiu ple d’emocions i satisfaccions, com no amb la màxima seguretat. A continuació, pots consultar tota la programació:

 

Estiu Festiu

Música a la Plaça

  • Dijous 30 de juliol. 20 hores. Plaça de Benipeixcar
  • Espectacle de música tradicional a càrrec de la Rondalla Agredolç

 

Ballem?

  • Divendres 31 de juliol. 20 hores. Plaça de l’Escola Pia
  • Demostració de balls llatins dirigits per La Clave Del Cuarto 

 

Danses de festa

  • Dissabte 1 d’agost. 21 hores. Plaça de la Marina (En el Grau)
  • Espectacle de danses populars a càrrec del Grup de Danses El Rebombori

 

Borja Port Art

Companyia Txema Muñoz, amb TXEMA THE POSTMAN

  • Dissabte 1 d’agost. 20 hores. Moll dels Borja.
  • Espectacle de màgia, amb ell és l’únic carter que ha repartit cartes en més de vint països. Però hui té un paquet sense adreça. Què hauria de fer?
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El sector aeroespacial valencià es reforça amb un pla estratègic fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, amb un creixement pròxim al 50% en el numere d'empreses i una facturacion anual de 735 milions, es recolza en un pla estrategico fins a 2030 per a guanyar posicion internacional. El full de ruta es basara en innovacion, sostenibilitat i colaboracion publique-privada, encara que fins i tot no té pressupost ni terminis tancats.

Detingut en l’aeroport de Múrcia un anglés per l’homicidi d’un txec en una platja de Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut en l'aeroport de Múrcia a un ciutadà britanico de 40 anys amb antecedents, acusat de matar d'un tret al cap a un home txec en una platja de Torrevieja el passat 1 de març.

Compromís aplaudix que Mazón declare davant la jutgessa per la gestió de la DANA de 2024

Compromís celebra que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024 i li recorda que està obligat a dir la veritat quan declare.

Debat en Les Corts per la Setmana Santa de Sagunt: tradició, igualtat i possible pèrdua de festa nacional

El PP defén compatibilitzar arrelament i inclusió en la Setmana Santa de Sagunt mentres PSPV i Compromís exigixen més fermesa per a garantir la igualtat de les dones en la confraria.

Compromís demana al Síndic de Comptes que investigue les irregularitats del bo comercie d’Alacant

Compromís defendrà en Les Corts una iniciativa perquè el Síndic de Comptes revise les presumptes irregularitats del bo comercie d'Alacant, mentres el PSPV reclama una comissió sobre els fons de Revolta.

El sol avança l’ambient de Setmana Santa i plena les platges d’Alacant

El sol i les temperatures suaus animen a molts veïns i visitants a gaudir ja de la platja del Postiguet i del passeig marítim a les portes de la Setmana Santa.

Mor una menor de 17 anys per meningitis a l’hospital de Dénia

Una jove de 17 anys ha mort per meningitis a l'hospital de Dénia després de ser traslladada en ambulància des d'una localitat de la Marina Alta. Sanitat ha activat el protocol de rastreig i quimioprofilaxi als contactes estrets.

El gelat europeu de l’any arriba a Alacant amb sabor de ricotta, mandarina i pistatxo

El nou gelat artesà Melody, triat sabor europeu de 2025 per la patronal de heladeros, combina ricotta cremosa, salsa de mandarina i cruixent de pistatxo i ja se servix a Alacant.