Gandia continua amb la programació de l’Estiu Festiu i el Borja Port Art a partir del dijous

 

Cap de setmana molt musical en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a on les bandes de música de la ciutat i el grup de dolçainers, han fet passacarrers pels barris de Beniopa, Grau i Corea. La música festera transmet diversos emocions, sense dubte una principal ha sigut tornar a disfrutar de la música valenciana en els carrers.

 

Amb els passacarrers han tornat a sonar els pasdobles tant nostres com Pérez Barceló, Paquito el Xocolater o Xàbia, entre altres. Al voltant de 140 músics han fet sonar els instruments, amb un gran reconeixement per als mateixos músics que vam poder apreciar amb els aplaudiments dels ciutadans que passejaven o que des del balcó tornaven a aplaudir emocionats al so de la música

 

Un altre lloc emblemàtic ha sigut la plaça del Port Moll dels Borja, a on hem pogut vore a la companyia Traspediante amb U2DOWN, un espectacle de dansa-circ a on l’humor i la dansa interactuen en una disciplina molt peculiar: el funambulisme, amb un públic fidel a on mes de 250 persones es donen cita cada dissabte en un immillorable espai com és el Borja Port Art

 

Amb Estiu Festiu i Borja Port Art, tornem a viure un estiu ple d’emocions i satisfaccions, com no amb la màxima seguretat. A continuació, pots consultar tota la programació:

 

Estiu Festiu

Música a la Plaça

  • Dijous 30 de juliol. 20 hores. Plaça de Benipeixcar
  • Espectacle de música tradicional a càrrec de la Rondalla Agredolç

 

Ballem?

  • Divendres 31 de juliol. 20 hores. Plaça de l’Escola Pia
  • Demostració de balls llatins dirigits per La Clave Del Cuarto 

 

Danses de festa

  • Dissabte 1 d’agost. 21 hores. Plaça de la Marina (En el Grau)
  • Espectacle de danses populars a càrrec del Grup de Danses El Rebombori

 

Borja Port Art

Companyia Txema Muñoz, amb TXEMA THE POSTMAN

  • Dissabte 1 d’agost. 20 hores. Moll dels Borja.
  • Espectacle de màgia, amb ell és l’únic carter que ha repartit cartes en més de vint països. Però hui té un paquet sense adreça. Què hauria de fer?
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.