Gandia continua amb la programació de l’Estiu Festiu i el Borja Port Art a partir del dijous

 

Cap de setmana molt musical en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a on les bandes de música de la ciutat i el grup de dolçainers, han fet passacarrers pels barris de Beniopa, Grau i Corea. La música festera transmet diversos emocions, sense dubte una principal ha sigut tornar a disfrutar de la música valenciana en els carrers.

 

Amb els passacarrers han tornat a sonar els pasdobles tant nostres com Pérez Barceló, Paquito el Xocolater o Xàbia, entre altres. Al voltant de 140 músics han fet sonar els instruments, amb un gran reconeixement per als mateixos músics que vam poder apreciar amb els aplaudiments dels ciutadans que passejaven o que des del balcó tornaven a aplaudir emocionats al so de la música

 

Un altre lloc emblemàtic ha sigut la plaça del Port Moll dels Borja, a on hem pogut vore a la companyia Traspediante amb U2DOWN, un espectacle de dansa-circ a on l’humor i la dansa interactuen en una disciplina molt peculiar: el funambulisme, amb un públic fidel a on mes de 250 persones es donen cita cada dissabte en un immillorable espai com és el Borja Port Art

 

Amb Estiu Festiu i Borja Port Art, tornem a viure un estiu ple d’emocions i satisfaccions, com no amb la màxima seguretat. A continuació, pots consultar tota la programació:

 

Estiu Festiu

Música a la Plaça

  • Dijous 30 de juliol. 20 hores. Plaça de Benipeixcar
  • Espectacle de música tradicional a càrrec de la Rondalla Agredolç

 

Ballem?

  • Divendres 31 de juliol. 20 hores. Plaça de l’Escola Pia
  • Demostració de balls llatins dirigits per La Clave Del Cuarto 

 

Danses de festa

  • Dissabte 1 d’agost. 21 hores. Plaça de la Marina (En el Grau)
  • Espectacle de danses populars a càrrec del Grup de Danses El Rebombori

 

Borja Port Art

Companyia Txema Muñoz, amb TXEMA THE POSTMAN

  • Dissabte 1 d’agost. 20 hores. Moll dels Borja.
  • Espectacle de màgia, amb ell és l’únic carter que ha repartit cartes en més de vint països. Però hui té un paquet sense adreça. Què hauria de fer?

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.