9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Gandia continua amb la programació de l’Estiu Festiu i el Borja Port Art a partir del dijous

 

Cap de setmana molt musical en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a on les bandes de música de la ciutat i el grup de dolçainers, han fet passacarrers pels barris de Beniopa, Grau i Corea. La música festera transmet diversos emocions, sense dubte una principal ha sigut tornar a disfrutar de la música valenciana en els carrers.

 

Amb els passacarrers han tornat a sonar els pasdobles tant nostres com Pérez Barceló, Paquito el Xocolater o Xàbia, entre altres. Al voltant de 140 músics han fet sonar els instruments, amb un gran reconeixement per als mateixos músics que vam poder apreciar amb els aplaudiments dels ciutadans que passejaven o que des del balcó tornaven a aplaudir emocionats al so de la música

 

Un altre lloc emblemàtic ha sigut la plaça del Port Moll dels Borja, a on hem pogut vore a la companyia Traspediante amb U2DOWN, un espectacle de dansa-circ a on l’humor i la dansa interactuen en una disciplina molt peculiar: el funambulisme, amb un públic fidel a on mes de 250 persones es donen cita cada dissabte en un immillorable espai com és el Borja Port Art

 

Amb Estiu Festiu i Borja Port Art, tornem a viure un estiu ple d’emocions i satisfaccions, com no amb la màxima seguretat. A continuació, pots consultar tota la programació:

 

Estiu Festiu

Música a la Plaça

  • Dijous 30 de juliol. 20 hores. Plaça de Benipeixcar
  • Espectacle de música tradicional a càrrec de la Rondalla Agredolç

 

Ballem?

  • Divendres 31 de juliol. 20 hores. Plaça de l’Escola Pia
  • Demostració de balls llatins dirigits per La Clave Del Cuarto 

 

Danses de festa

  • Dissabte 1 d’agost. 21 hores. Plaça de la Marina (En el Grau)
  • Espectacle de danses populars a càrrec del Grup de Danses El Rebombori

 

Borja Port Art

Companyia Txema Muñoz, amb TXEMA THE POSTMAN

  • Dissabte 1 d’agost. 20 hores. Moll dels Borja.
  • Espectacle de màgia, amb ell és l’únic carter que ha repartit cartes en més de vint països. Però hui té un paquet sense adreça. Què hauria de fer?

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.