16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Gandia continua amb la programació de l’Estiu Festiu i el Borja Port Art a partir del dijous

 

Cap de setmana molt musical en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a on les bandes de música de la ciutat i el grup de dolçainers, han fet passacarrers pels barris de Beniopa, Grau i Corea. La música festera transmet diversos emocions, sense dubte una principal ha sigut tornar a disfrutar de la música valenciana en els carrers.

 

Amb els passacarrers han tornat a sonar els pasdobles tant nostres com Pérez Barceló, Paquito el Xocolater o Xàbia, entre altres. Al voltant de 140 músics han fet sonar els instruments, amb un gran reconeixement per als mateixos músics que vam poder apreciar amb els aplaudiments dels ciutadans que passejaven o que des del balcó tornaven a aplaudir emocionats al so de la música

 

Un altre lloc emblemàtic ha sigut la plaça del Port Moll dels Borja, a on hem pogut vore a la companyia Traspediante amb U2DOWN, un espectacle de dansa-circ a on l’humor i la dansa interactuen en una disciplina molt peculiar: el funambulisme, amb un públic fidel a on mes de 250 persones es donen cita cada dissabte en un immillorable espai com és el Borja Port Art

 

Amb Estiu Festiu i Borja Port Art, tornem a viure un estiu ple d’emocions i satisfaccions, com no amb la màxima seguretat. A continuació, pots consultar tota la programació:

 

Estiu Festiu

Música a la Plaça

  • Dijous 30 de juliol. 20 hores. Plaça de Benipeixcar
  • Espectacle de música tradicional a càrrec de la Rondalla Agredolç

 

Ballem?

  • Divendres 31 de juliol. 20 hores. Plaça de l’Escola Pia
  • Demostració de balls llatins dirigits per La Clave Del Cuarto 

 

Danses de festa

  • Dissabte 1 d’agost. 21 hores. Plaça de la Marina (En el Grau)
  • Espectacle de danses populars a càrrec del Grup de Danses El Rebombori

 

Borja Port Art

Companyia Txema Muñoz, amb TXEMA THE POSTMAN

  • Dissabte 1 d’agost. 20 hores. Moll dels Borja.
  • Espectacle de màgia, amb ell és l’únic carter que ha repartit cartes en més de vint països. Però hui té un paquet sense adreça. Què hauria de fer?

Últimes notícies

El Consell ha demanat declarar zona catastròfica en els municipis danyats per les pluges de desembre

El Consell ha sol·licitat al Govern declarar zona catastròfica per a tots els municipis de València i 30 d'Alacant després de les pluges del 28 i 29 de desembre de 2025. La mesura busca activar ajudes i agilitzar reparacions.

El Consell adapta l’Atenció Primària a la nova demanda: menys demores i més capacitat resolutiva

El Consell ha aprovat el decret que redissenya l'Atenció Primària en la Comunitat Valenciana. La norma agilitza cites, impulsa la digitalització i crea noves direccions.

Corberán esquiva parlar de Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va evitar pronunciar-se sobre Unai Núñez, però va confirmar que hi ha una operació molt avançada per a reforçar el centre de la saga. El club espera tancar-la en breu.

La Policia investiga noves filtracions de dades de Pérez Llorca i altres presidents

La Policia Nacional ha obert una investigació per noves filtracions de dades personals que afecten dirigents estatals i autonòmics. Els 'hackers' van difondre bases amb informació sensible en xarxes i fòrums, que s'haurien reactivat després del sinistre ferroviari de Adamuz

Corberán evita pronunciar-se sobre Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va defugir confirmar el nom del reforç per a la saga, però va assegurar que el València té una operació molt avançada i vol tancar-la en les pròximes hores.

El Govern aportarà 45.000 m³ d’arena a la platja de Tavernes després del temporal

Costas ha iniciat l'avaluació dels danys per la borrasca Harry en tot el litoral valencià. En Tavernes activarà emergències i aportarà 45.000 m³ d'arena abans de l'estiu.

Bernabé coordina amb el València Basket la visita del Maccabi i remet als antecedents

La Delegació del Govern manté converses amb el València Basket per a organitzar la visita del Maccabi Tel Aviv en Eurolliga. Bernabé va evitar avançar si serà a porta oberta o tancada i va recordar els precedents amb equips israelians.

El PP de Mislata demana una comissió per a investigar l’accident de l’unflable de 2022

El PP de Mislata ha demanat crear una comissió municipal per a investigar l'accident de l'unflable del 4 de gener de 2022, en el qual van morir dos xiquetes. La proposta busca aclarir els fets, depurar responsabilitats i revisar actuacions per a evitar que es repetisca.