Gandia reprén les actuacions culturals en el Moll dels Borja amb ‘Borja Port Art’

 

José Manuel Prieto, regidor de Política Festiva i Escena Urbana de l’Ajuntament de Gandia, i el director general d’Escena Urbana, Joan Muñoz, han presentat este dilluns la quinta edició del ‘Circ al Port’ que enguany es denominarà ‘Borja Port Art’, ja que les activitats programades no seran només de circ i inclouran espectacles de teatre, animació, màgia i humor dirigits a tots els públics. L’edició d’enguany compta amb el suport de Territori Borja i Turisme Comunitat Valenciana.

 

L’edil ha explicat que el consistori tornarà a organitzar esta iniciativa fent una sèrie de canvis per a que a poc a poc es puga tornar a la normalitat. «Hem d’anar reprenent l’activitat en un moment tan important per a Gandia com és l’estiu».

 

El programa oferirà tots els dissabtes, des de l’11 de juliol fins al 15 d’agost a les 20 hores, sis actuacions gratuïtes i comptarà com a emplaçament amb l’esplanada del Moll dels Borja per a que es puga fer efectiu el compliment de les mesures de distanciament i seguretat.

 

«Gandia és una destinació turística segura i per això tots els espectacles que oferim durant este estiu es faran en condicions de seguretat», ha afirmat Prieto, qui ha acabat la seua intervenció destacant que el 18 de juliol i dins d’un programa posat en marxa per la Diputació de València, Gandia acollirà un espectacle pirotècnic que serà finançat íntegrament per l’ens provincial.

 

Per la seua banda, Joan Muñoz ha explicat que l’edició d’enguany començarà amb la ‘Duo Laos’ i conclourà amb ‘Casa de Jongh’ amb l’espectacle ‘Marie?”‘. S’establirà un espai de 18 x 24 metres que comptarà amb un aforament total de 208 persones assentades guardant les distàncies recomanades. «Creem que amb totes les mesures que prendrem, la vida cultural de la ciutat podrà tornar a poc a poc», ha conclòs Muñoz.

 

Programació

  • 11/07 Duo laos. Otros aires
  • 18/07 Lapso producciones. Clásicos excéntricos
  • 25/07 Traspediante. Up2down
  • 01/08 Tema Muñoz. Tema the postman
  • 10/08 Cirkofonic. Tea Time
  • 15/08 Marie de Jongh. Marie?
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.