10.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Gandia reprén les actuacions culturals en el Moll dels Borja amb ‘Borja Port Art’

 

José Manuel Prieto, regidor de Política Festiva i Escena Urbana de l’Ajuntament de Gandia, i el director general d’Escena Urbana, Joan Muñoz, han presentat este dilluns la quinta edició del ‘Circ al Port’ que enguany es denominarà ‘Borja Port Art’, ja que les activitats programades no seran només de circ i inclouran espectacles de teatre, animació, màgia i humor dirigits a tots els públics. L’edició d’enguany compta amb el suport de Territori Borja i Turisme Comunitat Valenciana.

 

L’edil ha explicat que el consistori tornarà a organitzar esta iniciativa fent una sèrie de canvis per a que a poc a poc es puga tornar a la normalitat. «Hem d’anar reprenent l’activitat en un moment tan important per a Gandia com és l’estiu».

 

El programa oferirà tots els dissabtes, des de l’11 de juliol fins al 15 d’agost a les 20 hores, sis actuacions gratuïtes i comptarà com a emplaçament amb l’esplanada del Moll dels Borja per a que es puga fer efectiu el compliment de les mesures de distanciament i seguretat.

 

«Gandia és una destinació turística segura i per això tots els espectacles que oferim durant este estiu es faran en condicions de seguretat», ha afirmat Prieto, qui ha acabat la seua intervenció destacant que el 18 de juliol i dins d’un programa posat en marxa per la Diputació de València, Gandia acollirà un espectacle pirotècnic que serà finançat íntegrament per l’ens provincial.

 

Per la seua banda, Joan Muñoz ha explicat que l’edició d’enguany començarà amb la ‘Duo Laos’ i conclourà amb ‘Casa de Jongh’ amb l’espectacle ‘Marie?”‘. S’establirà un espai de 18 x 24 metres que comptarà amb un aforament total de 208 persones assentades guardant les distàncies recomanades. «Creem que amb totes les mesures que prendrem, la vida cultural de la ciutat podrà tornar a poc a poc», ha conclòs Muñoz.

 

Programació

  • 11/07 Duo laos. Otros aires
  • 18/07 Lapso producciones. Clásicos excéntricos
  • 25/07 Traspediante. Up2down
  • 01/08 Tema Muñoz. Tema the postman
  • 10/08 Cirkofonic. Tea Time
  • 15/08 Marie de Jongh. Marie?

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.