Gandia reprén les actuacions culturals en el Moll dels Borja amb ‘Borja Port Art’

 

José Manuel Prieto, regidor de Política Festiva i Escena Urbana de l’Ajuntament de Gandia, i el director general d’Escena Urbana, Joan Muñoz, han presentat este dilluns la quinta edició del ‘Circ al Port’ que enguany es denominarà ‘Borja Port Art’, ja que les activitats programades no seran només de circ i inclouran espectacles de teatre, animació, màgia i humor dirigits a tots els públics. L’edició d’enguany compta amb el suport de Territori Borja i Turisme Comunitat Valenciana.

 

L’edil ha explicat que el consistori tornarà a organitzar esta iniciativa fent una sèrie de canvis per a que a poc a poc es puga tornar a la normalitat. «Hem d’anar reprenent l’activitat en un moment tan important per a Gandia com és l’estiu».

 

El programa oferirà tots els dissabtes, des de l’11 de juliol fins al 15 d’agost a les 20 hores, sis actuacions gratuïtes i comptarà com a emplaçament amb l’esplanada del Moll dels Borja per a que es puga fer efectiu el compliment de les mesures de distanciament i seguretat.

 

«Gandia és una destinació turística segura i per això tots els espectacles que oferim durant este estiu es faran en condicions de seguretat», ha afirmat Prieto, qui ha acabat la seua intervenció destacant que el 18 de juliol i dins d’un programa posat en marxa per la Diputació de València, Gandia acollirà un espectacle pirotècnic que serà finançat íntegrament per l’ens provincial.

 

Per la seua banda, Joan Muñoz ha explicat que l’edició d’enguany començarà amb la ‘Duo Laos’ i conclourà amb ‘Casa de Jongh’ amb l’espectacle ‘Marie?”‘. S’establirà un espai de 18 x 24 metres que comptarà amb un aforament total de 208 persones assentades guardant les distàncies recomanades. «Creem que amb totes les mesures que prendrem, la vida cultural de la ciutat podrà tornar a poc a poc», ha conclòs Muñoz.

 

Programació

  • 11/07 Duo laos. Otros aires
  • 18/07 Lapso producciones. Clásicos excéntricos
  • 25/07 Traspediante. Up2down
  • 01/08 Tema Muñoz. Tema the postman
  • 10/08 Cirkofonic. Tea Time
  • 15/08 Marie de Jongh. Marie?

Últimes notícies

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.