Gandia reprén les actuacions culturals en el Moll dels Borja amb ‘Borja Port Art’

 

José Manuel Prieto, regidor de Política Festiva i Escena Urbana de l’Ajuntament de Gandia, i el director general d’Escena Urbana, Joan Muñoz, han presentat este dilluns la quinta edició del ‘Circ al Port’ que enguany es denominarà ‘Borja Port Art’, ja que les activitats programades no seran només de circ i inclouran espectacles de teatre, animació, màgia i humor dirigits a tots els públics. L’edició d’enguany compta amb el suport de Territori Borja i Turisme Comunitat Valenciana.

 

L’edil ha explicat que el consistori tornarà a organitzar esta iniciativa fent una sèrie de canvis per a que a poc a poc es puga tornar a la normalitat. «Hem d’anar reprenent l’activitat en un moment tan important per a Gandia com és l’estiu».

 

El programa oferirà tots els dissabtes, des de l’11 de juliol fins al 15 d’agost a les 20 hores, sis actuacions gratuïtes i comptarà com a emplaçament amb l’esplanada del Moll dels Borja per a que es puga fer efectiu el compliment de les mesures de distanciament i seguretat.

 

«Gandia és una destinació turística segura i per això tots els espectacles que oferim durant este estiu es faran en condicions de seguretat», ha afirmat Prieto, qui ha acabat la seua intervenció destacant que el 18 de juliol i dins d’un programa posat en marxa per la Diputació de València, Gandia acollirà un espectacle pirotècnic que serà finançat íntegrament per l’ens provincial.

 

Per la seua banda, Joan Muñoz ha explicat que l’edició d’enguany començarà amb la ‘Duo Laos’ i conclourà amb ‘Casa de Jongh’ amb l’espectacle ‘Marie?”‘. S’establirà un espai de 18 x 24 metres que comptarà amb un aforament total de 208 persones assentades guardant les distàncies recomanades. «Creem que amb totes les mesures que prendrem, la vida cultural de la ciutat podrà tornar a poc a poc», ha conclòs Muñoz.

 

Programació

  • 11/07 Duo laos. Otros aires
  • 18/07 Lapso producciones. Clásicos excéntricos
  • 25/07 Traspediante. Up2down
  • 01/08 Tema Muñoz. Tema the postman
  • 10/08 Cirkofonic. Tea Time
  • 15/08 Marie de Jongh. Marie?
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.