La Generalitat subvencionarà les vacacions per a omplir els hotels en temporada baixa

 

El turisme és un dels principals motors econòmics d’Espanya i, en especial, de la Comunitat Valenciana. A demés, ha sigut un dels sectors que més afectat s’ha vist per la pandèmia del coronavirus i molts empresaris ja donen per perdut el mes de juliol.

 

Per tot açò, la Generalitat Valenciana prepara un pla d’incentius per a estimular la demanda dels professionals sanitaris i d’altres sectors que han mantingut, o fins i tot intensificat, la seua activitat durant l’estat d’alarma. D’esta manera ho anunciava este dilluns el president, Ximo Puig.

 

Puig s’ha reunit este dilluns amb el conseller d’Hisenda, Vicent Soler, i el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer. A pesar de què es tracta d’una iniciativa encara per definir, amb un presupost que encara ha d’estudiar-se, ja s’han visualitzat alguns punts.

 

Per una banda, es preveuen ajudes per als establiments, per a que puguen oferir els seus servicis per un preu inferior i incentivar d’esta manera la demana durant la temporada baixa. D’altra banda, es preveuen dos fases per a este pla: una primera que aniria des de l’1 d’octubre fins al 15 de desembre i una altra que començaria el 7 de gener i s’allargaria fins a Pasqüa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.