La Generalitat subvencionarà les vacacions per a omplir els hotels en temporada baixa

 

El turisme és un dels principals motors econòmics d’Espanya i, en especial, de la Comunitat Valenciana. A demés, ha sigut un dels sectors que més afectat s’ha vist per la pandèmia del coronavirus i molts empresaris ja donen per perdut el mes de juliol.

 

Per tot açò, la Generalitat Valenciana prepara un pla d’incentius per a estimular la demanda dels professionals sanitaris i d’altres sectors que han mantingut, o fins i tot intensificat, la seua activitat durant l’estat d’alarma. D’esta manera ho anunciava este dilluns el president, Ximo Puig.

 

Puig s’ha reunit este dilluns amb el conseller d’Hisenda, Vicent Soler, i el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer. A pesar de què es tracta d’una iniciativa encara per definir, amb un presupost que encara ha d’estudiar-se, ja s’han visualitzat alguns punts.

 

Per una banda, es preveuen ajudes per als establiments, per a que puguen oferir els seus servicis per un preu inferior i incentivar d’esta manera la demana durant la temporada baixa. D’altra banda, es preveuen dos fases per a este pla: una primera que aniria des de l’1 d’octubre fins al 15 de desembre i una altra que començaria el 7 de gener i s’allargaria fins a Pasqüa.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.