12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

El Govern anuncia l’arribada a Espanya de les més de 350.000 vacunes de Pfizer

 

El Govern ha anunciat a primera hora d’este dimarts l’arribada a Espanya de les 369.525 dosis de la vacuna de Pfizer contra el Covid-19 que van patir un retard en el seu lliurament –previst per a este dilluns– a causa d’un problema logístic de la companyia farmacèutica.

 

Des de Moncloa han explicat que els enviaments previstos de la vacuna de «ja han arribat o estan a punt de fer-ho als aeroports espanyols de Madrid, Barcelona, Vitòria, en primer lloc, i després a València i Sevilla». Després de l’arribada dels vols i el repartiment per a cada comunitat autònoma, la vacuna es distribuirà perquè comence hui la vacunació massiva en Espanya, després que les primeres dosis s’injectaren diumenge passat.

 

Com ha recordat el Govern, i igual que va passar durant el cap de setmana, l’Exèrcit s’encarregarà de portar les vacunes a Canàries, Balears, Ceuta i Melilla. La companyia va comunicar a última hora del diumenge al Ministeri de Sanitat que es posposava un dia el lliurament a Espanya de la remesa de vacunes compromeses per un «retard dels enviaments» des de la seua fàbrica de Puurs (Bèlgica).

 

El territori valencià va començar este diumenge la vacunació amb 775 dosi de la vacuna de Pfizer en set residències de majors. A partir d’ara, cada setmana, Pfizer té el compromís d’entregar al voltant de 30.000 dosi. I esta setmana Alacant rebrà 10.000 dosi, Castelló 5.000, i 16.000 la província de València.

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.