12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Organitzen una gran festa per als xiquets hospitalitzats en Castelló

 

Els xiquets hospitalitzats de Castelló protagonitzaren este dimecres, 16 de desembre la festa ‘Nadal solidari amb les xiquetes i xiquets del Hospital General i la Plana’ organitzada per diferents mitjans de comunicació de Castelló, amb l’objectiu d’anar als més menuts i fer arribar l’esperit nadalenc a tots els racons dels centres hospitalaris.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, un programa especial en directe, conduït per Loles García al costat de Sandra Segarra, va traslladar l’esdeveniment fins a les habitacions de l’hospital General i la seua aula educativa, des d’on van poder seguir-lo els xiquets allí ingressats.

 

Els bombers de Castelló també es desplaçaren fins als centres sanitaris amb un camió ploma que es va encarregar d’acostar amb la seua cistella a escassos metres d’esta sala la màgia de Yunke, qui va fer diferents trucs espectaculars.

 

La mascota del Vila-real CF va animar als xiquets

El mateix vehicle va alçar també a la mascota del Vila-real CF, Groguet, qui va saludar als més xicotets amb efusivitat i va estar acompanyada en l’acte per l’ambaixador del club, Marcos Senna, per a entregar després alguns detalls als xiquets.

 

El gerent de l’Hospital General, Ricardo Tosca, va destacar que «estem encantats d’estes iniciatives, perquè són dies molt durs, en els que no es pot fer el mateix que altres anys, i poder dur a terme un espectacle d’este tipus per a nosaltres i també per a tots els pacients resulta molt important».

 

Així, a través de la televisió, els implicats van posar la seua il·lusió i ganes perquè l’alegria fera més dolça els moments difícils que travessen alguns xiquets.

Últimes notícies

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer amb més seguretat i inspeccions

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer després de la participació ciutadana, amb inspeccions periòdiques, més seguretat, benestar animal i protocols davant el clima.

Detenen a un policia nacional per agressió sexual a una agent en pràctiques a València

Un policia nacional ha sigut detingut a València per presumptes tocaments a una agent en pràctiques durant un menjar de treball al desembre. Va ser arrestat el 9 de gener i passe a disposició judicial eixe mateix dia.

La jutgessa de la DANA cita al xofer de Mazón i a l’Advocacia de la Generalitat Valenciana

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha anomenat com a testimonis al xofer de Carlos Mazón i a responsables de l'Advocacia de la Generalitat. El calendari de compareixences arranca el 27 de gener i s'estén fins al 27 de febrer.

Detingut a Orihuela per enganyar i coaccionar al seu gendre per a obligar-lo a delinquir

La Policia Nacional ha detingut a Orihuela a un home de 45 anys que, segons la denúncia, va enganyar el seu gendre per a portar-lo a Espanya i forçar-lo a delinquir amb violència i amenaces. El sospitós ha sigut posat a disposició judicial per tràfic d'éssers humans, detenció il·legal, lesions i amenaces greus.

Robles condecora a quatre alcaldes per la dana i a cinc militars pels incendis

Defensa ha reconegut a regidors de Letur, Mira, Loriguilla i Sedaví pel seu suport després de la dana i a cinc efectius de la UME per la seua labor en els incendis.

Els reis recorren l’exposició que narra 160 anys de transformació de València

Els monarques han visitat en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026'. El recorregut connecta 30 fites urbanes amb portades i anàlisis.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³ en l’última setmana

El Xúquer se situa al 52,3% de la seua capacitat després de sumar 21 hm³; el Segura aconseguix el 26,6% amb 6 hm³ més. La bretxa amb la mitjana decennal diferix en cada conca.

Mor Ricard Pérez Casado, exalcalde de València i impulsor del Jardí del Túria, als 80 anys

El exalcalde de València Ricard Pérez Casado ha mort als 80 anys. L'Ajuntament decreta tres dies de dol i habilita un llibre de condols mentres la ciutat recorda el seu llegat urbà.