Organitzen una gran festa per als xiquets hospitalitzats en Castelló

 

Els xiquets hospitalitzats de Castelló protagonitzaren este dimecres, 16 de desembre la festa ‘Nadal solidari amb les xiquetes i xiquets del Hospital General i la Plana’ organitzada per diferents mitjans de comunicació de Castelló, amb l’objectiu d’anar als més menuts i fer arribar l’esperit nadalenc a tots els racons dels centres hospitalaris.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, un programa especial en directe, conduït per Loles García al costat de Sandra Segarra, va traslladar l’esdeveniment fins a les habitacions de l’hospital General i la seua aula educativa, des d’on van poder seguir-lo els xiquets allí ingressats.

 

Els bombers de Castelló també es desplaçaren fins als centres sanitaris amb un camió ploma que es va encarregar d’acostar amb la seua cistella a escassos metres d’esta sala la màgia de Yunke, qui va fer diferents trucs espectaculars.

 

La mascota del Vila-real CF va animar als xiquets

El mateix vehicle va alçar també a la mascota del Vila-real CF, Groguet, qui va saludar als més xicotets amb efusivitat i va estar acompanyada en l’acte per l’ambaixador del club, Marcos Senna, per a entregar després alguns detalls als xiquets.

 

El gerent de l’Hospital General, Ricardo Tosca, va destacar que «estem encantats d’estes iniciatives, perquè són dies molt durs, en els que no es pot fer el mateix que altres anys, i poder dur a terme un espectacle d’este tipus per a nosaltres i també per a tots els pacients resulta molt important».

 

Així, a través de la televisió, els implicats van posar la seua il·lusió i ganes perquè l’alegria fera més dolça els moments difícils que travessen alguns xiquets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.