9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Organitzen una gran festa per als xiquets hospitalitzats en Castelló

 

Els xiquets hospitalitzats de Castelló protagonitzaren este dimecres, 16 de desembre la festa ‘Nadal solidari amb les xiquetes i xiquets del Hospital General i la Plana’ organitzada per diferents mitjans de comunicació de Castelló, amb l’objectiu d’anar als més menuts i fer arribar l’esperit nadalenc a tots els racons dels centres hospitalaris.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, un programa especial en directe, conduït per Loles García al costat de Sandra Segarra, va traslladar l’esdeveniment fins a les habitacions de l’hospital General i la seua aula educativa, des d’on van poder seguir-lo els xiquets allí ingressats.

 

Els bombers de Castelló també es desplaçaren fins als centres sanitaris amb un camió ploma que es va encarregar d’acostar amb la seua cistella a escassos metres d’esta sala la màgia de Yunke, qui va fer diferents trucs espectaculars.

 

La mascota del Vila-real CF va animar als xiquets

El mateix vehicle va alçar també a la mascota del Vila-real CF, Groguet, qui va saludar als més xicotets amb efusivitat i va estar acompanyada en l’acte per l’ambaixador del club, Marcos Senna, per a entregar després alguns detalls als xiquets.

 

El gerent de l’Hospital General, Ricardo Tosca, va destacar que «estem encantats d’estes iniciatives, perquè són dies molt durs, en els que no es pot fer el mateix que altres anys, i poder dur a terme un espectacle d’este tipus per a nosaltres i també per a tots els pacients resulta molt important».

 

Així, a través de la televisió, els implicats van posar la seua il·lusió i ganes perquè l’alegria fera més dolça els moments difícils que travessen alguns xiquets.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.