Organitzen una gran festa per als xiquets hospitalitzats en Castelló

 

Els xiquets hospitalitzats de Castelló protagonitzaren este dimecres, 16 de desembre la festa ‘Nadal solidari amb les xiquetes i xiquets del Hospital General i la Plana’ organitzada per diferents mitjans de comunicació de Castelló, amb l’objectiu d’anar als més menuts i fer arribar l’esperit nadalenc a tots els racons dels centres hospitalaris.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, un programa especial en directe, conduït per Loles García al costat de Sandra Segarra, va traslladar l’esdeveniment fins a les habitacions de l’hospital General i la seua aula educativa, des d’on van poder seguir-lo els xiquets allí ingressats.

 

Els bombers de Castelló també es desplaçaren fins als centres sanitaris amb un camió ploma que es va encarregar d’acostar amb la seua cistella a escassos metres d’esta sala la màgia de Yunke, qui va fer diferents trucs espectaculars.

 

La mascota del Vila-real CF va animar als xiquets

El mateix vehicle va alçar també a la mascota del Vila-real CF, Groguet, qui va saludar als més xicotets amb efusivitat i va estar acompanyada en l’acte per l’ambaixador del club, Marcos Senna, per a entregar després alguns detalls als xiquets.

 

El gerent de l’Hospital General, Ricardo Tosca, va destacar que «estem encantats d’estes iniciatives, perquè són dies molt durs, en els que no es pot fer el mateix que altres anys, i poder dur a terme un espectacle d’este tipus per a nosaltres i també per a tots els pacients resulta molt important».

 

Així, a través de la televisió, els implicats van posar la seua il·lusió i ganes perquè l’alegria fera més dolça els moments difícils que travessen alguns xiquets.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.

Els hotels valencians superen els 3,2 milions de pernoctacions en juny i augmenten la facturació

Els hotels de la Comunitat Valenciana han sumat 3.247.155 pernoctacions en juny, amb una estada mitjana de 3,25 nits i un augment de la facturació del 3,4 %.

Cinc detinguts per una onada d’atracos amb ganivet en locals de València i Burjassot

La Policia Nacional ha detingut cinc hòmens a València i Màlaga acusats de quatre atracos violents en salons de joc, restaurants ràpids i joieries, tots amb motos robades.

La Comunitat Valenciana ja suma més de 420.000 esportistes federats després de tres anys d’alça

La Comunitat Valenciana ha arribat en 2025 a 420.725 llicències federatives i 5.818 clubs, un 0,86 % més que l’any anterior, i encadena tres exercicis de creixement sostingut.

Deting a Torrellano un fugit buscant per Polònia per falsificar contractes de cotxes

La Policia Nacional ha detingut a Torrellano un home de 48 anys reclamat per Polònia per falsificar contractes de compravenda de vehicles entre 2014 i 2017. L’arrestat també tenia una prohibició d’acostar-se al lloc on ha sigut localitzat.