15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Organitzen una gran festa per als xiquets hospitalitzats en Castelló

 

Els xiquets hospitalitzats de Castelló protagonitzaren este dimecres, 16 de desembre la festa ‘Nadal solidari amb les xiquetes i xiquets del Hospital General i la Plana’ organitzada per diferents mitjans de comunicació de Castelló, amb l’objectiu d’anar als més menuts i fer arribar l’esperit nadalenc a tots els racons dels centres hospitalaris.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, un programa especial en directe, conduït per Loles García al costat de Sandra Segarra, va traslladar l’esdeveniment fins a les habitacions de l’hospital General i la seua aula educativa, des d’on van poder seguir-lo els xiquets allí ingressats.

 

Els bombers de Castelló també es desplaçaren fins als centres sanitaris amb un camió ploma que es va encarregar d’acostar amb la seua cistella a escassos metres d’esta sala la màgia de Yunke, qui va fer diferents trucs espectaculars.

 

La mascota del Vila-real CF va animar als xiquets

El mateix vehicle va alçar també a la mascota del Vila-real CF, Groguet, qui va saludar als més xicotets amb efusivitat i va estar acompanyada en l’acte per l’ambaixador del club, Marcos Senna, per a entregar després alguns detalls als xiquets.

 

El gerent de l’Hospital General, Ricardo Tosca, va destacar que «estem encantats d’estes iniciatives, perquè són dies molt durs, en els que no es pot fer el mateix que altres anys, i poder dur a terme un espectacle d’este tipus per a nosaltres i també per a tots els pacients resulta molt important».

 

Així, a través de la televisió, els implicats van posar la seua il·lusió i ganes perquè l’alegria fera més dolça els moments difícils que travessen alguns xiquets.

Últimes notícies

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.