13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Un home perd la vida i dos es troben en coma després d’un blanquejament dental

 

Un home britànic de 33 anys ha mort després de sotmetre’s a un tractament de blanquejament dental, mentres dos dels seus amics es troben hospitalitzats en coma. Richard Molloy ha mort després de viatjar a Marmaris, Turquia. A pesar que encara s’està intentant esclarir la causa de la mort d’este DJ Britànic, tot apunta que la culpa seria la ingestió d’uns medicaments.

 

Segons ‘The Guardian‘, els tres xics haurien estat prenent estos fàrmacs relacionats amb el tractament de blanquejament dental abans de ser trobats inconscients en un apartament. Molloy i els seus amics, Declan Carson i Aaron Callaghan, haurien llogat esta casa per la seua estança en Turquia

 

Els tres xics són del districte d’Ardoyne, situat al nord de Belfast. Almenys una de les famílies dels xics està viatjant des de Liverpool per estar amb el seu familiar, mentres s’agilitza la burocràcia per repatriar el cos de Richard Molloy a casa. Segons els informes, Carson, pare de dos fills, i Callaghan es troben en coma, però el seu estat està millorant a mesura que passen els dies.

 

Paraules de les autoritats

Des del Ministeri d’Assumptes Exteriors s’ha traslladat tot el suport a la família del mort i han destacat que continuen en contacte amb les autoritats turques. Un portaveu del govern irlandès també s’ha pronunciat al respecte: «Estem al cas i estem proporcionant assistència consular».

 

D’altra banda, el diputat del Sinn Fein de Belfast del Nord, John Finucane, ha descrit la tragèdia com «absolutament espantosa» perquè ha afectat «tres xics en forma i sans». «És una tragèdia, ara hi ha una família que haurà de fer plans per portar el seu fill a casa per enterrar-lo», relata.

 

El vicealcalde del SDLP de Belfast, Paul McCusker, també s’ha pronunciat al respecte i és que la notícia ha sigut «preocupant i devastadora» per a ell, mentres que el regidor del Sinn Fein del nord de Belfast, JJ Magee, ha afirmat que la comunitat d’Ardoyne es troba «en estat de xoc» pel tràgic fet. I és que el que anava a ser un viatge de plaer per estos amics s’ha convertit en un autèntic malson que s’ha cobrat una víctima mortal.

Últimes notícies

València suspén les classes en 32 centres i en tres pedanies del sud per l’alerta taronja

L'Ajuntament ha suspés l'activitat docent este dilluns en 32 centres situats en zones inundables i a la Torre, Castellar-Oliveral i Forn d'Alcedo per l'alerta taronja. En El Saler i Pinedo els centres obriran sense docència.

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.

La UPV suspén les classes presencials este dilluns a València i Gandia fins a les 14.00

La UPV ha suspés les classes presencials en Vera (València) i Gandia fins a les 14.00 d'este dilluns per l'alerta roja. Alcoi continua presencial amb opció en línia i revisió a les 9.00

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja a València

El partit de la jornada 16 en el Ciutat de València, previst a les 18.30, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar nova data.

Les pluges superen els 100 l/m² a La Safor, al sud de València, en les últimes quatre hores

La Font d'en Carròs ha acumulat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés avisos per trencament de baixants. Alacant i Castelló han registrat menys pluja, sense incidències rellevants.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.