Un home perd la vida i dos es troben en coma després d’un blanquejament dental

 

Un home britànic de 33 anys ha mort després de sotmetre’s a un tractament de blanquejament dental, mentres dos dels seus amics es troben hospitalitzats en coma. Richard Molloy ha mort després de viatjar a Marmaris, Turquia. A pesar que encara s’està intentant esclarir la causa de la mort d’este DJ Britànic, tot apunta que la culpa seria la ingestió d’uns medicaments.

 

Segons ‘The Guardian‘, els tres xics haurien estat prenent estos fàrmacs relacionats amb el tractament de blanquejament dental abans de ser trobats inconscients en un apartament. Molloy i els seus amics, Declan Carson i Aaron Callaghan, haurien llogat esta casa per la seua estança en Turquia

 

Els tres xics són del districte d’Ardoyne, situat al nord de Belfast. Almenys una de les famílies dels xics està viatjant des de Liverpool per estar amb el seu familiar, mentres s’agilitza la burocràcia per repatriar el cos de Richard Molloy a casa. Segons els informes, Carson, pare de dos fills, i Callaghan es troben en coma, però el seu estat està millorant a mesura que passen els dies.

 

Paraules de les autoritats

Des del Ministeri d’Assumptes Exteriors s’ha traslladat tot el suport a la família del mort i han destacat que continuen en contacte amb les autoritats turques. Un portaveu del govern irlandès també s’ha pronunciat al respecte: «Estem al cas i estem proporcionant assistència consular».

 

D’altra banda, el diputat del Sinn Fein de Belfast del Nord, John Finucane, ha descrit la tragèdia com «absolutament espantosa» perquè ha afectat «tres xics en forma i sans». «És una tragèdia, ara hi ha una família que haurà de fer plans per portar el seu fill a casa per enterrar-lo», relata.

 

El vicealcalde del SDLP de Belfast, Paul McCusker, també s’ha pronunciat al respecte i és que la notícia ha sigut «preocupant i devastadora» per a ell, mentres que el regidor del Sinn Fein del nord de Belfast, JJ Magee, ha afirmat que la comunitat d’Ardoyne es troba «en estat de xoc» pel tràgic fet. I és que el que anava a ser un viatge de plaer per estos amics s’ha convertit en un autèntic malson que s’ha cobrat una víctima mortal.

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.