Un home perd la vida i dos es troben en coma després d’un blanquejament dental

 

Un home britànic de 33 anys ha mort després de sotmetre’s a un tractament de blanquejament dental, mentres dos dels seus amics es troben hospitalitzats en coma. Richard Molloy ha mort després de viatjar a Marmaris, Turquia. A pesar que encara s’està intentant esclarir la causa de la mort d’este DJ Britànic, tot apunta que la culpa seria la ingestió d’uns medicaments.

 

Segons ‘The Guardian‘, els tres xics haurien estat prenent estos fàrmacs relacionats amb el tractament de blanquejament dental abans de ser trobats inconscients en un apartament. Molloy i els seus amics, Declan Carson i Aaron Callaghan, haurien llogat esta casa per la seua estança en Turquia

 

Els tres xics són del districte d’Ardoyne, situat al nord de Belfast. Almenys una de les famílies dels xics està viatjant des de Liverpool per estar amb el seu familiar, mentres s’agilitza la burocràcia per repatriar el cos de Richard Molloy a casa. Segons els informes, Carson, pare de dos fills, i Callaghan es troben en coma, però el seu estat està millorant a mesura que passen els dies.

 

Paraules de les autoritats

Des del Ministeri d’Assumptes Exteriors s’ha traslladat tot el suport a la família del mort i han destacat que continuen en contacte amb les autoritats turques. Un portaveu del govern irlandès també s’ha pronunciat al respecte: «Estem al cas i estem proporcionant assistència consular».

 

D’altra banda, el diputat del Sinn Fein de Belfast del Nord, John Finucane, ha descrit la tragèdia com «absolutament espantosa» perquè ha afectat «tres xics en forma i sans». «És una tragèdia, ara hi ha una família que haurà de fer plans per portar el seu fill a casa per enterrar-lo», relata.

 

El vicealcalde del SDLP de Belfast, Paul McCusker, també s’ha pronunciat al respecte i és que la notícia ha sigut «preocupant i devastadora» per a ell, mentres que el regidor del Sinn Fein del nord de Belfast, JJ Magee, ha afirmat que la comunitat d’Ardoyne es troba «en estat de xoc» pel tràgic fet. I és que el que anava a ser un viatge de plaer per estos amics s’ha convertit en un autèntic malson que s’ha cobrat una víctima mortal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.