Un home perd la vida i dos es troben en coma després d’un blanquejament dental

 

Un home britànic de 33 anys ha mort després de sotmetre’s a un tractament de blanquejament dental, mentres dos dels seus amics es troben hospitalitzats en coma. Richard Molloy ha mort després de viatjar a Marmaris, Turquia. A pesar que encara s’està intentant esclarir la causa de la mort d’este DJ Britànic, tot apunta que la culpa seria la ingestió d’uns medicaments.

 

Segons ‘The Guardian‘, els tres xics haurien estat prenent estos fàrmacs relacionats amb el tractament de blanquejament dental abans de ser trobats inconscients en un apartament. Molloy i els seus amics, Declan Carson i Aaron Callaghan, haurien llogat esta casa per la seua estança en Turquia

 

Els tres xics són del districte d’Ardoyne, situat al nord de Belfast. Almenys una de les famílies dels xics està viatjant des de Liverpool per estar amb el seu familiar, mentres s’agilitza la burocràcia per repatriar el cos de Richard Molloy a casa. Segons els informes, Carson, pare de dos fills, i Callaghan es troben en coma, però el seu estat està millorant a mesura que passen els dies.

 

Paraules de les autoritats

Des del Ministeri d’Assumptes Exteriors s’ha traslladat tot el suport a la família del mort i han destacat que continuen en contacte amb les autoritats turques. Un portaveu del govern irlandès també s’ha pronunciat al respecte: «Estem al cas i estem proporcionant assistència consular».

 

D’altra banda, el diputat del Sinn Fein de Belfast del Nord, John Finucane, ha descrit la tragèdia com «absolutament espantosa» perquè ha afectat «tres xics en forma i sans». «És una tragèdia, ara hi ha una família que haurà de fer plans per portar el seu fill a casa per enterrar-lo», relata.

 

El vicealcalde del SDLP de Belfast, Paul McCusker, també s’ha pronunciat al respecte i és que la notícia ha sigut «preocupant i devastadora» per a ell, mentres que el regidor del Sinn Fein del nord de Belfast, JJ Magee, ha afirmat que la comunitat d’Ardoyne es troba «en estat de xoc» pel tràgic fet. I és que el que anava a ser un viatge de plaer per estos amics s’ha convertit en un autèntic malson que s’ha cobrat una víctima mortal.

Últimes notícies

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.

Un camió bolcat a la A-7 en Bétera provoca 13 quilòmetres de cues en hora punta

Un camió s'ha bolcat este matí a la A-7 al terme de Bétera i ha generat retencions de fins a 13 quilòmetres, sense víctimes ni ferits comunicats.

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.