14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

L’Hospital General d’Alacant, el centre valencià amb més treballadors amb coronavirus

Hospital General d'Alacant

L’Hospital General d’Alacant és el centre valencià amb més treballadors contagiats de Covid-19 | Wikipedia

 

Segons les últimes dades aportades per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública de la Generalitat este dilluns, en el territori valencià hi ha un total de 1.901 casos de coronavirus confirmats. D’ells, 1.084 s’han detectat en la província de València, 211 en Castelló i 603 en Alacant, a on hi ha hagut més morts (50).

 

Només en l’Hospital General d’Alacant, hi ha un total de 60 treballadors infectats, pel que s’ha convertit ja en l’hospital valencià amb més professionals positius en Covid-19. Es tracta d’una dada que continua creixent, ja que la passada setmana hi havia 40 treballadors contagiats.

 

Davant d’este augment de casos, des de la direcció del centre han demanat als treballadors que extremen les precaucions i que apliquen les mesures de seguretat, com l’ús de mascaretes, també fora de l’horari habitual de treball.

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.

Restablixen la circulació en quasi tota la xarxa de carreteres de València després de les últimes pluges

La Diputació de València ha restablit el trànsit en quasi tota la xarxa provincial afectada per les pluges, amb especial incidència a la Ribera. Totes les vies estan obertes amb normalitat o amb precaució excepte la CV-543, tancada per acumulació d'aigua.

Morant demana la dimissió de Feijóo per mentir sobre la dana i reclama al PP que l’aparte

La líder del PSPV-PSOE ha reclamat l'eixida de Feijóo per, diu, haver mentit sobre la dana de 2024 i ha demanat al PP que l'aparte. També ha exigit a la jutgessa els guasaps complets amb Mazón i ha criticat la seua declaració telemàtica.

La Diputació de València aprova fons per a un mausoleu a Paterna que dignifique als represaliats

La Diputació de València ha aprovat una subvenció de 75.701,30 euros per a construir un mausoleu amb hipogeu en la fossa comuna 22 del cementeri de Paterna. El projecte busca garantir un enterrament digne, la conservació de les restes i un espai estable de memòria per a les famílies.

El camp alacantí acomiada 2025 entre incertesa per la PAC i costos a l’alça

El sector només eleva un 1% la Renda Agrària, fins a 509.088.943 euros, per l'encariment del 7% i més càrrega burocràtica, malgrat millors collites en diversos cultius.

Morant demana la dimissió de Feijóo i que el PP l’aparte per mentir sobre la dana de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha reclamat al PP que el relleve per mentir sobre la dana de 2024. Exigix a la jutgessa la conversa completa de WhatsApp amb Carlos Mazón i critica la seua declaració telemàtica.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres que protegisquen enfront de danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per via d'urgència les obres en llits i barrancs després d'un episodi de pluges amb més de 200 l/m². La Generalitat avalua danys, amb especial atenció a la taronja en plena temporada.

Diana Morant insta a Feijóo a dimitir i exigix al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha demanat al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024. També ha reclamat que entregue a la jutgessa els guasaps amb Carlos Mazón i ha titllat de covardia la seua declaració telemàtica.