18.9 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

L’Hospital General d’Alacant, el centre valencià amb més treballadors amb coronavirus

Hospital General d'Alacant

L’Hospital General d’Alacant és el centre valencià amb més treballadors contagiats de Covid-19 | Wikipedia

 

Segons les últimes dades aportades per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública de la Generalitat este dilluns, en el territori valencià hi ha un total de 1.901 casos de coronavirus confirmats. D’ells, 1.084 s’han detectat en la província de València, 211 en Castelló i 603 en Alacant, a on hi ha hagut més morts (50).

 

Només en l’Hospital General d’Alacant, hi ha un total de 60 treballadors infectats, pel que s’ha convertit ja en l’hospital valencià amb més professionals positius en Covid-19. Es tracta d’una dada que continua creixent, ja que la passada setmana hi havia 40 treballadors contagiats.

 

Davant d’este augment de casos, des de la direcció del centre han demanat als treballadors que extremen les precaucions i que apliquen les mesures de seguretat, com l’ús de mascaretes, també fora de l’horari habitual de treball.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.

La Generalitat destaca el Benidorm Fest com a motor de turisme i economia

La Generalitat ha reforçat el seu suport al Benidorm Fest pel seu impacte turístic i econòmic. L'esdeveniment ha mobilitzat visitants i negocis amb una setmana de gales i activitats.

El vent deixa més de cent incidències en la Comunitat Valenciana amb ratxes de fins a 107 km/h

En les últimes hores, els bombers han atés més de cent avisos pel temporal, amb el major registre a La Pobla de Benifassà-Fredes. Les alertes per vent i risc d'incendis continuen actives.

Sánchez felicita el triomf de ‘T Estimaré’ al Benidorm Fest amb ‘Més amor i menys odi’

Pedro Sánchez ha felicitat a Tony Grox i LucyCalys per la seua victòria al Benidorm Fest amb 'T Estimaré'. Va compartir en X el vídeo de l'actuació i el missatge 'Més amor i menys odi'.

75-107: València Basket atropella al MoraBanc després d’un primer quart igualat

València Basket va véncer 75-107 en la pista del MoraBanc Andorra amb un vendaval de triples i un joc coral. Kameron Taylor va anotar 22 punts i Sergio de Larrea 17; Kyle Kuric va arribar a 25 en els locals.

Vent limita a 80 km/h l’AP-7 a Castelló i la pluja curta quatre vies principals

La DGT manté l'AP-7 limitada a 80 km/h entre Castelló i Vinaròs per ratxes de vent. Quatre carreteres de la xarxa principal seguixen tallades per pluja i hi ha desviament en l'A-6.

La interacció del públic desferma la guerra en l’obra de teamLab en el CAHH de València

La instal·lació 'The World of Irreversible Change' de teamLab, en el CAHH, replica el clima local i reacciona al tacte fins a escalar en una guerra irreversible. El centre obri en horari excepcional perquè el públic seguisca la seua evolució.